Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst een profiel maken van degene waarmee je praat voordat je bepaalt hoeveel van je intelligentie je gaat showen?
Nou ik ben benieuwd!
Smerige IS-kaap weer ditquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Het waren 2 fantastische dagen.quote:
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Zo gemeen deze.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gezien je weinig inhoud van mijn kant hebt gezien richting jou zegt dat toch al genoeg?
Met nadruk op bijzonder?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt dat je profielschets niet klopt, want ik ben bijzonder slim.
Specularium.nlquote:Op maandag 13 juli 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik vertrouw dit niet. Vanmorgen stond alles nog online.
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Triggerkaas is weer met iedereen ruzie aan het zoeken hoor, erg verrassend weer ...
Zit in de genen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
Het is gewoon bewezen in diverse trivia crack battles.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als mensen dit zeggen heb ik mijn profielschets wel weer af.
Doe ik niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je zo onaardig tegen mensen die je niet kent?
Dat waren nog eens tijden hè? Gelukkig heb ik het een maandje langer volgehouden dan mijn illustere voorganger Gronk....quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
#rellendanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon honger en zijn string zit strak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |