Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.
Toen Harry NWS-mod werd, deed hij eerst ook net alsof hij niet wilde.
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee driequote:
Huh.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat, of hij heeft zelfmoord gepleegd. Een andere optie zie ik niet zo een twee drie
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde eerst echt niet omdat ik dan verplicht die splitsquotes van je moest lezen.
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zichquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds, hij ziet het meer als zijn roeping denk ik.
Zo zeg, echt waar?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat imgur handiger werkt dan tinypic.
Dat komt meestal door de hilarische grappen van Henk.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet hier weggedragen worden.
Ik geef er geen geld voor hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
In dat geval schroom ik niet om vrouwen klappen te verkopen.
En Frutsel ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beste NWS-mod ooit. Op paddy na natuurlijk maar dat aoreekt voor zich
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hèquote:Op maandag 13 juli 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Dat keert zich tegen je.
Toen Harry NWS-mod werd, deed hij eerst ook net alsof hij niet wilde.
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harryquote:Op maandag 13 juli 2015 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat we echt een Harry als NWS ( of POL?) mod gehad hebben hè
Ben jij ook een Harry?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Of racist, al is er natuurlijk maar één die iedereen diezelfde koosnaam geeft ...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze allemaal Henk en Harry
Als Frutsel een vrouw was geweest had ik het wel geweten ja ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |