SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door yvonne op 13-07-2015 16:17:15 ]
Hoort centraal ja, ik doe het wel even voor je.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze topic hoort zeker centraal te staan?
Ik laat het aan de NWS mods
JA EN NU IS ZE DOOD HE EN JULLIE MAKEN DAAR ALLEMAAL MAAR GRAPJES OVER MET DIE NIEUWSBERICHTEN HE IK VIND NIET DAT DIT KAN DIT BERICHT MOET OFFLINE BAHBAH EEN BEETJE VIEWS SCOREN OVER IEMANDS RUG JULLIE ZIJN GEWOON MEDESCHULDIG AAN HAAR DOODquote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef yvonne het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Beste FP-item ever
Zo dan.quote:
Sticky jongen, stickyquote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze topic hoort zeker centraal te staan?
Ik laat het aan de NWS mods
Mee eens.quote:
Nooit van gehoord....quote:
De meeste van mijn berichten halen ook dat soort aantallen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gehoopt hier veel views mee te halen
Erdogan weer boos op New York Times
Nee, het is een eerbetoon aan niemandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een eerbetoon aan de dopingcontroleurs zou zijn.
Johannes heeft nog geeneens baardgroei dus neequote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
TT
Yvonne is slim genoeg om te weten dat ze naar Johannes adviezen zou moeten luisteren.
Uh jawel hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Johannes heeft nog geeneens baardgroei dus nee
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.quote:
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal viewsquote:Op maandag 13 juli 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
De meeste van mijn berichten halen ook dat soort aantallen.
Ik heb destijds een hele discussie gehad in NWS met een paar sukkels die niet snapten dat ik "breaking" in de topictitel zette toen de dood van Winehouse bekend werd. Was één dag na de terreurdaden van Breivik, trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA EN NU IS ZE DOOD HE EN JULLIE MAKEN DAAR ALLEMAAL MAAR GRAPJES OVER MET DIE NIEUWSBERICHTEN HE IK VIND NIET DAT DIT KAN DIT BERICHT MOET OFFLINE BAHBAH EEN BEETJE VIEWS SCOREN OVER IEMANDS RUG JULLIE ZIJN GEWOON MEDESCHULDIG AAN HAAR DOOD
MOORDENAARS
Ik denk dat dat Paxcon was.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.
Johannes is een hele stoere jongen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.
Idd.. waar je veel tijd aan besteed krijg je weinig views op..quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal views
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.quote:
Misschien. Ik ben nu natuurlijk een grote jongen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.
Zonder handjes in de Python, dat doe ik je niet na.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is moeilijk om te ontkennen.
In de Goliath.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder handjes in de Python, dat doe ik je niet na.
Ik ben doorgaans tevreden met pakweg 5.000 views of zo'n 50 reacties.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal views
Er is nu ook een hond met een soort van poesjequote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef yvonne het volgende:
Oy! Doe die hond met dat poesje eens terug
Ja inderdaad, mijn prachtige gifje.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef yvonne het volgende:
Oy! Doe die hond met dat poesje eens terug
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.
Doei!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
Wat een drukte opeens, ik reageer later even.
*weg*
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
*weg*
http://gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeaglequote:
Doei, we bellen!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
*weg*
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wat zou je vinden van mij moderator op TV?
quote:
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
*weg*
Ik ben aanwezig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.
Doe even normaal joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.
Werken jullie dit even uit via dm, dan kom ik wel langs als het zover is oké?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelquote:
2014, toen was ik dementerend.quote:
Ja meer haal ik meestal ook niet, daar moeten we het dan maar mee doen hequote:Op maandag 13 juli 2015 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans tevreden met pakweg 5.000 views of zo'n 50 reacties.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer haal ik meestal ook niet, daar moeten we het dan maar mee doen he
Dit is een van mijn toppers qua views geloof ik:
Vrouw ontslagen na verwijderen app
Ook wel blij dat deze redelijk wat views heeft gehaald:
De moordlustigste landen ter wereld
En dit vind ik eigenlijk de leukste berichten (goede submitter ook):
Zeldzame Ili Pika is nog niet uitgestorven
Hear, hear.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Fylax over tien jaar een gerespecteerd moderator is
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.quote:
Als het even kanquote:Op maandag 13 juli 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
Met die free hugs zeker?
Mensen zoals Fokker en ik lastigvallen die daar helemaal geen zin in hebben?
Goed advies, bedankt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.
Toen Harry NWS-mod werd, deed hij eerst ook net alsof hij niet wilde.
Dat zal men mee naar achter nemenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Fylax het volgende:
Laat dat Moderator zijn maar zitten, hoef ik niet.
Ik wilde eerst echt niet omdat ik dan verplicht die splitsquotes van je moest lezen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee driequote:
Huh.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee drie
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst echt niet omdat ik dan verplicht die splitsquotes van je moest lezen.
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zichquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.
Dat komt meestal door de hilarische grappen van Henk.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.
Ik geef er geen geld voor hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
En Frutsel ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zich
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hèquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harryquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hè
Ben jij ook een Harry?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Of racist, al is er natuurlijk maar één die iedereen diezelfde koosnaam geeft ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Als Frutsel een vrouw was geweest had ik het wel geweten ja ...quote:
Iedereen is een Voorschriftquote:Op maandag 13 juli 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was zeker ook stiekem Voorschrift?
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.
quote:Op maandag 13 augustus 2063 11:11 schreef GrandsonOfDanny het volgende:
Vandaag vieren we in het NWS-forum een bijzondere mijlpaal. Onze oudgediende Specularium is vandaag 50 jaar NWS-mod. Vonden we vroeger, zo rond 2015, het al een hele prestatie als iemand het 10 jaar volhield, Specularium heeft ons versteld doen staan. Hij zei destijds al: "Ik moet hier weggedragen worden".
En hij hield woord. Tijdens de Kleine IJstijd van 2030-2045 blonk hij uit in koelbloedig modden zonder enige warmte. Ook tijdens de Derde Wereldoorlog stond hij zijn mannetje. Toen Specularium 72 werd en daarmee de pensioengerechtigde leeftijd bereikte, stond hij erop dat hij zou doorgaan als NWS-mod.
Hij heeft zijn werkzaamheden inmiddels wel wat moeten afbouwen, maar nog dagelijks kruipt hij in Huize Avondrust in de computerzaal achter de computer om zijn steentje bij te dragen. Wij feliciteren Specularium van harte met het jubileum en wensen hem een fijne dag.
POL lijkt me wel wat.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Fylax het volgende:
Ik vind trouwens dat Elfletterig weer Moderator moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vertel. Misschien kunnen we die Harry in contact brengen met Specsavers. Dan kan laatstgenoemde zijn Harry-vaardigheden verder verbeteren.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hè
Przemyzslav.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou jij willen dat ik heet?
Een E-Pener krijgen van een tagjequote:
Alsof je die dan krijgt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een E-Pener krijgen van een tagje![]()
Als ik een tagje wil vraag ik er wel 1 aan bij tante Yvonne.
dat is veel geldquote:Op maandag 13 juli 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bijschrift bij een foto van een afschrift.
Leuk saldo wel, 10/10 zou ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bijschrift bij een foto van een afschrift.
Beebquote:
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vertel. Misschien kunnen we die Harry in contact brengen met Specsavers. Dan kan laatstgenoemde zijn Harry-vaardigheden verder verbeteren.
Golddiggerquote:
Je zit er wat te diep inquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ik reageer in meer topics dan alleen dezequote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ja maar je reageert wel op anderen in dit topicquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik reageer in meer topics dan alleen deze
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?quote:
Zegt me zo niks. Ik heb laatst nog een heel stuk NWS-mod-historie opgespoord voor de FOK!-crew-topic, maar ik herinner me geen HarrySacks. Ik ken wel Harry de FP-redacteur.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.
CR staat voor Cambodjaanse Riel.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?
Verdomme Yvonnequote:
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?quote:
HET IS EEN KWESTIE!quote:
Wanneer? daten?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?
Ik moet in Dordrecht een geboorteregister ophalen
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS EEN KWESTIE!
Sowieso wordt het woord 'genocide' net als het woord 'racisme' te vaak, te veel, te verkeerd gebruikt.
Dit gaat vermoedelijk over mijquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me slechts een kwestie van tijd
Laat me raden, het ging over de Armeense kwestie?quote:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan is gewoon genocide, geen 'kwestie'quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS EEN KWESTIE!
Sowieso wordt het woord 'genocide' net als het woord 'racisme' te vaak, te veel, te verkeerd gebruikt.
Johannes lijkt dan wel erg veel op jequote:
#MHP represent,quote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat me raden, het ging over de Armeense kwestie?
Neen, neen en nog eens neen. Maar dit is niet de juiste plek om deze kwestie voor de 098798789769765854 triljoenste keer uit te diepen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan is gewoon genocide, geen 'kwestie'
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ahahaha:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo dom.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Laat maar horenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog geen datum geprikt, maar moet nu es x echt doen.
Sounds good
Volgens mij heb jij een foto gezien waar Pax en ik allebei opstaan en we zijn toch echt geen tweeling.quote:
Hé hé hé Harryquote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan zijn details.
Vraag maar aan Triggerslurf.
Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een foto gezien waar Pax en ik allebei opstaan en we zijn toch echt geen tweeling.
Dit woord.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocidequote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neen, neen en nog eens neen. Maar dit is niet de juiste plek om deze kwestie voor de 098798789769765854 triljoenste keer uit te diepen.
Appa23.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Gewoon reorganisatie binnen het bedrijf.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan zijn details.
Vraag maar aan Triggerslurf.
Netjes onze id kaart laten zien nadat we een biertje bestellenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.
Jaja, ander keertje weerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocide
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel kan dit van mij gewoon hebben met zijn TR's de hele tijd.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen manier om tegen een FA te praten.
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Maar dat vind Triggerkaas altijd een leuk onderwerpquote:
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Die zocht ikquote:
Of hij gaat een Twitteraccount maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.
It's a hard knock life.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard met de FA eens.
Hij gooit details door je brievenbus.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gooit details door je brievenbus.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, kreeg alleen een menukaart van de shoarmatent binnen, maar dat is van hem dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?
Misschien. Hangt sterk van het forum af.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscenequote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Is dat al gemeengoed geworden ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.
Ja, zijn regelmatig feesten van.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat al gemeengoed geworden ja?
Wie zegt er dat ik blank benquote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zoeken nog een NWS-mod.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Doe dan maar FOK!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscene
Je moet wat als je als blanke man anno 2015 een vorm van identiteit wil hebben.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat al gemeengoed geworden ja?
Jawel. Ik ben de nieuwe FA en ik beslis wanneer we een nieuwe mod zoeken,quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie - en ik ben goed geïnformeerd - is dat niet het geval.
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul. We zijn allemaal seksisten volgens #TeamOpzij, we zijn allemaal racististen volgens de rellende politiehaters en we zijn ook nog eens allemaal homofoob volgens de gemiddelde billenopenerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je het nu weer verpestenquote:
Gewoon op je 50e ontdekken dat je eigenlijk al die tijd al homo was ondanks dat je getrouwd bent en kinderen hebt voldoet niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wat als je als blanke man anno 2015 een vorm van identiteit wil hebben.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul.
Dan moet ik nog 27 jaar wachten op mijn identiteit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon op je 50e ontdekken dat je eigenlijk al die tijd al homo was ondanks dat je getrouwd bent en kinderen hebt voldoet niet?
Ze vond het te druk worden. Normaal is deze SC niet vooruit te branden. Sommige mensen kunnen moeilijk met verandering omgaan.quote:
Ja baas.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben de nieuwe FA en ik beslis wanneer we een nieuwe mod zoeken,
Wil je nou?
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscene
De onbesneden lul he, saillant detail.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul. We zijn allemaal seksisten volgens #TeamOpzij, we zijn allemaal racististen volgens de rellende politiehaters en we zijn ook nog eens allemaal homofoob volgens de gemiddelde billenopener
Van binnen zijn we toch allemaal allochtoon?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu gaan ze huilen hoorBoehoe ik ben blank boehoe..
Daar kunt ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Erg onhandig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, even een vraag.
Wat vind je van deze kraan?
[ afbeelding ]
Zegt de tatta zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Jaag anders Yvonne ook nog weg...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* johannes_vermeer knuffelt yvonne
Je ken danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 27 jaar wachten op mijn identiteit.
je kunt!quote:
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jaag anders Yvonne ook nog weg...
Alleen als het in de EFT is.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.
Nee, maar ik ben al wel moderator.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al wel moderator.
Zullen we het anders gewoon even niet over mijn kraan hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus niet in het mooie Groningen?
Yvonne, wanneer gaan wij samen naar de EFT?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
HET DOET ZEER AAN M'N OHOOOOOOOOOOOOREN!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?
Ik ben in 3 uur waarschijnlijk niet in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
Is toch een kutachtbaan, was laatst een topic over die opening.quote:
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.
Goeie link man.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is Koefnoen in optima forma.
[url=De Speld: Baron 1898 ontvoert Eftelingbezoekers]
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2327491163/Efteling-attractie+Baron+1898+ontruimd+bezoekers+uit+de+achtbaan+gehaald.aspx[/url]
Ik ben wel zeer intelligent, echt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gesprek. 10/10 would have again
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar drie kwartier daar boven vast zitten.
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Wil jij toevallig ook een Johannes knuffel?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:
[..]
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb goede hoop dat dat in ons volgende gesprek wel naar boven komtquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben wel zeer intelligent, echt.
Net als ze aan het evacueren zijn en dat ding gaat weer naar beneden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....
Nou ja zeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, het enige wat dat ding kan doen is naar beneden vallen, en laat dat nou net even de bedoeling zijn....
Ga jij nou maar TDF kijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die in een achtbaan gaan zijn gek.
Gelukkig is er een rustdag topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar TDF kijken.
Oh dat is er niet hahahahahahaha
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zegt Triggerturk ook altijd over homo's op gebouwen
Ik ben selectief in het laten genieten van mijn intelligentie.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat dat in ons volgende gesprek wel naar boven komt
En er is ook Studio Tour.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is er een rustdag topic.
Ik gebruik teveel koppeltekens als ik twijfel, da's ook niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik maak me ook zorgen over het feit dat mensen woorden niet aan elkaar schrijven:
[..]
Of het is één woord (Johannesknuffel) of je plaatst een koppelteken (Johannes-knuffel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |