bij ons (hier in Limburg) is dat rogge brood. We kennen hier 'wit', 'grijs' en 'zwart' broodquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zo
Wat moet ik me voorstellen bij zwart brood?
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel groente en fruit dan heb je geen vitamines meer nodig.
Zelf als je er erg veel van eet dan krijg je ruim voldoende vezels
Ook vette vis, magere vis, magere rund/kip/varken is goed voor je goede stofjes inname en noten natuurlijk.
Ach, dat weten jullie wel maar toch.. Snap die supplementen niet zo goed?
Nee, dat is ook de enige wat ik in de donkere maanden neemquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.
Grijs brood... ik zie het voor me en da's geen fraai plaatjequote:Op woensdag 8 juli 2015 20:04 schreef Sjeen het volgende:
Dwars door het slotje
[..]
bij ons (hier in Limburg) is dat rogge brood. We kennen hier 'wit', 'grijs' en 'zwart' brood
jupquote:
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meerquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:18 schreef Fripsel het volgende:
Buhh wilde eigenlijk gaan hardlopen vanavond maar voel me zo beroerdalleen m'n armen doen zo'n zeer dat ik er misselijk van word
en toch voel ik me lui.
Drukte.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meer
Zo druk, dat er fakking een rij was voor een fucking bankjequote:
Ik slik ook D en B12 het hele jaar door, ik neem het niet goed op. En ik kom weinig buiten, couch potato mequote:Op woensdag 8 juli 2015 20:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou prima toch dat jij het in de winter neemt Uniekhoorn? Ik neem het nu ook in de zomer, naast alle salades, groenteschotels, fruit en noten, omdat ik er op het randje van te weinig van in mijn bloed heb. Vandaar.
Ik noem van dat ouderwetse waterige brood dat net niet wit is grijs brood. Volgens mij heet dat tarwebrood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grijs brood... ik zie het voor me en da's geen fraai plaatje
Maar da's Limburgs voor volkoren?
Al stond je in de winter de hele dag poedelnaakt buiten, dan nog zou je niet genoeg zonlicht kunnen krijgen voor de nodige vitamine D aanmaak.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:06 schreef Sjeen het volgende:
vitamine D haal je niet gemakkelijk uit je voeding en ik kom helaas te weinig buiten, zeker in de winter.
Moet je de vrijdagavond eens gaan. Bijna leeg bij onsquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ging voor het eerst in maaaaaaanden naar de gym 's avonds. Nooit meer
Ik ga echt noooooooit meer 's avonds. Al krijg ik geld toequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je de vrijdagavond eens gaan. Bijna leeg bij onsMaandagavond staan er rijen voor de meest nutteloze en onnozele apparaten. De rest van de week ook hel. Behalve vrijdag
En als je goeie zonnebrand gebruikt levert de zomer je ook niet wat je zou verwachten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al stond je in de winter de hele dag poedelnaakt buiten, dan nog zou je niet genoeg zonlicht kunnen krijgen voor de nodige vitamine D aanmaak.
Wel irritant, maar op zich niet zo gek als je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aaan het werk is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga echt noooooooit meer 's avonds. Al krijg ik geld toeIk ga normaal altijd 's ochtends. Zo heerlijk rustig. En soms 's middags.. dan is er ook amper iemand. Dit was oprecht bizar.
Dan ga je alsnog niet 10 min tussen elke set op je foon zitten. Dat is gewoon bullshit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel irritant, maar op zich niet zo gek al je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aaan het werk is.
Zo vervelend als je geen keus hebt iddquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef Vanyel het volgende:
Wel irritant, maar op zich niet zo gek al je bedenkt dat een ruime meerderheid overdag aan het werk is.
SPOILER: mopper over werktijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:45 schreef mrspoeZ het volgende:
ermahgerdSPOILER: mopper over werktijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof je niks beters te doen hebt ja...
disclaimer
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik vind dat laatste er wel een beetje lullig staanSPOILER: mopper over werktijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even aan brood met een pluizig laagjequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik noem van dat ouderwetse waterige brood dat net niet wit is grijs brood. Volgens mij heet dat tarwebrood.
Maar goed om te weten Sjeen, wij gaan de vakantie in Zuid-Limburg doorbrengen. Voor het eerst in eigen land, in een caravan op een seniorencamping, het zal mij benieuwen
Roggebrood met leverworst?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zwartj brood <3 met kaas of leverworst
Vervelend clubje is het dat eigenlijk geen nee wil accepteren als je die dingen gewoon niet in wilt vullen. En dan van je kind eisen dat ze je beltquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh zo bedoel ik het niet hoor Frips, het is meer dat die mensen van CBS denken dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik werk, ofzo. Tenminste zo voelde het.
Ik doe principieel niet mee aan dingen die een ander over mijn rug geld opleveren. Het CBS kan al helemaal het dak op, omdat ze bedrijven wel kunnen verplichten en ik daar bezwaren tegen hebquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh zo bedoel ik het niet hoor Frips, het is meer dat die mensen van CBS denken dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik werk, ofzo. Tenminste zo voelde het.
Vermoedelijk hagelslag, in mijn geval.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Maar jongens, zo krijgen we natuurlijk nooit een accuraat beeld van wat de gemiddelde Nederlandse vrouw van 28,5 op de derde woensdag van Maart in een schrikkeljaar 's morgens op haar boterham doet.
Uiteraardquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Maar dan ben je wel ooit 28,5 geweest, neem ik aan.
Was het in een schrikkeljaar? En op de derde woensdag van maart?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Toen ik 28,5 was was ik net bevallen en at ik haring met slagroom op mijn brood. Hoe past dat in de statistieken?
Meer gezonde dingen eten. Noten, volle melk, volle yoghurt, ect.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Een beetje tegenovergestelde van dit topic maar toch probeer ik het even, misschien dat jullie voor je begon aan je dieet een bepaald eetpatroon hadden
Ben niet dik of dun (BMI is gezond) maar wil toch wel wat paar kilotjes aankomen door simpelweg meer te eten dan normaal en dus niet via de manier van (kracht)training, alleen vraag ik me af hoe ik dat op een relatief gezonde manier kan doenOngezonde ken ik wel, elke dag fast food en mezelf vol proppen maja dat is ook niet echt chill
Ja lekker hoor, alleen wel gegarandeerd maagzuur erna, maarja, soms moet je dingen op de koop toenemenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht even aan brood met een pluizig laagje
[..]
Roggebrood met leverworst?![]()
Wat hierboven al gezegd wordt indd, van alles de volle variant, roomboter, noten als tussendoortje. Gewoon kijken wat je verbruik is en daarboven gaan zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Een beetje tegenovergestelde van dit topic maar toch probeer ik het even, misschien dat jullie voor je begon aan je dieet een bepaald eetpatroon hadden
Ben niet dik of dun (BMI is gezond) maar wil toch wel wat paar kilotjes aankomen door simpelweg meer te eten dan normaal en dus niet via de manier van (kracht)training, alleen vraag ik me af hoe ik dat op een relatief gezonde manier kan doenOngezonde ken ik wel, elke dag fast food en mezelf vol proppen maja dat is ook niet echt chill
whut?! watskeburt!quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, net mijn ontslag in ontvangst genomen. Een LTL op de weegschaal. En ik ga niét emo-eten. Dus, koffie!
wat voor werk doe je als je daarvoor midden in de nacht op moetquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:12 schreef Qwea het volgende:
Kut zeg SQ.
Pfff, hier spoedklus gehad vannacht. Stond om 02u naast mijn bed en lag er om 05u weer in. Was wakker om 06:30Needless to say, I'm a little grumpy cat.
Lijstje:
O: 2x spelt, 2x kalkoenfilet erop, 4 gebakken eieren, 2 op elk.
L: 4x spelt. 2 met 30g pindakaas en een banaan erop. Dubbelvouwen, doorsnijden. 2 met 170g gebakken kipfilet, wat italiaanse kruiden, wat biesloos, beetje ketjap manis en een sausje van magere yoghurt met shizzle. Dubbelvouwen, doorsnijden.
T: Banaan
D: Sperziebonen, fusili dinges pasta iets, blik tonijn erdoor
S: Fietsen. Denk km of 50/60
T: Op de fiets isotone drank
T: 500g kwark met 100g aardbeien
Extra T die ik ongetwijfeld vannacht ga willen : Bak kwark met banaan
"al een week" vind ik ook maar relatiefquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik wist het al een weekreorganisaties, dan krijg je dat. Is wel jammer, na jarenlang exceptioneel beoordeeld te worden en mijn promotie in april
maar ach. Nu kan ik iets met meer potentie gaan doen
ITquote:Op donderdag 9 juli 2015 10:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
wat voor werk doe je als je daarvoor midden in de nacht op moet
Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
altijd fijn als ze ook zoiets op tafel zetten
en OMG die kip van Muscle meat is echt lekker! ga ik vaker doen
De kip is verpakt per 200 gram (gesneden in blokjes en al gekookt en gekruid (je hebt ook de naturel variant of de licht gezouten variant)quote:
ah ja, hier ook, maar gelukkig blijft het hier beperkt tot incidenteel weekend weg, geen nachtwerkquote:
Ikke ook IT. Maar helaas wel eens nachtwerk. Gelukkig dan wel ruim van tevoren bekend. Nachtwerk (en dat is dan meestal starten op vrijdagavond half 8) hebben we bij migraties en grote implementaties. Laatste deployment waar nachtwerk bij kwam kijken heeft van vrijdagavond half 8 tot zondagmiddag 2 uur geduurd. En dus ook fijn die hele tijd op locatie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 12:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah ja, hier ook, maar gelukkig blijft het hier beperkt tot incidenteel weekend weg, geen nachtwerk
Ik werk bij een bank, dus overdag geplande downtime hebben is GEEN optie. Vandaar dus 's nachts. En dan vaak nog met flinke tijdsdruk, want ik ben verantwoordelijk voor/eigenaar van een data store die minimaal elke ochtend leveringen moet uitvoeren naar (ook externe) tertiaire systemen. En die mogen niet vertragenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja wij gebruiken ook de weekenden bij in productie brengen van klanten (gelukkig wel alles remote), maar meestal overdag of tot savonds laat.
Vroeger wel geregeld s'nachts, maar daar waren altijd gezonde ontbijtjes enzo
lekker he, je spieren voelen
hehe precies wat ik niet lustquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meer gezonde dingen eten. Noten, volle melk, volle yoghurt, ect.
Roomboter ipv andere zooi, pasta, volle melk, chocolade melk. Ik zou er 80/20 of 70/30 van maken. 70/80% gezond voer, rest chocolade enzo, pizzatje hier, kebab daar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
hehe precies wat ik niet lust
Maar ik moet idd naar zulke producten zoeken
Ik weeg nu 65-66 kilo en ben 1.78-1.80, wil denk ik naar de 70 kiloquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Roomboter ipv andere zooi, pasta, volle melk, chocolade melk. Ik zou er 80/20 of 70/30 van maken. 70/80% gezond voer, rest chocolade enzo, pizzatje hier, kebab daar.
Hoeveel wil je aankomen?
Dan zou ik dus meer opscheppen dan wat je nu doet. En als je dat moeilijk vind dan zou ik de 70/30 80/20 regel hanteren. En dus kcal rijke producten eten zoals ik al zei. Chocolade melk, volle melk, vette vis, ect.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik weeg nu 65-66 kilo en ben 1.78-1.80, wil denk ik naar de 70 kilo
Goed bezigquote:
Ik had gister in de kringloop voor 1 euro de perfecte poffertjes pan gekocht. En dat vond mijn buurjongetje helemaal geweldig natuurlijk, en ik ook dus toen gingen we samen voor mama (en onszelf) poffertjes bakken.quote:
Maar, met slagroom en chocosaus? *ril*quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had gister in de kringloop voor 1 euro de perfecte poffertjes pan gekocht. En dat vond mijn buurjongetje helemaal geweldig natuurlijk, en ik ook dus toen gingen we samen voor mama (en onszelf) poffertjes bakken.
en verse aardbeitjes.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Poffertjes eet je met roomboter en poedersuiker. Amen
Ja dit helpt dus niet he?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:50 schreef SummerBreeze het volgende:
poffertjes zijn gewoon de liefdesbabies van wafels en pannenkoeken. En op zowel wafels als pannenkoeken zijn aardbeien lekker. Dus óók op poffertjes. Net zoals een bolletje roomijs, of warme kersen, of boter en suiker zoals je zelf al zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:
Fack it, ik vind dit doodeng, maar ik ben zo trots op de laatste foto. Ik heb er nog nooit van mijn leven zo goed uitgezien![]()
![]()
*boks voor lijnen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lookin' fine
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:
Fack it, ik vind dit doodeng, maar ik ben zo trots op de laatste foto. Ik heb er nog nooit van mijn leven zo goed uitgezien![]()
![]()
![]()
Ik wil geen foto's van mezelf zien hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag gisteren overigens foto's van mezelf bij mijn ouders van een aantal jaar geleden rond de 70 kgWaarom oh waarom ben ik daarna weer aangekomen
(jaja, die vraag was retorisch
)
Heh, dat zal een flink verschil zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net ook even een foto van 10 juli 2014 naast een foto van vandaag gelegd. Damn!
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:
Jullie maken me verlegenWat een lieve reacties
Ja ik heb pas als ik de foto's naast elkaar leg dat ik het echt zie. Het besef is er ook nog niet altijd helemaal. Soms loop ik langs een spiegel of spiegelend glas ofzo en dan schrik ik gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net ook even een foto van 10 juli 2014 naast een foto van vandaag gelegd. Damn!
Ik ben wel blij met minder tietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gisteren had ik nog genoeg kcals over voor een halve pot B&J, maar ik heb uiteindelijk een hele pot gehad.
Vandaag maar even een balansdagje.
Valt wel mee. Toen ik dik was had ik eigenlijk altijd 85D. M'n nieuwe bikini's zijn maat 75E, 75D en 75C.. En ze zitten alle drie goed dus ik kan er niet echt zinnigs over zeggen. Maar het is nog steeds niet weinig dus ^^ ik vind het prima. Voor ik echt dik werd had ik 80B dus ik heb sowieso tiet gewonnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?
Maar hoeveel minder tiet heb jij? Ik ging echt van E naar fucking kleine B. En theezakjes praktischquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met minder tietIk ken wel iemand die daar niet blij mee is, maar fuck it.
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toen ik dik was had ik eigenlijk altijd 85D. M'n nieuwe bikini's zijn maat 75E, 75D en 75C.. En ze zitten alle drie goed dus ik kan er niet echt zinnigs over zeggen. Maar het is nog steeds niet weinig dus ^^ ik vind het prima. Voor ik echt dik werd had ik 80B dus ik heb sowieso tiet gewonnen
Van E naar C is wel leuker jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
Maar hoeveel minder tiet heb jij? Ik ging echt van E naar fucking kleine B. En theezakjes praktischDaar ben ik niet echt blij mee zeg maar
Ze hadden ook die Alaska nog iets smaak, die niet meer in Nederland te verkrijgen zou zijn, maar ik had op dat moment echt even zin in Blondie Brownie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]Dan knal je die andere helft er vandaag vanaf
![]()
Best goed idee trouwens, ben and jerry's nemen. Thnx deuce
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze hadden ook die Alaska nog iets smaak, die niet meer in Nederland te verkrijgen zou zijn, maar ik had op dat moment echt even zin in Blondie Brownie.
Helaas ben ik niet zo van de cardio, dus ik ga er niks van af knallen.
Ja, mijne zie je dus ook in een hempje. Ik ben aangewezen op hendig sjieke bh'squote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van E naar C is wel leuker jaWel een stuk platter en niet meer zo pront rond. Maar dat zie je alleen als ik naakt ben.
ja, is wel valsspelen maar tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, dat zal een flink verschil zijn.
Ijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet van ijs houd.
Heb je ooit Ben & Jerry's gehad? En zo ja, welke smaak? Ik was vroeger iemand die liever niet z'n kcals verspilde aan ijs, totdat ik Ben & Jerry's proefde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet van ijs houd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is wel valsspelen maar toch
[ afbeelding ]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je ooit Ben & Jerry's gehad? En zo ja, welke smaak? Ik was vroeger iemand die liever niet z'n kcals verspilde aan ijs, totdat ik Ben & Jerry's proefde.
Ergens in Rotterdam, was op thuisbezorgd. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!
Ik bedoelde dat je die andere kcal die je niet over had (400?), er vandaag af houdtVreet je wat minder vandaag
Of je neukt ff 2x vandaag 1u. Schijn je ook slank van te worden.
Zou je met 2 uur neuken zoveel kcal verbranden ja.. Even m'n vriend opbellen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!
Ik bedoelde dat je die andere kcal die je niet over had (400?), er vandaag af houdtVreet je wat minder vandaag
Of je neukt ff 2x vandaag 1u. Schijn je ook slank van te worden.
Je moet echt Cinnamon Buns proberen, als je ook maar een beetje van kaneel houdt. Elke hap is een stukje hemel, en een orgasme in je mond.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.
Fietsen op 25km/u gemiddeld (wielrennen) doet hier 700kcals per uur. Dus als je goed actief neukt, zou 2u voldoende moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ergens in Rotterdam, was op thuisbezorgd. Weet niet meer welke.
O, ja, dat bedoelde ik ook, minder eten. Wil niet weten hoe lang je moet neuken om 400 kcal te verbranden, aangezien je er met redelijk intensieve cardio al lang mee bezig bent.
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fietsen op 25km/u gemiddeld (wielrennen) doet hier 700kcals per uur. Dus als je goed actief neukt, zou 2u voldoende moeten zijn
Ja hallo, het komt niet aanwaaien ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.
Watjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.quote:
Wauw wauw wauw. Minder eten verleidelijker vinden dan meer seks. Dude whats wrong with you!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.
Dikzakquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.
Ja dat telt nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is wel valsspelen maar toch
[ afbeelding ]
Ik wilde net die blue berry griekse yoghurt gaan halen. No go dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.
Waarom nietquote:
Oh jawel hij is wel lekker hoor. Maar ben gewoon geen ijs eter.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde net die blue berry griekse yoghurt gaan halen. No go dus?
*zucht* *opnieuw smaak zoekt.
De Griekse met stukjes koek is wel vet lekker!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde net die blue berry griekse yoghurt gaan halen. No go dus?
*zucht* *opnieuw smaak zoekt.
Dat is toch die blue berry?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De Griekse met stukjes koek is wel vet lekker!
Hoe jonger de zwangere, hoe groter de kans op striemen. Beter wacht je gewoon een jaartje of tienquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom nietis toch gewoon het verschil. Ik hoop dat m'n buik ook weer zo terugveert naar een zwangerschap. Ben echt bang hoor m'n huid ook. Als ik al zie hoeveel stria ik nu heb
ik dacht strawberry? tijdje geleden dat ik hem gehad heb dus weet niet precies!quote:
Neinz, da's aardbei.quote:
Is dat zo? Wat een rare logica, je zou het andersom verwachten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe jonger de zwangere, hoe groter de kans op striemen. Beter wacht je gewoon een jaartje of tien
Tien vind ik wel heel lang hoor dan heb ik al bijna 20 jaar een relatie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe jonger de zwangere, hoe groter de kans op striemen. Beter wacht je gewoon een jaartje of tien
Deze was echt wel lekker iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Die is lekker ja. Cookie dough is vies!
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Cookie doughquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet die andere 350 ook joh! Heb je verdiend!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:43 schreef Deuce92 het volgende:
Net een beetje B&J Cinnamon Buns gehad. Deze keer bij 150g gehouden.
Ik vind het echt heerlijk ff vroege work-out. In doodse stilte om 06u door de ardennen fietsenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:43 schreef gcjoel het volgende:
Op vakantie let ik echt nergens op. In die ene week kan je echt niks verpesten en ik ga er gewoon van genieten. Sporten doe ik al helemaal niet op vakantie, ja wandelen ofzo meer niet.
Eten ook gewoon waar ik zin in heb maar niet meer tot je ploft, gewoon lekker eten!
Mja nog heel veel nachtjes want pas oktober!
Fietsen ofzo snap ik nog wel maar ik ga echt niet KT doen. Sowieso is vakantie bij mij naar een warm land meestal dus te heet voor meeste dingen en dan sta je in zo'n fitness die geen fuck voorsteld en waar je je training dus niet lekker kan doen. Dan doe ik het liever niet want frustratie. Vind het ook heerlijk gewoon ff een weekje niks. Nja niks is niet niks want we liggen nooit de hele dag op het strand ofzo daar houden we niet van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt heerlijk ff vroege work-out. In doodse stilte om 06u door de ardennen fietsenof heerlijk ff uurtje UB doen voordat je van alles gaat doen.
Dat is echt even mijn rust moment. Had vanaaf eigenlijk ook ff moeten gaan na die stressklus van vanmiddag, maar oma ligt al in bedje.
Alles waar ik tot nu toe ben geweest heb ik speciaal ook gekeken naar een uitgebreide prive gym. Ipv idd zo'n fietsje en 1 zo'n powerstation.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fietsen ofzo snap ik nog wel maar ik ga echt niet KT doen. Sowieso is vakantie bij mij naar een warm land meestal dus te heet voor meeste dingen en dan sta je in zo'n fitness die geen fuck voorsteld en waar je je training dus niet lekker kan doen. Dan doe ik het liever niet want frustratie. Vind het ook heerlijk gewoon ff een weekje niks. Nja niks is niet niks want we liggen nooit de hele dag op het strand ofzo daar houden we niet van.
Ben binnen de 2000 kcals gebleven, dus heb eergisteren helemaal goedgemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eet die andere 350 ook joh! Heb je verdiend!
Yeahquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:08 schreef Fripsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk wat er op de weegschaal staat![]()
[ link | afbeelding ]
Mijn streven voor vakantie is om op zo'n manier te genieten dat ik niet aankom. Moet lukkenwe gaan in augustus 10 dagen naar Kreta.
Mag wel in een spoiler hoor. Dat is toch gewoon porno in deze reeks.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:49 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Daim was zwaar matig. De caramel was awesome en de oreo was wel oke
hele slechte jaren zeventig porno dan tochquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag wel in een spoiler hoor. Dat is toch gewoon porno in deze reeks.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag wel in een spoiler hoor. Dat is toch gewoon porno in deze reeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Kijk, dat is de juiste instelling !quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij gaan niet op vakantie, wel verbouwen en ik wil me netjes aan mijn kcals houden, dus dat wordt heel goed plannen, desnoods vooruitkoken, etcetera. Keertje afhalen mag best, maar niet standaard. Veel te duur ook
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]Dikke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fixed.![]()
Nee joh, niet echt stress... We wachten hier al jaaaaaren op en het is alleen maar fijn dat het ein-de-lijk gaat gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kijk, dat is de juiste instelling !
Plannen FTW
Sterkte met de verbouwing, lekker stressen
Dat is wel fijn inderdaad!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, niet echt stress... We wachten hier al jaaaaaren op en het is alleen maar fijn dat het ein-de-lijk gaat gebeurenEn het dak ligt er bijv. Binnen een dag op. Een dag, wist niet dat dat zo snel kon
Jep, het is een kwestie van planning. En ovenschotels en snelle pasta's met veeeeeel groentequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is wel fijn inderdaad!
Maar ik vind het echt erg belangrijk dat je met dit soort dingen ook je eten inplant. Zo kan het nooit mislukken
Fripsel
Dikzak!quote:Op zondag 12 juli 2015 00:18 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb even ben & Jerry's gegeten om alle seks calorieën te compenseren
Wat zij zegtquote:
Ja maar de hele dag thuis blijven omdat ik een half uurtje wil hardlopen vind ik ook zo watquote:
Ja klopt, je kan dat aidspolyester 100000 keer wassen en dan ziet het er nog steeds als nieuw uit, dat kloptquote:Op maandag 13 juli 2015 09:43 schreef Fripsel het volgende:
Primark kleding blijft over het algemeen langer mooi dan H&M kleding.
Jullie willen niet weten hoe vaak ik complimenten krijg over m'n kleding en dat ik denk hahah primark thnx :$
Mja het hoeft nu ook niet lang mee te gaan, want ben nog steeds aan het afvallen natuurlijk.
Frips, doe je het nog?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn gevaarlijke tochtals er langer dan 1 uur radio stilte is moet je je zorgen gaan maken.
Wat voor squat wil je?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft een goede how to (met plaatjes of een duidelijk filmpje) voor een propper squat?
ligt er aan, kan twee kanten op natuurlijk. Maar bij jou in de plus, dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuwe weegschaal kopen is niet leuk
+3.5 in 3 dagen tijdquote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, kan twee kanten op natuurlijk. Maar bij jou in de plus, dus?
Begrafeniscakequote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer wordt fripsel eigenlijk gecremeerd?
O zijn er meer?quote:
nee, dat is ook niet zo. Je moet gewoon nu even een nieuw nulpunt kiezen. Heb je de oude er even naast gezet om te kijken hoe veel het verschil precies is?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
+3.5 in 3 dagen tijd
lijkt me niet zeg maar
De oude is helaas ook echt kapot gegaan, dus kan daar geen waarde meer vanaf halen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is ook niet zo. Je moet gewoon nu even een nieuw nulpunt kiezen. Heb je de oude er even naast gezet om te kijken hoe veel het verschil precies is?
go!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oude is helaas ook echt kapot gegaan, dus kan daar geen waarde meer vanaf halen.
Begin nu gewoon opnieuw en ga die 3,5 gewoon extra eraf jagen
Barbecuen we haar niet? Niet slecht voor de lijn want er zit niet zoveel vet meer aanquote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry ik was in tijdelijke shock toen bleek dat 38 te groot was van een shirt en ik een 36 nodig had.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Loooooooolquote:Op maandag 13 juli 2015 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Barbecuen we haar niet? Niet slecht voor de lijn want er zit niet zoveel vet meer aan
lekker gevoel is dat he!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik was in tijdelijke shock toen bleek dat 38 te groot was van een shirt en ik een 36 nodig had.
Ga even kijken, dank jequote:
Ja klopt. Heb het al wel eerder gehad 1x maar toen paste alleen m'n voorgevel niet in de 36quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker gevoel is dat he!
(Nu vallen de maten bij primark erg... Gevarieerd. Maar het gevoel is priceless)
Heb je nog steeds Dquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Ja klopt. Heb het al wel eerder gehad 1x maar toen paste alleen m'n voorgevel niet in de 36volgens mij is het met cupmaat D ook niet helemaal ideaal om maat 36 echt te hebben :p
Is dat niet lastig bh's kopen?quote:
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor slaag gewoon bij de H&M en dat soort winkels.sport bh's is alleen wel lastiger.
Oh dat lijkt me helemaal onmogelijk ja. Ik heb nog een redelijke doorsnee maat. Wat voor mij wel goed werkt is een gewone BH met daarover zo'n sportbh/top.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maatquote:
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/Jquote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maat![]()
Wat summer zegt, probeer maar eens iets in 95G te vinden
(Hoewel ik ondertussen weer in mijn 85F-jes pas)
ja, dat lijkt me echt onvindbaar. Ik vond stevige voedingsbh's in 95G dus al een crime. Zijn allemaal van die lelijke slappe seksloze gevallen. Was maar 1 merk dat fatsoenlijke maakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/J
met een kostenplaatje van 185 Euro per stuk. Duurste kleding die ik ooit heb gehad.
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Voor gewone beha's heb ik het met grote omvang grote cup veel minder lastig dan bij kleine omvang grote cup. Iets met verhoudingen enzo.
Maar ik kan me er echt over opwinden dat grote maten sportkleding zo verrekte moeilijk te vinden in. En als je het al vindt mag je de hoofdprijs betalen.
Alsof dikke vrouwen niet mogen sporten. En dus maar een slechte conditie moeten houden totdat ze met alleen een aangepast voedingspatroon op een door de fabrikant goedgekeurd maatniveau is aangekomen.
Figuurlijk. Het contact met m'n ouders is niet zo top op het momentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ik.
Maar met verlengstukjes lukt het aardig.
En jee voor FripselHeb je je ook echt uitgesproken richting je moeder of is het meer figuurlijk?
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat stom om een moeder te hebben die zo'n opmerkingen plaatst zeg
Whehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:06 schreef Fripsel het volgende:
LOL. Anders mep je even een kettlebell tegen je eigen hoofd aangelukkig was hij maar 6 kg.
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.
[ afbeelding ]
Dat is een true story.
Een moeder die jaloers is op haar eigen kind. Wereld kan dus toch nóg gekker worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
Mister Universequote:
hoeveel kcal is dit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O/L: twee plakken vers brood met ham en gebakken ei.
T: eierkoek met aardbeien
D: aardappelovenschotel met een salade met gerookte kip.
T: kwark
Wilde eigenlijk gaan hardlopen vandaag maar ben blij als ik mezelf onder de douche krijg
Geen idee. Maar ik zit nu pas aan m'n O/L. Kreeg mezelf eerder niet uit bed. Het gaat even niet niet zo lekker met het afkicken van m'n medicijnen.quote:
En, hoe voelde dat?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:18 schreef Fripsel het volgende:
Mezelf toch maar een rondje door het dorp gesleept, even de kringloop binnen gevallen. M'n eerste broek ooit in maat 38 is een feit. Volgens mij heb ik dat gewoon overgeslagen in de puberteit.
Ondanks m'n brakke lijf loop ik al de heletijd met een stomme grijns op m'n hoofd. En die broek aan natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, hoe voelde dat?
Ik voelde me al zo geweldig toen er bij de Grote Maten in een winkel alleen broeken hingen die me te groot waren. Maat 38 is nog wel een stapje verder
Hahah wat liefquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bij jou de hele tijd de neiging om te schreeuwen: Ik vind het echt awesome en heb het lef niet om het te verpesten!!!Maar dat komt omdat ik het zelf zo verpest heb
Ik heb die maat 38 broek namelijk ook ooit gekocht en die ligt hier in mijn kast veel te klein te wezen
Dus mocht je ooit het gevoel krijgen dat het helemaal mis gaat, dan DM je me maar en dan ga ik de hele week naast je lopen en al het slechte eten uit je handen slaan!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ondanks m'n brakke lijf loop ik al de heletijd met een stomme grijns op m'n hoofd. En die broek aan natuurlijkvan maat 48 naar maat 38.
Waarom heb je het verpest? What happend?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bij jou de hele tijd de neiging om te schreeuwen: Ik vind het echt awesome en heb het lef niet om het te verpesten!!!Maar dat komt omdat ik het zelf zo verpest heb
Ik heb die maat 38 broek namelijk ook ooit gekocht en die ligt hier in mijn kast veel te klein te wezen
Dus mocht je ooit het gevoel krijgen dat het helemaal mis gaat, dan DM je me maar en dan ga ik de hele week naast je lopen en al het slechte eten uit je handen slaan!
Hmm. Ik vind het zo weinig lijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zit nu pas aan m'n O/L. Kreeg mezelf eerder niet uit bed. Het gaat even niet niet zo lekker met het afkicken van m'n medicijnen.
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inquote:
Het is ook niet veel, ook niet heel weinig. Ik doe vandaag niet heel veel meer dan op de bank zitten en dat kleine stukje door het dorp.quote:
Op een gegeven moment is het ook wel uit de mode en zul je het, al pas je het ooit weer, toch niet dragen. Ik heb van vroeger nog 1 setje bewaard, 'voor het geval dat'quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Wat super awesome fripsel!
Ik heb vandaag een enorme stapel maat 38 op de humana-stapel geflikkerd. Ze lagen al sinds 2006 in de kast voor "wie weet ooit weer". Ik vond het welletjesno more taunting.
Maar hormonen, van het zwanger worden? Of van een spiraal? Of of of?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inEn met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen.
Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal
(nu wel weer wat meer hoor
)
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Op een gegeven moment is het ook wel uit de mode en zul je het, al pas je het ooit weer, toch niet dragen. Ik heb van vroeger nog 1 setje bewaard, 'voor het geval dat'
Hongerhormonen. Niet uit te leggen hoe dat voelt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Qwea het volgende:
Maar hormonen, van het zwanger worden? Of van een spiraal? Of of of?
Maar dat betekend niet dat je minder moet eten he!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is ook niet veel, ook niet heel weinig. Ik doe vandaag niet heel veel meer dan op de bank zitten en dat kleine stukje door het dorp.
Ik ben blij dat ik die niet kenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hongerhormonen. Niet uit te leggen hoe dat voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |