Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Dat vind ik ook, maar hij helaas niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij en Fylax zouden echt goede vrienden kunnen worden.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog liever dat ik van een rond flatgebouw afspring.
Tijd, plaats, Iftar?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, kom x eten dan!
Hahaha pwned.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Ik zou wel even laten voorproeven.quote:
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen heb je voor het eerst haar handtasje gejat?
Vond ik serieus ergquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
Als ze hier in BNW lucht van krijgen, zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
LandelijkEn we hebben het al de hele dag over de EFT, toeval?
Think not!
*Nederlander.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ze liet mij inzien dat er een groot verschil was tussen de generaliserende boerenlul en de Hollander.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen heb ik hem per ongeluk een tosti laten eten
Met ham
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En waarom zet je Ajacied er niet in als submitter, anders had je het waarschijnlijk volgend jaar nog niet geweten, met je hoofd.
Hij kwam er hier toch mee in het topic.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo snel niet op gelet. Was hij de submitter ja?
Schiet op danquote:
Nee. Ik doe geen sport. Ik heb je als submitter toegevoegd aan het bericht, trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een topjournalist.
Schrijf je ook #objectief over PEC Zwolle?
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hollander klinkt nog redelijk razistish
'Hollander'quote:Op maandag 13 juli 2015 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTKDVquote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hollander'Dat vind ik nog beledigender dan kaaskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |