Jammer dat je er niks van geleerd hebt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
Ik ben al legaal hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat over Fylax ga zeggen word ik opgepakt met mijn regenjas.
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je er niks van geleerd hebt.
Schuld van Yvonne.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas op, straks gaan we nog lief doen tegen mekaar.
Jeetje, wat een liefde.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeurenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze TT is van Yvonnequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Ergens terug een hint-achtig iets, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had trouwens wel een opmerking verwacht over het feit dat uitgerekend hij een bericht over de Efteling schrijft.
NWS-SC = Liefdequote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
22.04 toch?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schuld van Yvonne.
Gelukkig ga ik zo eten.
Voor de rest ben je best redelijk ingeburgerdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn altijd uitzonderingsgroepen he.
Deze TT heb ik niet zelf gedaan.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Die in Breda ook nog?quote:
Gaat niet lukken, jou mag ik ookquote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Hij woont nu in zijn moeder, dus dat is alweer helemaal verpest hoorquote:
Dit zou ik ook wel willen eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb ik Dr. Pepper met paprika wokkels.
Afrikaanse zakkenroller.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen zorgen jongens, ik ben er weer. Dit zal nooit gebeuren
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.quote:
Precies, dat vergeet ik nooit.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed zo, anders had je billenkoek gekregen.
Vergeet niet wiens idee het was je bij de weblog te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |