SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:
Fack it, ik vind dit doodeng, maar ik ben zo trots op de laatste foto. Ik heb er nog nooit van mijn leven zo goed uitgezien![]()
![]()
*boks voor lijnen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lookin' fine
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:48 schreef Fripsel het volgende:
Fack it, ik vind dit doodeng, maar ik ben zo trots op de laatste foto. Ik heb er nog nooit van mijn leven zo goed uitgezien![]()
![]()
![]()
Ik wil geen foto's van mezelf zien hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag gisteren overigens foto's van mezelf bij mijn ouders van een aantal jaar geleden rond de 70 kgWaarom oh waarom ben ik daarna weer aangekomen
(jaja, die vraag was retorisch
)
Heh, dat zal een flink verschil zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net ook even een foto van 10 juli 2014 naast een foto van vandaag gelegd. Damn!
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:04 schreef Fripsel het volgende:
Jullie maken me verlegenWat een lieve reacties
Ja ik heb pas als ik de foto's naast elkaar leg dat ik het echt zie. Het besef is er ook nog niet altijd helemaal. Soms loop ik langs een spiegel of spiegelend glas ofzo en dan schrik ik gewoonquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net ook even een foto van 10 juli 2014 naast een foto van vandaag gelegd. Damn!
Ik ben wel blij met minder tietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gisteren had ik nog genoeg kcals over voor een halve pot B&J, maar ik heb uiteindelijk een hele pot gehad.
Vandaag maar even een balansdagje.
Valt wel mee. Toen ik dik was had ik eigenlijk altijd 85D. M'n nieuwe bikini's zijn maat 75E, 75D en 75C.. En ze zitten alle drie goed dus ik kan er niet echt zinnigs over zeggen. Maar het is nog steeds niet weinig dus ^^ ik vind het prima. Voor ik echt dik werd had ik 80B dus ik heb sowieso tiet gewonnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met je tieten. Maar dat hou je helaas echt niet tegen. Ben je veel kwijt qua tet?
Maar hoeveel minder tiet heb jij? Ik ging echt van E naar fucking kleine B. En theezakjes praktischquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met minder tietIk ken wel iemand die daar niet blij mee is, maar fuck it.
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toen ik dik was had ik eigenlijk altijd 85D. M'n nieuwe bikini's zijn maat 75E, 75D en 75C.. En ze zitten alle drie goed dus ik kan er niet echt zinnigs over zeggen. Maar het is nog steeds niet weinig dus ^^ ik vind het prima. Voor ik echt dik werd had ik 80B dus ik heb sowieso tiet gewonnen
Van E naar C is wel leuker jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
Maar hoeveel minder tiet heb jij? Ik ging echt van E naar fucking kleine B. En theezakjes praktischDaar ben ik niet echt blij mee zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |