Die zocht ikquote:
Of hij gaat een Twitteraccount maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt me nog mee, qua aantal. Ze komen binnenkort vast in boekvorm uit.
It's a hard knock life.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rasieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesmuh!
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 3897 mails had gestuurd over mijn racistische benadering.
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naar meldpunt internet wel, maar zij doen er weinig aan blijkt.
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het uiteraard met de FA eens.
Hij gooit details door je brievenbus.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze belden me laatst wel of ik misschien werd lastig gevallen door ene T. Shot.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij gooit details door je brievenbus.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm, kreeg alleen een menukaart van de shoarmatent binnen, maar dat is van hem dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan de blanke kaaskop nou slachtoffer worden van racisme?
Misschien. Hangt sterk van het forum af.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden om Moderator te worden?
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscenequote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Is dat al gemeengoed geworden ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blanke mannen zijn brievenbusplassers.
Ja, zijn regelmatig feesten van.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat al gemeengoed geworden ja?
Wie zegt er dat ik blank benquote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zoeken nog een NWS-mod.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien. Hangt sterk van het forum af.
Doe dan maar FOK!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscene
Je moet wat als je als blanke man anno 2015 een vorm van identiteit wil hebben.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat al gemeengoed geworden ja?
Jawel. Ik ben de nieuwe FA en ik beslis wanneer we een nieuwe mod zoeken,quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie - en ik ben goed geïnformeerd - is dat niet het geval.
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul. We zijn allemaal seksisten volgens #TeamOpzij, we zijn allemaal racististen volgens de rellende politiehaters en we zijn ook nog eens allemaal homofoob volgens de gemiddelde billenopenerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je het nu weer verpestenquote:
Gewoon op je 50e ontdekken dat je eigenlijk al die tijd al homo was ondanks dat je getrouwd bent en kinderen hebt voldoet niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wat als je als blanke man anno 2015 een vorm van identiteit wil hebben.
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul.
Dan moet ik nog 27 jaar wachten op mijn identiteit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon op je 50e ontdekken dat je eigenlijk al die tijd al homo was ondanks dat je getrouwd bent en kinderen hebt voldoet niet?
Ze vond het te druk worden. Normaal is deze SC niet vooruit te branden. Sommige mensen kunnen moeilijk met verandering omgaan.quote:
Ja baas.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben de nieuwe FA en ik beslis wanneer we een nieuwe mod zoeken,
Wil je nou?
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen FOK!, Viva, Bokt en Girlscene
De onbesneden lul he, saillant detail.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de blanke hetero man is natuurlijk wel altujd de lul. We zijn allemaal seksisten volgens #TeamOpzij, we zijn allemaal racististen volgens de rellende politiehaters en we zijn ook nog eens allemaal homofoob volgens de gemiddelde billenopener
Van binnen zijn we toch allemaal allochtoon?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu gaan ze huilen hoorBoehoe ik ben blank boehoe..
Daar kunt ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Erg onhandig.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, even een vraag.
Wat vind je van deze kraan?
[ afbeelding ]
Zegt de tatta zelfquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |