Oe! Trig kan enorm lekker pilav makenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als hij zijn nasi recept geeft.
Slechte kloon.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/199672
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Dat is gemeen, sommigen hier mogen pas over uren gaan etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef yvonne het volgende:
En nu gaat het over koken, want eten verbroederd
Big Mac menu?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn eten laten koken want ik ga uit eten. Hoera!
Tot straks.quote:
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekjequote:Op maandag 13 juli 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Mensen moeten ook wat liever tegen mij doen.
Nee het is dit keer iets hoogstaander, ik zal pics maken. En misschien wel een untapped doen.quote:
Je hebt ooit eens gestuurd!quote:
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, mijn liefde voor Yvonne gaat 10 jaar terug.
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, zo zit het leven niet in elkaar Fylax. Je zult een lieve behandeling moeten verdienen en niet erom stampen. Zo kreeg ik vroeger ook geen extra chocokoekje
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Dat vind ik ook, maar hij helaas niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.
Tijd, plaats, Iftar?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, kom x eten dan!
Hahaha pwned.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Ik zou wel even laten voorproeven.quote:
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Vond ik serieus ergquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
Als ze hier in BNW lucht van krijgen, zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
LandelijkEn we hebben het al de hele dag over de EFT, toeval?
Think not!
*Nederlander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.
Hij kwam er hier toch mee in het topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?
Schiet op danquote:
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een topjournalist.
Schrijf je ook #objectief over PEC Zwolle?
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hollander klinkt nog redelijk razistish
'Hollander'quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTKDVquote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hollander'Dat vind ik nog beledigender dan kaaskop
Dat mag Yvonne beantwoorden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nou jaaaaaaaa.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vrijdag lammetjes eten dusquote:
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar.... je bent net tot FA gebombardeerd. Dit kan zomaar niet.
Echt?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Hij is niet op z'n mondje gevallen en dat is
En nu is ie m'n lieferlingsneef.
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollanderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben een Hollandse Kaaskop, und?
Ja, slaat nergens op, dus ik stop.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.
Baklava danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Suikerfeest lan, geen offerfeest.
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?quote:
Kom jij uit Dordt? ;oquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollander
Sultan, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Dat staat wel op mijn paspoort jaquote:
Baklavaquote:
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
Jammer dat je er niks van geleerd hebt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
Ik ben al legaal hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je er niks van geleerd hebt.
Schuld van Yvonne.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.
Jeetje, wat een liefde.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze TT is van Yvonnequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Ergens terug een hint-achtig iets, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had trouwens wel een opmerking verwacht over het feit dat uitgerekend hij een bericht over de Efteling schrijft.
NWS-SC = Liefdequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
22.04 toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schuld van Yvonne.
Gelukkig ga ik zo eten.
Voor de rest ben je best redelijk ingeburgerdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.
Deze TT heb ik niet zelf gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Die in Breda ook nog?quote:
Gaat niet lukken, jou mag ik ookquote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Hij woont nu in zijn moeder, dus dat is alweer helemaal verpest hoorquote:
Dit zou ik ook wel willen eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb ik Dr. Pepper met paprika wokkels.
Afrikaanse zakkenroller.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.quote:
Precies, dat vergeet ik nooit.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.
Vergeet niet wiens idee het was je bij de weblog te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |