Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er gewoon nog meer.
Tot later bij de Efteling he!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
En nu ga ik een nieuw sd kaartje bestellen, doeg!
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Het was gezellig!quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Selamun aleykum, we appen nog.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Vertoont verontrustend veel overeenkomst met wat ik aan frisdrank en chips zou kiezen. Ik neem alleen Dr. Foots in plaats van Dr. Pepper. Smaakt bijna hetzelfde, maar is zowat de helft goedkoper.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb ik Dr. Pepper met paprika wokkels.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef yvonne het volgende:
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een dramaquote:Op maandag 13 juli 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ambieer jouw functie helemaal niet.
Nee, dit was ook tegen timmmmmquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.
Waarom niet in vredesnaam? Er is zoveel om over te klagenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculaas lult gewoon hoor, ik heb nog nooit een klacht over hem aangemaakt.
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een drama
Ja oke, dan snap ik het wel.quote:
Dat klopt, maar waarom klagen als je hem gewoon op z'n plek kan zetten constant.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom niet in vredesnaam? Er is zoveel om over te klagen
Dan maak ik gewoon een sectie 'Erdogan is boos op ...' aanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.
Dat is dan ook gewoon een pleureslul.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja lekker Timmmmm straks zit de FP vol met anti-Erdogan berichten, lekker is dat.
[..]
Ja oke, dan snap ik het wel.
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maak ik gewoon een sectie 'Erdogan is boos op ...' aan
Je hebt helemaal geen overeenkomst met Yasquote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.
Ik heb het niet getekend abi.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn overeenkomst met Yasmin staat dat voor ieder anti-Erdogan bericht je een dag geen aandacht krijgt, je bent iig gewaarschuwd.
Ze maken mij niet meer blauw na wat ik allemaal heb gedaanquote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een pleureslul.
Wil jij anders niet wat positieve Erdoganberichten komen schrijven. Trollmod Triggershot klinkt dan wel leuker dan frontpage Triggershot, maar dan doe je hier in ieder geval nog wat nuttigs in plaats van maar een beetje met je bestie specularium lopen SCen
Goedzoquote:
Zoooooo naïef jijquote:Op maandag 13 juli 2015 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen overeenkomst met Yas
Ik heb je vingerafdruk.quote:
Geen idee of ik een goede ER zou zijn, maar ik ambieer de functie niet. Ik ben nog geen vier maanden (cruciaal moment) FP-redacteur.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jawel joh. Jij zou een keigoede ER zijn. LTVDK ook trouwens. Als er straks een plek vrijkomt, moeten tante yvonne en ik gewoon kiezen, wat een drama
Je hoeft ook alleen maar berichtjes te schrijven johquote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze maken mij niet meer blauw na wat ik allemaal heb gedaan
Gelukkig.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat met een kwinkslag Stijn.
Was niet mijn vinger...quote:Op maandag 13 juli 2015 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoooooo naïef jij
[..]
Ik heb je vingerafdruk.
Het enige waar die documenten uit Ankara goed voor zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gebruik het nu als vullen voor de kattenbak
Nah eerlijk, tijdje gedaan, maar FP was niet echt mijn plek.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft ook alleen maar berichtjes te schrijven joh
Jawel, herinner het mij nog heel goed, was namelijk je middelvinger wat ik richting mij kreeg.quote:
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposterquote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef Fylax het volgende:
Over 2 dagen stopt Elfletterig als Redactielid op de FP.
Hoezo niet, vertel het is aan ome tim?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nah eerlijk, tijdje gedaan, maar FP was niet echt mijn plek.
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposter
Dat kan ook als hij niet stopt hoor.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als elfletterig binnen twee dagen stopt, haal ik jou binnen als nieuwe nieuwsposter
Op het randje leven is jouw ding.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dergelijke uitspraken durf ik te doen
#Elfmoetblijvenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |