Die zocht ikquote:
Of hij gaat een Twitteraccount maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.
It's a hard knock life.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard met de FA eens.
Hij gooit details door je brievenbus.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gooit details door je brievenbus.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, kreeg alleen een menukaart van de shoarmatent binnen, maar dat is van hem dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?
Misschien. Hangt sterk van het forum af.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscenequote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Is dat al gemeengoed geworden ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.
Ja, zijn regelmatig feesten van.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat al gemeengoed geworden ja?
Wie zegt er dat ik blank benquote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?
We zoeken nog een NWS-mod.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Doe dan maar FOK!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |