*kruist weg*quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb m gevonden: Bites 35, chilli mix, 468 kcal per 45gMet cashews, pinda's en mais. Ik was in de war door de mais dus.
Da's aardig wat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb m gevonden: Bites 35, chilli mix, 468 kcal per 45gMet cashews, pinda's en mais. Ik was in de war door de mais dus.
Dat was ook wel een beetje een belangrijke reden voor mij om het op te zeggen. Ik zou zelf nooit dat soort T's nemen en ook niet als ik maar een half zakje zou eten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's aardig wat.
Niet héél gek, gezien wat erin zit, maar da's veel voor een T.
Voor mij is de keuze sowieso te beperkt (want peulvruchten en noten zijn een no-go voor mij), dus ik hou het bij verwonderen over de combinaties en wat ze aan calorieën moeten zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje een belangrijke reden voor mij om het op te zeggen. Ik zou zelf nooit dat soort T's nemen en ook niet als ik maar een half zakje zou eten.
Wonderlijk zeg. Op mijn papieren bijlage staat alles exact hetzelfde behalve kcal per 100: 1040 en per 45: 468.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik zie 249 per portie?
http://www.biteswelove.nl/bites/chilli-mix
vast een typo. Er zit wel 1039 Kj per portie in namelijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wonderlijk zeg. Op mijn papieren bijlage staat alles exact hetzelfde behalve kcal per 100: 1040 en per 45: 468.
Omnomnom.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gerekend en alleen pure aardolie zou ongeveer 1040 kcal per 100 gram kunnen bevatten.
Ja nee, dan zou ik inderdaad een andere liefhebberij kiezenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe. Er zijn maar drie van die zakjes die ik probleemloos kan eten.
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even gerekend en alleen pure aardolie zou ongeveer 1040 kcal per 100 gram kunnen bevatten.
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zo
Dat klinkt vies.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.
Ja die heb ik ook allemaal uitgezet. Duivelse tropenbaggerquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt vies.
Oh, en ook zat opties met kokos. Maar kokos.
lekker leeglopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima tussendoortje, smeert de boel goed door gok ik zo
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zoquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan acuut weer meconium poepen.
oh gewoon, van dat hele hele donkere. Waarschijnlijk door de kleurstofquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na 45 gram ja, na 100 komen je darmen mee gok ik zo
Wat moet ik me voorstellen bij zwart brood?
Aha, kleurstoffen, altijd goedquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh gewoon, van dat hele hele donkere. Waarschijnlijk door de kleurstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |