Oe! Trig kan enorm lekker pilav makenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.
Slechte kloon.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/199672
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Dat is gemeen, sommigen hier mogen pas over uren gaan etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Big Mac menu?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!
Tot straks.quote:
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Nee het is dit keer iets hoogstaander, ik zal pics maken. En misschien wel een untapped doen.quote:
Je hebt ooit eens gestuurd!quote:
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, mijn liefde voor Yvonne gaat 10 jaar terug.
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |