Ze hadden ook die Alaska nog iets smaak, die niet meer in Nederland te verkrijgen zou zijn, maar ik had op dat moment echt even zin in Blondie Brownie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]Dan knal je die andere helft er vandaag vanaf
![]()
Best goed idee trouwens, ben and jerry's nemen. Thnx deuce
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze hadden ook die Alaska nog iets smaak, die niet meer in Nederland te verkrijgen zou zijn, maar ik had op dat moment echt even zin in Blondie Brownie.
Helaas ben ik niet zo van de cardio, dus ik ga er niks van af knallen.
Ja, mijne zie je dus ook in een hempje. Ik ben aangewezen op hendig sjieke bh'squote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van E naar C is wel leuker jaWel een stuk platter en niet meer zo pront rond. Maar dat zie je alleen als ik naakt ben.
ja, is wel valsspelen maar tochquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, dat zal een flink verschil zijn.
Ijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet van ijs houd.
Heb je ooit Ben & Jerry's gehad? En zo ja, welke smaak? Ik was vroeger iemand die liever niet z'n kcals verspilde aan ijs, totdat ik Ben & Jerry's proefde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet van ijs houd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is wel valsspelen maar toch
[ afbeelding ]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je ooit Ben & Jerry's gehad? En zo ja, welke smaak? Ik was vroeger iemand die liever niet z'n kcals verspilde aan ijs, totdat ik Ben & Jerry's proefde.
Ergens in Rotterdam, was op thuisbezorgd. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!
Ik bedoelde dat je die andere kcal die je niet over had (400?), er vandaag af houdtVreet je wat minder vandaag
Of je neukt ff 2x vandaag 1u. Schijn je ook slank van te worden.
Zou je met 2 uur neuken zoveel kcal verbranden ja.. Even m'n vriend opbellen hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had die dan meegenomen voor in de vriezer, lul! Die is echt goddelijk. Welke winkel?!
Ik bedoelde dat je die andere kcal die je niet over had (400?), er vandaag af houdtVreet je wat minder vandaag
Of je neukt ff 2x vandaag 1u. Schijn je ook slank van te worden.
Je moet echt Cinnamon Buns proberen, als je ook maar een beetje van kaneel houdt. Elke hap is een stukje hemel, en een orgasme in je mond.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.
Fietsen op 25km/u gemiddeld (wielrennen) doet hier 700kcals per uur. Dus als je goed actief neukt, zou 2u voldoende moeten zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ergens in Rotterdam, was op thuisbezorgd. Weet niet meer welke.
O, ja, dat bedoelde ik ook, minder eten. Wil niet weten hoe lang je moet neuken om 400 kcal te verbranden, aangezien je er met redelijk intensieve cardio al lang mee bezig bent.
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fietsen op 25km/u gemiddeld (wielrennen) doet hier 700kcals per uur. Dus als je goed actief neukt, zou 2u voldoende moeten zijn
Ja hallo, het komt niet aanwaaien ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.
Watjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Twee uur lang non-stop op die intensiteit neuken? Nee dankje. Schrale pik alles.
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.quote:
Wauw wauw wauw. Minder eten verleidelijker vinden dan meer seks. Dude whats wrong with you!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.
Dikzakquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind een beetje minder eten toch verleidelijker klinken. Ben er overigens 600 kcals overheen gegaan, geen 400.
Ja dat telt nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is wel valsspelen maar toch
[ afbeelding ]
Ik wilde net die blue berry griekse yoghurt gaan halen. No go dus?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jawel laatst die Griekse yoghurt style ofzo op. Maar daar heb ik ook naar een paar hapjes genoeg van. Cookie dough hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |