Ik dacht even aan brood met een pluizig laagjequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik noem van dat ouderwetse waterige brood dat net niet wit is grijs brood. Volgens mij heet dat tarwebrood.
Maar goed om te weten Sjeen, wij gaan de vakantie in Zuid-Limburg doorbrengen. Voor het eerst in eigen land, in een caravan op een seniorencamping, het zal mij benieuwen
Roggebrood met leverworst?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zwartj brood <3 met kaas of leverworst
Vervelend clubje is het dat eigenlijk geen nee wil accepteren als je die dingen gewoon niet in wilt vullen. En dan van je kind eisen dat ze je beltquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh zo bedoel ik het niet hoor Frips, het is meer dat die mensen van CBS denken dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik werk, ofzo. Tenminste zo voelde het.
Ik doe principieel niet mee aan dingen die een ander over mijn rug geld opleveren. Het CBS kan al helemaal het dak op, omdat ze bedrijven wel kunnen verplichten en ik daar bezwaren tegen hebquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh zo bedoel ik het niet hoor Frips, het is meer dat die mensen van CBS denken dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik werk, ofzo. Tenminste zo voelde het.
Vermoedelijk hagelslag, in mijn geval.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Maar jongens, zo krijgen we natuurlijk nooit een accuraat beeld van wat de gemiddelde Nederlandse vrouw van 28,5 op de derde woensdag van Maart in een schrikkeljaar 's morgens op haar boterham doet.
Uiteraardquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Maar dan ben je wel ooit 28,5 geweest, neem ik aan.
Was het in een schrikkeljaar? En op de derde woensdag van maart?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Toen ik 28,5 was was ik net bevallen en at ik haring met slagroom op mijn brood. Hoe past dat in de statistieken?
Meer gezonde dingen eten. Noten, volle melk, volle yoghurt, ect.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Een beetje tegenovergestelde van dit topic maar toch probeer ik het even, misschien dat jullie voor je begon aan je dieet een bepaald eetpatroon hadden
Ben niet dik of dun (BMI is gezond) maar wil toch wel wat paar kilotjes aankomen door simpelweg meer te eten dan normaal en dus niet via de manier van (kracht)training, alleen vraag ik me af hoe ik dat op een relatief gezonde manier kan doenOngezonde ken ik wel, elke dag fast food en mezelf vol proppen maja dat is ook niet echt chill
Ja lekker hoor, alleen wel gegarandeerd maagzuur erna, maarja, soms moet je dingen op de koop toenemenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht even aan brood met een pluizig laagje
[..]
Roggebrood met leverworst?![]()
Wat hierboven al gezegd wordt indd, van alles de volle variant, roomboter, noten als tussendoortje. Gewoon kijken wat je verbruik is en daarboven gaan zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 04:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Een beetje tegenovergestelde van dit topic maar toch probeer ik het even, misschien dat jullie voor je begon aan je dieet een bepaald eetpatroon hadden
Ben niet dik of dun (BMI is gezond) maar wil toch wel wat paar kilotjes aankomen door simpelweg meer te eten dan normaal en dus niet via de manier van (kracht)training, alleen vraag ik me af hoe ik dat op een relatief gezonde manier kan doenOngezonde ken ik wel, elke dag fast food en mezelf vol proppen maja dat is ook niet echt chill
whut?! watskeburt!quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, net mijn ontslag in ontvangst genomen. Een LTL op de weegschaal. En ik ga niét emo-eten. Dus, koffie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |