hehe precies wat ik niet lustquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meer gezonde dingen eten. Noten, volle melk, volle yoghurt, ect.
Roomboter ipv andere zooi, pasta, volle melk, chocolade melk. Ik zou er 80/20 of 70/30 van maken. 70/80% gezond voer, rest chocolade enzo, pizzatje hier, kebab daar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
hehe precies wat ik niet lust
Maar ik moet idd naar zulke producten zoeken
Ik weeg nu 65-66 kilo en ben 1.78-1.80, wil denk ik naar de 70 kiloquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Roomboter ipv andere zooi, pasta, volle melk, chocolade melk. Ik zou er 80/20 of 70/30 van maken. 70/80% gezond voer, rest chocolade enzo, pizzatje hier, kebab daar.
Hoeveel wil je aankomen?
Dan zou ik dus meer opscheppen dan wat je nu doet. En als je dat moeilijk vind dan zou ik de 70/30 80/20 regel hanteren. En dus kcal rijke producten eten zoals ik al zei. Chocolade melk, volle melk, vette vis, ect.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik weeg nu 65-66 kilo en ben 1.78-1.80, wil denk ik naar de 70 kilo
Goed bezigquote:
Ik had gister in de kringloop voor 1 euro de perfecte poffertjes pan gekocht. En dat vond mijn buurjongetje helemaal geweldig natuurlijk, en ik ook dus toen gingen we samen voor mama (en onszelf) poffertjes bakken.quote:
Maar, met slagroom en chocosaus? *ril*quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had gister in de kringloop voor 1 euro de perfecte poffertjes pan gekocht. En dat vond mijn buurjongetje helemaal geweldig natuurlijk, en ik ook dus toen gingen we samen voor mama (en onszelf) poffertjes bakken.
en verse aardbeitjes.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Poffertjes eet je met roomboter en poedersuiker. Amen
Ja dit helpt dus niet he?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:50 schreef SummerBreeze het volgende:
poffertjes zijn gewoon de liefdesbabies van wafels en pannenkoeken. En op zowel wafels als pannenkoeken zijn aardbeien lekker. Dus óók op poffertjes. Net zoals een bolletje roomijs, of warme kersen, of boter en suiker zoals je zelf al zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |