Leuk saldo wel, 10/10 zou ruilen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een bijschrift bij een foto van een afschrift.
Beebquote:
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vertel. Misschien kunnen we die Harry in contact brengen met Specsavers. Dan kan laatstgenoemde zijn Harry-vaardigheden verder verbeteren.
Golddiggerquote:
Je zit er wat te diep inquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ik reageer in meer topics dan alleen dezequote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het jammer dat Yvonne mij negeert, je zou bijna denken dat ze me niet mag.
Ja maar je reageert wel op anderen in dit topicquote:Op maandag 13 juli 2015 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik reageer in meer topics dan alleen deze
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?quote:
Zegt me zo niks. Ik heb laatst nog een heel stuk NWS-mod-historie opgespoord voor de FOK!-crew-topic, maar ik herinner me geen HarrySacks. Ik ken wel Harry de FP-redacteur.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
HarrySacks ofzo, iets, was een van de usuals iig.
CR staat voor Cambodjaanse Riel.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Nederlandse rekening en zijn het gewoon euro's?
Verdomme Yvonnequote:
Wil jij even LTVDK zeggen dat het een kwestie is en geen genocide?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |