Iedereen is een Voorschriftquote:Op maandag 13 juli 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was zeker ook stiekem Voorschrift?
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.
quote:Op maandag 13 augustus 2063 11:11 schreef GrandsonOfDanny het volgende:
Vandaag vieren we in het NWS-forum een bijzondere mijlpaal. Onze oudgediende Specularium is vandaag 50 jaar NWS-mod. Vonden we vroeger, zo rond 2015, het al een hele prestatie als iemand het 10 jaar volhield, Specularium heeft ons versteld doen staan. Hij zei destijds al: "Ik moet hier weggedragen worden".
En hij hield woord. Tijdens de Kleine IJstijd van 2030-2045 blonk hij uit in koelbloedig modden zonder enige warmte. Ook tijdens de Derde Wereldoorlog stond hij zijn mannetje. Toen Specularium 72 werd en daarmee de pensioengerechtigde leeftijd bereikte, stond hij erop dat hij zou doorgaan als NWS-mod.
Hij heeft zijn werkzaamheden inmiddels wel wat moeten afbouwen, maar nog dagelijks kruipt hij in Huize Avondrust in de computerzaal achter de computer om zijn steentje bij te dragen. Wij feliciteren Specularium van harte met het jubileum en wensen hem een fijne dag.
POL lijkt me wel wat.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Fylax het volgende:
Ik vind trouwens dat Elfletterig weer Moderator moet worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vertel. Misschien kunnen we die Harry in contact brengen met Specsavers. Dan kan laatstgenoemde zijn Harry-vaardigheden verder verbeteren.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hè
Przemyzslav.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou jij willen dat ik heet?
Een E-Pener krijgen van een tagjequote:
Alsof je die dan krijgt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een E-Pener krijgen van een tagje![]()
Als ik een tagje wil vraag ik er wel 1 aan bij tante Yvonne.
dat is veel geldquote:Op maandag 13 juli 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bijschrift bij een foto van een afschrift.
Leuk saldo wel, 10/10 zou ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bijschrift bij een foto van een afschrift.
Beebquote:
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vertel. Misschien kunnen we die Harry in contact brengen met Specsavers. Dan kan laatstgenoemde zijn Harry-vaardigheden verder verbeteren.
Golddiggerquote:
Je zit er wat te diep inquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ik reageer in meer topics dan alleen dezequote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ja maar je reageert wel op anderen in dit topicquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik reageer in meer topics dan alleen deze
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?quote:
Zegt me zo niks. Ik heb laatst nog een heel stuk NWS-mod-historie opgespoord voor de FOK!-crew-topic, maar ik herinner me geen HarrySacks. Ik ken wel Harry de FP-redacteur.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.
CR staat voor Cambodjaanse Riel.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?
Verdomme Yvonnequote:
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?quote:
HET IS EEN KWESTIE!quote:
Wanneer? daten?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?
Ik moet in Dordrecht een geboorteregister ophalen
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS EEN KWESTIE!
Sowieso wordt het woord 'genocide' net als het woord 'racisme' te vaak, te veel, te verkeerd gebruikt.
Dit gaat vermoedelijk over mijquote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat lijkt me slechts een kwestie van tijd
Laat me raden, het ging over de Armeense kwestie?quote:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan is gewoon genocide, geen 'kwestie'quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS EEN KWESTIE!
Sowieso wordt het woord 'genocide' net als het woord 'racisme' te vaak, te veel, te verkeerd gebruikt.
Johannes lijkt dan wel erg veel op jequote:
#MHP represent,quote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat me raden, het ging over de Armeense kwestie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, neen en nog eens neen. Maar dit is niet de juiste plek om deze kwestie voor de 098798789769765854 triljoenste keer uit te diepen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan is gewoon genocide, geen 'kwestie'
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ahahaha:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo dom.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Laat maar horenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nog geen datum geprikt, maar moet nu es x echt doen.
Sounds good
Volgens mij heb jij een foto gezien waar Pax en ik allebei opstaan en we zijn toch echt geen tweeling.quote:
Hé hé hé Harryquote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan zijn details.
Vraag maar aan Triggerslurf.
Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een foto gezien waar Pax en ik allebei opstaan en we zijn toch echt geen tweeling.
Dit woord.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocidequote:Op maandag 13 juli 2015 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neen, neen en nog eens neen. Maar dit is niet de juiste plek om deze kwestie voor de 098798789769765854 triljoenste keer uit te diepen.
Appa23.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tatta's denken te vaak dat ze geen racisten zijn... ' Ik ben geen racist ofzo hoor maar... '
Gewoon reorganisatie binnen het bedrijf.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
Wat het Ottomaanse Rijk heeft gedaan zijn details.
Vraag maar aan Triggerslurf.
Netjes onze id kaart laten zien nadat we een biertje bestellenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beide kloeke jongenswangetjes, nog net geen klompen, noch een bootje.
Jaja, ander keertje weerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Systematisch een etniciteit vervolgen en uitmoorden is volgens internationaal recht gewoon genocide
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel kan dit van mij gewoon hebben met zijn TR's de hele tijd.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen manier om tegen een FA te praten.
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Maar dat vind Triggerkaas altijd een leuk onderwerpquote:
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik nu maar klagen over je racisme terwijl ze aanwezig is dan?
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |