Jaag anders Yvonne ook nog weg...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
* johannes_vermeer knuffelt yvonne
Je ken danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 27 jaar wachten op mijn identiteit.
je kunt!quote:
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jaag anders Yvonne ook nog weg...
Alleen als het in de EFT is.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne doet een moord voor een Johannes knuffel.
Nee, maar ik ben al wel moderator.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je al huisje, boompje en beestje dan?
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat 'je kan' zo enorm kut klinken.
Lelijk gewoon.
Even tussendoor.
Dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben al wel moderator.
Zullen we het anders gewoon even niet over mijn kraan hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Lelijk taalgebruik is dat.
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus niet in het mooie Groningen?
Yvonne, wanneer gaan wij samen naar de EFT?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
HET DOET ZEER AAN M'N OHOOOOOOOOOOOOREN!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kunt je je niet ergens anders zorgen over maken?
Ik ben in 3 uur waarschijnlijk niet in de EFT.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben in 3 uur in Groningen, of ik ben in een half uur in de EFT.
Gok eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |