Jaag anders Yvonne ook nog weg...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* johannes_vermeer knuffelt yvonne
Je ken danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 27 jaar wachten op mijn identiteit.
je kunt!quote:
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jaag anders Yvonne ook nog weg...
Alleen als het in de EFT is.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.
Nee, maar ik ben al wel moderator.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al wel moderator.
Zullen we het anders gewoon even niet over mijn kraan hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus niet in het mooie Groningen?
Yvonne, wanneer gaan wij samen naar de EFT?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
HET DOET ZEER AAN M'N OHOOOOOOOOOOOOREN!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?
Ik ben in 3 uur waarschijnlijk niet in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
Is toch een kutachtbaan, was laatst een topic over die opening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.
Goeie link man.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is Koefnoen in optima forma.
[url=De Speld: Baron 1898 ontvoert Eftelingbezoekers]
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2327491163/Efteling-attractie+Baron+1898+ontruimd+bezoekers+uit+de+achtbaan+gehaald.aspx[/url]
Ik ben wel zeer intelligent, echt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gesprek. 10/10 would have again
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar drie kwartier daar boven vast zitten.
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Wil jij toevallig ook een Johannes knuffel?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:
[..]
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb goede hoop dat dat in ons volgende gesprek wel naar boven komtquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer intelligent, echt.
Net als ze aan het evacueren zijn en dat ding gaat weer naar beneden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....
Nou ja zeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....
Ga jij nou maar TDF kijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Gelukkig is er een rustdag topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar TDF kijken.
Oh dat is er niet hahahahahahaha
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwen
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat dat in ons volgende gesprek wel naar boven komt
En er is ook Studio Tour.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is er een rustdag topic.
Ik gebruik teveel koppeltekens als ik twijfel, da's ook niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:
[..]
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |