Dat mag Yvonne beantwoorden.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus zonder Yvonne was jij nu een hatende relturk met petje geweest?
Nou jaaaaaaaa.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hollander'Dat vind ik nog beledigender dan kaaskop
Vrijdag lammetjes eten dusquote:
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar.... je bent net tot FA gebombardeerd. Dit kan zomaar niet.
Echt?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Hollander'Dat vind ik nog beledigender dan kaaskop
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Hij is niet op z'n mondje gevallen en dat is
En nu is ie m'n lieferlingsneef.
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ja, Yvonne heeft me nog steeds niet de rechten/tagje gegeven, dus.
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollanderquote:Op maandag 13 juli 2015 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben een Hollandse Kaaskop, und?
Ja, slaat nergens op, dus ik stop.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn naam is ook nog steeds niet blauw.
Baklava danquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Suikerfeest lan, geen offerfeest.
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?quote:
Kom jij uit Dordt? ;oquote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik wel in Dordt zijn geboren maar dat maakt me nog geen Hollander
Sultan, jawel.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
We moeten gewoon weer een ouderwetse Turkenmeet doen, bestaat dat loungeding in R'dam zuid nog?
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Trig was en is een van de leukere users, vanaf het begin kan ik er prima mee opschieten.
Dat staat wel op mijn paspoort jaquote:
Baklavaquote:
Geldt voor Fylax ook hè? We zeggen het gewoon niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar ik ga dat natuurlijk niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |