SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door yvonne op 13-07-2015 16:17:15 ]
Hoort centraal ja, ik doe het wel even voor je.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze topic hoort zeker centraal te staan?
Ik laat het aan de NWS mods
JA EN NU IS ZE DOOD HE EN JULLIE MAKEN DAAR ALLEMAAL MAAR GRAPJES OVER MET DIE NIEUWSBERICHTEN HE IK VIND NIET DAT DIT KAN DIT BERICHT MOET OFFLINE BAHBAH EEN BEETJE VIEWS SCOREN OVER IEMANDS RUG JULLIE ZIJN GEWOON MEDESCHULDIG AAN HAAR DOODquote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef yvonne het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Beste FP-item ever
Zo dan.quote:
Sticky jongen, stickyquote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze topic hoort zeker centraal te staan?
Ik laat het aan de NWS mods
Mee eens.quote:
Nooit van gehoord....quote:
De meeste van mijn berichten halen ook dat soort aantallen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gehoopt hier veel views mee te halen
Erdogan weer boos op New York Times
Nee, het is een eerbetoon aan niemandquote:Op maandag 13 juli 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een eerbetoon aan de dopingcontroleurs zou zijn.
Johannes heeft nog geeneens baardgroei dus neequote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
TT
Yvonne is slim genoeg om te weten dat ze naar Johannes adviezen zou moeten luisteren.
Uh jawel hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Johannes heeft nog geeneens baardgroei dus nee
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.quote:
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal viewsquote:Op maandag 13 juli 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
De meeste van mijn berichten halen ook dat soort aantallen.
Ik heb destijds een hele discussie gehad in NWS met een paar sukkels die niet snapten dat ik "breaking" in de topictitel zette toen de dood van Winehouse bekend werd. Was één dag na de terreurdaden van Breivik, trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA EN NU IS ZE DOOD HE EN JULLIE MAKEN DAAR ALLEMAAL MAAR GRAPJES OVER MET DIE NIEUWSBERICHTEN HE IK VIND NIET DAT DIT KAN DIT BERICHT MOET OFFLINE BAHBAH EEN BEETJE VIEWS SCOREN OVER IEMANDS RUG JULLIE ZIJN GEWOON MEDESCHULDIG AAN HAAR DOOD
MOORDENAARS
Ik denk dat dat Paxcon was.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.
Johannes is een hele stoere jongen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet op de foto die ik zag hoor, koene jongenswangetjes, soort Kameleonjongetje, maar dan uit een andere provincie.
Idd.. waar je veel tijd aan besteed krijg je weinig views op..quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal views
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.quote:
Misschien. Ik ben nu natuurlijk een grote jongen.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.
Zonder handjes in de Python, dat doe ik je niet na.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is moeilijk om te ontkennen.
In de Goliath.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zonder handjes in de Python, dat doe ik je niet na.
Ik ben doorgaans tevreden met pakweg 5.000 views of zo'n 50 reacties.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig te voorspellen, dit is in ieder geval een slechte investering qua tijd in vergelijk met het aantal views
Er is nu ook een hond met een soort van poesjequote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef yvonne het volgende:
Oy! Doe die hond met dat poesje eens terug
Ja inderdaad, mijn prachtige gifje.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef yvonne het volgende:
Oy! Doe die hond met dat poesje eens terug
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kun je er rechten aan ontlenen. Ik ken iemand die na uitspraken van Yvonne (zwart op wit) zomaar bijna KLB-mod is geworden.
Doei!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
Wat een drukte opeens, ik reageer later even.
*weg*
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:15 schreef moemoe het volgende:
Wat een drukte opeens, ik reageer later even.
*weg*
http://gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeaglequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |