Wtfquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Just the tip of the icebergquote:Op maandag 13 juli 2015 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen m'n lievelingsneef?
Vrede, VREDE, VUHREHDUH!quote:
Pas maar op met dat woord, voor je het weet staat hij met een oranje overall voor je klaar.quote:
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoorquote:
Oh noesquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Jeetje, wat ben je stoer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Ok, vooralsnog de enige blauwe opgewassen tegen mijn gepest Speculul dus.
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Triggershotquote:Op maandag 13 juli 2015 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Landelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
O ja... ik zag net ergens voorbij flitsen dat de stilstaande achtbaan "regionaal nieuws" is. Dat is natuurlijk dikke onzin hè? Het gaat om een spiksplinternieuwe attractie van één van de grootste (zo niet hét grootste) pretpark van Nederland die stilvalt. Zoiets is landelijk nieuws.
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zegt een Siets of Wiets niet hoor
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
Doe je nou lief, voor mij dan?quote:
Het zou wat zijn.quote:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik jouw onbegrepen humor wel snap.
En ik heb ook een baard.
En omdat ik ziek benquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe je nou lief, voor mij dan?
Trig is écht m'n neefje en hij is heel lief en kan lekker koken.
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Triggershot het volgende:
Misschien is dat het, misschien ben je zelf ook een Turk, weet ik veel.
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederijquote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de kameleon anno nu zou zijn geschreven wel.
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet niet lief tegen mij, waarom zou ik dan wel normaal terug doen?
Triggershitquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Oh ja sorry, ik wilde je niet kwetsenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik kan alleen dissen, niet incasseren.
Je bent zelf lief joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ergens gaat het fout met de hoofdletters.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan was de Kameleon ook al opgekocht door een griekse rederij
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemeend en lief vraag.
En dat geldt ook voor Trig
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Tuuk, dat mag altijdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mag ik dan weer ruzie maken? met Fylax ofzo?
Mensen moeten niks.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Ga maar lekker spelen Fylax, op de A4.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |