Doei, we bellen!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
Wat een drukte opeens, ik reageer later even.
*weg*
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wat zou je vinden van mij moderator op TV?
quote:
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
Wat een drukte opeens, ik reageer later even.
*weg*
Ik ben aanwezig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.
Doe even normaal joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeee, we moeten een EFT meet organiseren, eentje waar ook geknuffeld wordt enzo.
Werken jullie dit even uit via dm, dan kom ik wel langs als het zover is oké?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knuffel knuffel knuffelquote:
2014, toen was ik dementerend.quote:
Ja meer haal ik meestal ook niet, daar moeten we het dan maar mee doen hequote:Op maandag 13 juli 2015 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans tevreden met pakweg 5.000 views of zo'n 50 reacties.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer haal ik meestal ook niet, daar moeten we het dan maar mee doen he
Dit is een van mijn toppers qua views geloof ik:
Vrouw ontslagen na verwijderen app
Ook wel blij dat deze redelijk wat views heeft gehaald:
De moordlustigste landen ter wereld
En dit vind ik eigenlijk de leukste berichten (goede submitter ook):
Zeldzame Ili Pika is nog niet uitgestorven
Hear, hear.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Fylax over tien jaar een gerespecteerd moderator is
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.quote:
Als het even kanquote:Op maandag 13 juli 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
Met die free hugs zeker?
Mensen zoals Fokker en ik lastigvallen die daar helemaal geen zin in hebben?
Goed advies, bedankt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.
Toen Harry NWS-mod werd, deed hij eerst ook net alsof hij niet wilde.
Dat zal men mee naar achter nemenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Fylax het volgende:
Laat dat Moderator zijn maar zitten, hoef ik niet.
Ik wilde eerst echt niet omdat ik dan verplicht die splitsquotes van je moest lezen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee driequote:
Huh.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee drie
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst echt niet omdat ik dan verplicht die splitsquotes van je moest lezen.
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zichquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.
Dat komt meestal door de hilarische grappen van Henk.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.
Ik geef er geen geld voor hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
En Frutsel ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zich
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hèquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harryquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hè
Ben jij ook een Harry?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Of racist, al is er natuurlijk maar één die iedereen diezelfde koosnaam geeft ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Als Frutsel een vrouw was geweest had ik het wel geweten ja ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |