Doe maar niet, dit.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kiezen wel de meest debiele webloggers uit..
Paul, Fylax..
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
Stop dan met de weblog...
Kom ik toch weer terug op dat niet iedereen van mijn intelligentie kan genieten.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent minder slim dan ik dacht.
Ik wil samen met Triggersnot de waterpijp roken en richting Mekka biddenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees even terug luilak, er staat dat we een meet gaan organiseren.
Om te verbroederen
Met lekker eten.
Etenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees even terug luilak, er staat dat we een meet gaan organiseren.
Om te verbroederen
Met lekker eten.
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl Stijn weigert mod te worden.
Ja gewoon normaal doen met je schedelquote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Ja wat is dit nu, vraagt LTVDKKL of ik zijn woonplaats weg wil halen, wil ik dat doen is die harry me weer voor
Lekker gepast deze reactie.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
doe eens niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je FOK! beter maken?
En welke intelligentie is dat precies?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op dat niet iedereen van mijn intelligentie kan genieten.
Uitgebreid keukenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.restaurantmeram.nl/nl/vestiging/locatie-rotterdam-west
Doen!
Zeg het eens tegen hem.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.
Het enige wat ik sinds acht weken geleden doe is noodles en rijst eten. Interessant genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stijn moet niet zeuren, als wij zeggen dat ie mod wordt, word ie mod.
We maken hem gewoon mod, klaar.quote:
Buitenlands.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En welke intelligentie is dat precies?
Ik ambieer jouw functie helemaal niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuke TT hoor Fylax, en ik weet wel wie er dan weer plaats moet maken voor de Elf
Volgende keer maak ik er gewoon nog meer.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had 23 TR's gezet.
Leek Triggerbips wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |