Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een foto gezien waar Pax en ik allebei opstaan en we zijn toch echt geen tweeling.
Dit woord.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocidequote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neen, neen en nog eens neen. Maar dit is niet de juiste plek om deze kwestie voor de 098798789769765854 triljoenste keer uit te diepen.
Appa23.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Gewoon reorganisatie binnen het bedrijf.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan zijn details.
Vraag maar aan Triggerslurf.
Netjes onze id kaart laten zien nadat we een biertje bestellenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.
Jaja, ander keertje weerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocide
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel kan dit van mij gewoon hebben met zijn TR's de hele tijd.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen manier om tegen een FA te praten.
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Maar dat vind Triggerkaas altijd een leuk onderwerpquote:
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |