Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:36 schreef SonicVolcano het volgende: [..] Ben meer van Deezertje's aanpak. Gewoon haar Facebook opzoeken via de reflectie van haar bril
![]()
En met z'n innerlijk ook niet, maar soms duurt het even voor je de juiste persoon tegenkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?
Dat lijkt mij ook. Idem voor jou overigens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet met je uiterlijk toch geen problemen hebben via de virtuele datingwereld?
Dank Toto, dat is aardig van jequote:Op donderdag 25 juni 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En met z'n innerlijk ook niet, maar soms duurt het even voor je de juiste persoon tegenkomtkomt allemaal wel goed, geldt ook voor jou
ahhhhh bromance....kjoetquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dank Toto, dat is aardig van je
En Yats natuurlijk.
Het is ook wel echt de tijd om op vakantie te zijn natuurlijk. :pquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:25 schreef japiedevlugge het volgende:
Volgens mij is iedereen incl in dit topic op vakantie ofzo. Saaie bende met dat daten
Holy shit maar je gaat toch sowieso geen 150 euro neerleggen voor een datingsite...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:04 schreef elkravo het volgende:
Ooit 6/7 jaar terug op Parship gezeten... en de prijzen waren destijds 150 EUR voor 3 maanden, of 180 voor 6 maanden.
Het is wel duur geworden nu moet je al minstens 6 maanden (voor 270 EUR)... of een jaar met korting voor 345 EUR.
Tering zeg...
Hoogopgeleiden kunnen dat betalenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:04 schreef elkravo het volgende:
Ooit 6/7 jaar terug op Parship gezeten... en de prijzen waren destijds 150 EUR voor 3 maanden, of 180 voor 6 maanden.
Het is wel duur geworden nu moet je al minstens 6 maanden (voor 270 EUR)... of een jaar met korting voor 345 EUR.
Tering zeg...
Die hebben toch een studieschuld om terug te betalen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden kunnen dat betalen
Als je hoogopeleid bent weet je dat je juist NIET moet betalen voor datingsites. Waarom zou je dokken? Omdat er alleen maar mensen op zitten die 'echt' op zoek zijn naar een relatie want ze betalen er óók geld voor? Bullshit. Al die sites werken met GRATIS een profiel aanmaken zodat de site goed gevuld is met profielen. Dat iedereen meteen daarna doorheeft dat je moet dokken om wat te sturen naar andere leden zag dan niemand aankomen... en de site blijft dus zitten met die enorme database, wat de betalende leden doet vermoeden dat er blijkbaar veel mensen op zoek zijn naar een date... ;') marketing mensen!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden kunnen dat betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel natuurlijk ff jaloers kijken naar al die stelletjes die lekker in de zon zitten en 's avonds het nog heter maken in de slaapkamer met airco aan... maar goed, mijn tijd komt nog welEn die zijn bezet dus valt er ook niks te winnen he, daar ben ik inmiddels ook wel achter
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je hoogopeleid bent weet je dat je juist NIET moet betalen voor datingsites. Waarom zou je dokken? Omdat er alleen maar mensen op zitten die 'echt' op zoek zijn naar een relatie want ze betalen er óók geld voor? Bullshit. Al die sites werken met GRATIS een profiel aanmaken zodat de site goed gevuld is met profielen. Dat iedereen meteen daarna doorheeft dat je moet dokken om wat te sturen naar andere leden zag dan niemand aankomen... en de site blijft dus zitten met die enorme database, wat de betalende leden doet vermoeden dat er blijkbaar veel mensen op zoek zijn naar een date... ;') marketing mensen!
Hier niet meer bezig met daten.Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met aircoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel natuurlijk ff jaloers kijken naar al die stelletjes die lekker in de zon zitten en 's avonds het nog heter maken in de slaapkamer met airco aan... maar goed, mijn tijd komt nog welEn die zijn bezet dus valt er ook niks te winnen he, daar ben ik inmiddels ook wel achter
![]()
Je kan niet alles hebben art.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met airco
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog heerlijke seks gehad zonder airco. Dus onzin dat alle stelletjes neuken met airco
Die jongen heeft ook eens seks johquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:11 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.
Oh vertel me eens waar!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:11 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Super interessant om te vermelden, dit vertelde je ook al in een ander topic volgens mij.
Ik keek laatst een documentaire (love me) waar een man duizenden euro's uitgaf aan een datingsite. Sommige mensen zijn nou eenmaal heeeeeeel erg op zoek naar 'die ene'.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Holy shit maar je gaat toch sowieso geen 150 euro neerleggen voor een datingsite...
Ik denk ik wel meerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:20 schreef Faxie het volgende:
Ik heb alles in totaal 100,- uitgegeven ofzo aan divers sites.
Ik nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk ik wel meerWeet niet zeker. Heb alleen op Pepper betaald gezeten. Wel leuke dates gehad.
Die is onder de gordel artquote:
Dat zal t zijn...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, alle Foksters worden voor m'n neus weggekaapt
Vandaar ook dat ik nooit date
Waarom zou je dat doen? Ik heb 1 keer iets van 40 euro voor lexa betaald, maar dat doe ik nooit meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:16 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik keek laatst een documentaire (love me) waar een man duizenden euro's uitgaf aan een datingsite. Sommige mensen zijn nou eenmaal heeeeeeel erg op zoek naar 'die ene'.
True, ieder zijn ding maar 150 euro en nu 270 euro is echt... Ja...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:31 schreef Faxie het volgende:
Gokje: Mensen die daar betaald zitten zullen eerder serieus zijn dan mensen die ergens gratis zitten.
225 euro is a small price to pay for true love.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
True, ieder zijn ding maar 150 euro en nu 270 euro is echt... Ja...![]()
Stel je vindt na een maand dé liefde van je leven, ik neem aan dat je dan eigenlijk gewoon 225 euro in de prullenbak gooit omdat je er maar een maand gebruik van maakt...
Je jaagt ze zelf al weg voordat ze gekaapt kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, alle Foksters worden voor m'n neus weggekaapt
Vandaar ook dat ik nooit date
Moeten ze maar niet stom doenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je jaagt ze zelf al weg voordat ze gekaapt kunnen worden.
Ow dus je loog?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik gooide het toendertijd op je leeftijd, maar het kwam door je postsgedrag natuurlijk.
Kan je beter gratis op zo'n site zitten en van dat bespaarde geld heul veul dinnerdates houdenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:16 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik keek laatst een documentaire (love me) waar een man duizenden euro's uitgaf aan een datingsite. Sommige mensen zijn nou eenmaal heeeeeeel erg op zoek naar 'die ene'.
Tja, wat is veel. Kijk je zit niet op een datingsite voor de lol... niet iedereen heeft de ontmoeting in de kroeg of bij de eenpansgerechten in de supermarkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Holy shit maar je gaat toch sowieso geen 150 euro neerleggen voor een datingsite...
Uiteraard!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je beter gratis op zo'n site zitten en van dat bespaarde geld heul veul dinnerdates houden
Dan troll je meer dan dat je neukt.quote:
Beren lopen in de dierentuin.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen ja. Jij nog geneukt met een beer uit de sportschool?
Heb je gegarandeerd meer waar voor je geld, meer lol en hopelijk tig leukere avonden toch?quote:
Op die vakanties moet er natuurlijk wel even rondgeneukt wordenquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:00 schreef Yesse het volgende:
Aan de ene kant is daten in de zomer lekker, mooie zomeravonden, goede mogelijkheden voor dates lekker en leuke kleding. Maar aan de andere kant heb je natuurlijk te maken met vakanties die de flow er uit kunnen halen..
Boefje!quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen zin in serieus daten nu. Heb nu iemand waarmee ik lol kan hebben en de extra's, zeg maar
Prima toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen zin in serieus daten nu. Heb nu iemand waarmee ik lol kan hebben en de extra's, zeg maar
Niet lullig bedoeld maar komen ze daadwerkelijk op je af of hoop je dat stiekem? Ik date ook niet meer, maar ze spreken me ook nooit aan buitenhuis. Of nou ja om de weg te vragen daar weten ze me wel altijd voor te vindenquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Wellicht ga ik weer een keer daten. Ik laat t nu gewoon op me af komen.
quote:
Ik vind het heerlijk zo. Geen verwachtingen en gedoe.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Wellicht ga ik weer een keer daten. Ik laat t nu gewoon op me af komen.
ik word weleens aangesproken ja, en ik spreek zelf ook genoeg mensen aan. Maar mijn intentie is niet direct een date regelen. Dat bedoel ik meer. Er is wel iemand waar ik nu mee zou willen daten, maar dat laat ik een beetje rusten en vanuit haar komen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar komen ze daadwerkelijk op je af of hoop je dat stiekem? Ik date ook niet meer, maar ze spreken me ook nooit aan buitenhuis. Of nou ja om de weg te vragen daar weten ze me wel altijd voor te vinden
Tot de boel omslaat en één van de twee gevoelens krijgtquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het heerlijk zo. Geen verwachtingen en gedoe.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tot de boel omslaat en één van de twee gevoelens krijgt
quote:
Dit zou geheim blijven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch geen badoo hequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat awkward moment als je je ex toevallig tegenkomt op een datingsite
Oh ja. Beter dan Badoo idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . OKC zit wel normaal volk op opzich
Is me al eens gebeurd. Ik kon er alleen maar om lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen last vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto'squote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Is me al eens gebeurd. Ik kon er alleen maar om lachen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto's
Looks zeggen natuurlijk niet alles, als een karakter verrot is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looks
Must ... obey .... to ... parents..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Looks zeggen natuurlijk niet alles, als een karakter verrot is.
Of dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Must ... obey .... to ... parents..
Dat zou ik dan weer niet kunnen bij mijn ex...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto's
Als het is wie ik denk dat t is verbaasd me dat wel een beetje inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looks
En dan het moment dat hij je aanspreekt en je niet eens meer kent. Oke, het is al 7 jaar geleden. Maar toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Zegt veel over de persoon zelf . Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En dan het moment dat hij je aanspreekt en je niet eens meer kent. Oke, het is al 7 jaar geleden. Maar toch.
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als ze bepaalde dingen missen iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie enzo.
Dus alle knappe vrijgezelle mensen missen iets, ik snap het.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als ze bepaalde dingen missen idd
Zozo bijdehandjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:44 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dus alle knappe vrijgezelle mensen missen iets, ik snap het.
Was dat maar zo, dat zou daten een stuk makkelijker maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik single ben.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie heeft meteen seks enzo.
Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebt
Daar is niets spannends aan.quote:
jaa das ook waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar is niets spannends aan.
Hoogstens leuk (of juist niet leuk) om achter te komen, dat het anders dan je zou willen.
Naaktfoto's zijn altijd succesvolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jaa das ook waar.
Maar wat voor fotos kun je als jongen het beste erop zetten?
Extreem goedquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Naaktfoto's zijn altijd succesvol
Mannen drukken bij elke meid op hartjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Extreem goedmaar ik ben dan ook een vrouw. Dat blijkt anders te zijn.
[..]
Krijg je niet vooral te horen of je wilt neuken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Badkamer foto met ontbloot bovenlichaam, foto met een dure auto, foto met de grootste vis die je ooit gevangen hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jaa das ook waar.
Maar wat voor fotos kun je als jongen het beste erop zetten?
Neuh, viel me reuze mee. Je haalt ze er zo tussenuit Ik heb uiteindelijk met 3 mannen echt gedate en alle drie waren gewoon serieus. Mannen zijn ongeduldig, de meesten laten het al merken na een tijdje chatten. Sommigen zelfs na 5 zinnen of hebben het in hun profieltekst staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je niet vooral te horen of je wilt neuken?
Vrouwen en tinder 9/10.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
En ff een baby lenen voor een fotoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Badkamer foto met ontbloot bovenlichaam, foto met een dure auto, foto met de grootste vis die je ooit gevangen hebt.
Matches vliegen binnen.
Ik zou dat niet doen, zeker niet omdat je er zo kort werktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gitstern of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Niet dat ik het oneens ben [ook niet dat ik het eens ben] maar waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, zeker niet omdat je er zo kort werkt
dat hangt van wel meer dingen af lijkt me. is het je vaste baan of een bijbaantje? hoeveel mensen werken er? ben je afhankelijk van die jongen, dus werkt hij boven je of gelijkwaardig? dat soort dingen. beetje inschatten wat er gebeurt als het niks wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gisteren of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Na zo'n korte periode heb je gelijk een reputatie. Ik zou het nog even afwachten en rustig bekijken hoe het er in het algemeen op de werkvloer aan toe gaat bij dat bedrijf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:22 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Niet dat ik het oneens ben [ook niet dat ik het eens ben] maar waarom?
Dat ligt niet aan tinder...quote:
Fulltime. Werken twintig mensen op de afdeling meer in het bedrijf. Hij is in principe gelijkwaardig, maar werkt aan een ander project, hij leert me alleen omgaan met het administratiesysteem dat ik ook nodig heb voor mij eigen project.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef All-out het volgende:
[..]
dat hangt van wel meer dingen af lijkt me. is het je vaste baan of een bijbaantje? hoeveel mensen werken er? ben je afhankelijk van die jongen, dus werkt hij boven je of gelijkwaardig? dat soort dingen. beetje inschatten wat er gebeurt als het niks wordt.
mwoa, ik denk dat het wel moet kunnen. als iedereen een beetje relaxed is daar. misschien niet handig om direct het bed in te duiken, maar dat is ook maar net of je je een beetje netjes voor wil doen of nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:54 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Fulltime. Werken twintig mensen op de afdeling meer in het bedrijf. Hij is in principe gelijkwaardig, maar werkt aan een ander project, hij leert me alleen omgaan met het administratiesysteem dat ik ook nodig heb voor mij eigen project.
Maar wel een punt dat ik wellicht overkom als serial dater ofzo
Jezus Faxie, die foto van laatst in US was goed. Je hebt een goede kop. Alleen in die kop zit er iets niet goed, dát is jouw probleem.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel goed gewerkt hebben he?
Nee hoor, in die kop zit het prima. Meer prima dat het gros van de Fokkers gok ik zoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jezus Faxie, die foto van laatst in US was goed. Je hebt een goede kop. Alleen in die kop zit er iets niet goed, dát is jouw probleem.
Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, in die kop zit het prima. Meer prima dat het gros van de Fokkers gok ik zo
Nou nee....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.
gevalletje (eindeloze) ontkenningsfase ditquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, in die kop zit het prima. Meer prima dat het gros van de Fokkers gok ik zo
Wat weet jij er nu vanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:33 schreef All-out het volgende:
[..]
gevalletje (eindeloze) ontkenningsfase dit
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel goed gewerkt hebben he?
Als dat zo is waarom ben je dan nog steeds vrijgezel?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Jij kent me immers zo goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat zo is waarom ben je dan nog steeds vrijgezel?
Ik 'ken' je helemaal niet. Maar als je dezelfde mentaliteit hebt als hoe je hier post heb je toch een serieus probleem.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Jij kent me immers zo goed
Nee, jij valt altijd aan. Hommo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik 'ken' je helemaal niet. Maar als je dezelfde mentaliteit hebt als hoe je hier post heb je toch een serieus probleem.
Maar goed jij voelt je toch altijd aangevallen als ik iets post wat betrekking heeft op jou dus ik ga er van uit dat je toch wel weer met een onzinnig antwoord komt.
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vondquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik kwam ooit eens een collega van een afdeling verderop tegen op Tinder... ik haar liken (ze was ook echt leuk!), maar ze bleef maar in mijn overzicht komen dus 't was helaas niet wederzijdsZag haar gewoon op 't werk en ze deed alsof ze van niets wist, maar was wel overdreven zenuwachtig steeds als ik in haar buurt kwam, bang dat ik rondbazuinde dat ze op Tinder zat blijkbaar, lol.
Ben ook weleens buurmeisjes en plaatsgenoten tegengekomen, maar als het geen match is het wel lekker duidelijk hoe ze over je denken op romantisch gebied iig![]()
Dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vond
Was misschien makkelijk geweest als ze me gewoon geliked hadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vond
Als ze je leuk vond had ze vast wel gelikedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was misschien makkelijk geweest als ze me gewoon geliked hadDus ze lijkt me niet omdat ik haar maar persoonlijk moet aanspreken? Is dat hoe vrouwen denken ja?
Ik kreeg laatst in een sc te horen dat het geen goed idee is. Wat all-out zegt is wellicht wel terecht. Ik zou een paar weken wachten. Ik neem aan dat hij wel zolang kan wachten?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gisteren of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Dat dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jezus Faxie, die foto van laatst in US was goed. Je hebt een goede kop. Alleen in die kop zit er iets niet goed, dát is jouw probleem.
Tinder is onvoorspelbaar...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.
Ken je jouw vriendin via tinder ja?quote:
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst in een sc te horen dat het geen goed idee is. Wat all-out zegt is wellicht wel terecht. Ik zou een paar weken wachten. Ik neem aan dat hij wel zolang kan wachten?
[..]
Dat dus
Hmm, er zijn best wel niet knappe (gemiddelde) mannen met veel matches. Misschien ben jij heel kieskeurig ofzo. En het ligt ook aan je omgeving natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik kwam ooit eens een collega van een afdeling verderop tegen op Tinder... ik haar liken (ze was ook echt leuk!), maar ze bleef maar in mijn overzicht komen dus 't was helaas niet wederzijdsZag haar gewoon op 't werk en ze deed alsof ze van niets wist, maar was wel overdreven zenuwachtig steeds als ik in haar buurt kwam, bang dat ik rondbazuinde dat ze op Tinder zat blijkbaar, lol.
Ben ook weleens buurmeisjes en plaatsgenoten tegengekomen, maar als het geen match is het wel lekker duidelijk hoe ze over je denken op romantisch gebied iig![]()
In Putte en omstreken stikt het van de mooie mannenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.
>Vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb haar toen gewoon eens gevraagd wat ze van me vond. Nadat ze van me schrok omdat in achter haar stond bij het kopieerapparaat en ze dat niet in de gaten had. Vond ze niet zo leuk
Maar goed, het was niet wederzijds. Ze zei dat ze een vriend had... "Ja, daarom zit je ook op tinder natuurlijk" zei ik tegen haar. En ben toen maar weggelopen. Heb haar nog opgezocht op Facebook, maar zag geen enkele foto met een vriend of zo
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matchesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:24 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Hmm, er zijn best wel niet knappe (gemiddelde) mannen met veel matches. Misschien ben jij heel kieskeurig ofzo. En het ligt ook aan je omgeving natuurlijk!
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ga je de fout dan ook in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matches
Daar bestaan apps voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.
Dan krijg je ze gelijk als eerste in je lijst te zienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.
Kom op fax, ik ben ook echt niet bovengemiddeld knap maar een average joe, en toch heb ik matches (en af en toe een tinderdate). Ik denk dat t bij jou vooral jouw locatie is waar je pech mee hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Zoiets las ik ook al. Maar op een gegeven moment denk je 'fuck it'quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je de fout dan ook in.
Als je alles liked wat er voorbij komt wordt je door Tinder als niet serieus beschouwt ofzo en kom je in een zelfde groep die ook alles liked. Tenminste. Ze hebben daar een bepaald algoritme voor.
Toch 'grote' steden in de buurt andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op fax, ik ben ook echt niet bovengemiddeld knap maar een average joe, en toch heb ik matches (en af en toe een tinderdate). Ik denk dat t bij jou vooral jouw locatie is waar je pech mee hebt.
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch 'grote' steden in de buurt anders
Jep. Dat is goed mogelijk. Als je al in Antwerpen, Breda of waar dan ook zit, probeer je toch de straal klein te houden. Veel keus op een relatief kleine afstand.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?
Volgens mij zien die mij wel als ik hun geliked hebquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg je ze gelijk als eerste in je lijst te zien
Omdat ze jou eerst moeten lijken he, dus dat gaat zelden vanaf minuut 1 dat jij erop zitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreeg
Dat snap ikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze jou eerst moeten lijken he, dus dat gaat zelden vanaf minuut 1 dat jij erop zit
Het klopt ook niet. Ik heb weleens dat pas de 10e of 11e die ik te zien krijg een match is en de vrouwen daarvoor niet. En inderdaad ook weleens weken later ineens een match in jouw lijst erbij hebben. Er zit weinig logica in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreeg
Tja, everything is possible with Tinder. De ene keer heb ik de mogelijke matches in t begin. Soms juist degene die veel gedeelde facebook vrienden hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als zij blijkbaar mijn foto als eerste krijgen omdat ik heb geliked zou je denken dat een match normaal binnen een week wel zou moeten ontstaan.
Ik heb het overigens niet over mijn 'eerste match' maar over mensen die ik niet eens meer herkende en toch ooit eens had geliked.
Waar tot nu toe geen enkele match vandaan kwam. Ik moet denk ik in de achterhoek gaan wonenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch 'grote' steden in de buurt anders
Het is niet perse de eerste, maar vaak wel bij de eersten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Ik heb weleens dat pas de 10e of 11e die ik te zien krijg een match is en de vrouwen daarvoor niet. En inderdaad ook weleens weken later ineens een match in jouw lijst erbij hebben. Er zit weinig logica in.
Ik hoef er ook niet meer over na te denkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, everything is possible with Tinder. De ene keer heb ik de mogelijke matches in t begin. Soms juist degene die veel gedeelde facebook vrienden hebben.
Zou er niet teveel over na denken
Zal best. Hij trok toch ook al z'n conclusiesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet meer over na te denkenMaar ik vond het wel heel gemakkelijk gedacht dat die collega van Deezer hem een creep vond puur en alleen omdat zij zou 'weten' dat hij haar had geliked op Tinder.
Ik weet het ook niet, ga lekker naar de kroeg anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matches
Kroegenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:03 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ga lekker naar de kroeg anders.
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
KroegenHeel de avond beetje staan drinken en ouwehoeren
![]()
Nee dank je.
Ik ga liever het water op of naar een optreden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.
Moeilijk, dan is Tinder toch een uitkomst he
Je hebt daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.
Moeilijk, dan is Tinder toch een uitkomst he
Veel vrouwen daar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga liever het water op of naar een optreden.
Dat het in een club vooral om seks draait?quote:
Precies! Er is nog hoop voor jequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Moet je wel zorgen dat je leuk bent. Ben je dat, denk je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
KroegenHeel de avond beetje staan drinken en ouwehoeren
![]()
Nee dank je.
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.
Blijf dan maar lekker meuren in je zolderkamer met je-posts.
Wanneer gaan wij de kroeg in?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kroegenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Arme faxie ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Mensen zoals jij, dat is pas kutvolk.quote:
Mensen die quotes aanpassen, kutvolk.quote:
Ach, je bent al voorzien toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Even agenda's vergelijken binnenkortquote:
Oke.quote:
Topquote:Op zondag 19 juli 2015 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, je bent al voorzien toch?
[..]
Even agenda's vergelijken binnenkort
[..]
Oke.
Mijn vriend is een collega, gaat prima, nergens last van. Mocht het ooit toch stuk lopen tjah we zijn beide volwassen, ga hem dan echt niet negeren ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar nietsquote:Op maandag 20 juli 2015 00:01 schreef elkravo het volgende:
Tinder zit tussen 28 en 39 jaar wel vol met vrouwen met kinderen. Ik gok 1 op 3 tot nu toe.
Anderzijds verbaast het me dat ik wonend midden in een grote stad in de Randstad de afstand op 25km moet zetten omdat ik door mijn treffers heen ben blijkbaar.
Wat is amper?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar niets
Als ik likes opmaak dagen erna 2 of 3quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Ik had vannacht toevallig een match. maar toen ik vroeg of ze ook aan het stappen was werd ik na 2 uur weer verwijderd, uh okee
Waarom ook tinderen terwijl je aan het stappen bent?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Ik had vannacht toevallig een match. maar toen ik vroeg of ze ook aan het stappen was werd ik na 2 uur weer verwijderd, uh okee
Apart, ik had er alleen al gisteren 11...quote:Op maandag 20 juli 2015 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar niets
Had die match van zaterdag nog gereageerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Angst voor afwijzing/ verspilde moeite want vriend(in) gok ikquote:Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom ook tinderen terwijl je aan het stappen bent?
Is toch 100x makkelijker om dan iemand aan te spreken/versieren?
Zie je wel?quote:
Dat zal je dan natuurlijk in het echt niet hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:01 schreef elkravo het volgende:
Tinder valt erg tegen... waarschijnlijk zijn de mensen die matches krijgen hier allemaal onder de 30 en dichter bij de 20 dan de 30. Als 30plusser moet je je door een woud van moeders tinderen (nee, ik zoek gewoon geen vrouw met kind(eren)).
Dat van het tijd doden is in mij geval zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kwam er een tijdje terug zelfs één tegen met een instagram account en gedeelde interesses. Het 'ik heb zin in een avontuurtje' was wel een verrassing.![]()
Ze werden in ieder geval wel steeds lastiger te herkennen, eerst was het altijd 24/25 jaar met een redelijk voorspelbare foto's..
Inmiddels na een aantal geslaagde dates niet meer op Tinder. Ik moet zeggen dat het wel even 'afkicken' is, vooral op momenten waarop je wat tijd te doden hebt. Voorheen was het dan altijd even swipen en kijken of er nog wat te matchen was.
Het ligt een beetje aan waar je naar op zoek bent. Ik ben van mening dat Tinder meer is voor laagdrempelig contact; paar keer afspreken, beetje lol hebben en besluiten dat het geen toekomst heeft. Als je echt op zoek bent naar iets serieus lijken normale datingsites me een betere keuze.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:42 schreef Frag_adder het volgende:
Toch, ik hoor veel slechte dingen over tinder, maar ergens vind ik het jammer dat het van "na mijn tijd is" had het graag eens uitgeprobeert
Welke is da?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Ps; je hebt tegenwoordig een tinder-vergelijkebare app. Alleen betaal je niet na een aantal likes
8 dates in hoeveel tijd? Dat zijn er op zich nog redelijk wat. Zelf heb ik via tinader met 3 vrouwen gedate,maar met geen van de drie was er een dusdanige klik dat het verder dan een paar dates kwam. Morgen wellicht weer een kans, al bellen we vanavond eerst even met elkaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat van het tijd doden is in mij geval zeer herkenbaar
Vooralsnog heb ik de laatste 2/3 maanden niks gedateene kant verlang ik er wel naar (iemand waar mee je gewoon een filmpje mee pakt op de zaterdagavond ipv op zondagochtend wakker te worden met hoofdpijn). Andere kant geniet ik vaak genoeg van de tijd die ik met mn vrienden dan heb én je kan doen laten wat je wilt.
Daarbij: 8 dates via tinder... en net misschien 2 potentiële relatie-achtige-dames?
Goed,voor sommige is dat niet veel en waarschijnlijk ligt het ook aan mijzelf... maar ik vind het jammer.
Ps; je hebt tegenwoordig een tinder-vergelijkebare app. Alleen betaal je niet na een aantal likes
ehm, ik heb in tijdsvlagen (dus eerste hele tijd wel, dan weer een hele tijd niet.) ge-tinderd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
8 dates in hoeveel tijd? Dat zijn er op zich nog redelijk wat. Zelf heb ik via tinader met 3 vrouwen gedate,maar met geen van de drie was er een dusdanige klik dat het verder dan een paar dates kwam. Morgen wellicht weer een kans, al bellen we vanavond eerst even met elkaar.
Jaumo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan waar je naar op zoek bent. Ik ben van mening dat Tinder meer is voor laagdrempelig contact; paar keer afspreken, beetje lol hebben en besluiten dat het geen toekomst heeft. Als je echt op zoek bent naar iets serieus lijken normale datingsites me een betere keuze.
[..]
Welke is da?
Ik denk niet dat het concept op z'n einde is. Tinder heeft zichzelf redelijk in de voet geschoten met het betaalmodel, een andere app zal die plek wel weer overnemen etcetc. Van die afstand is redelijk irritant, heb je wat leuks woont ze 200km bij je vandaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Jaumo.. Ondanks de vele profielen op beide apps. Vermoed ik dat de "dating-app" z'n einde nabij is.
Maar wie weet heb ik het ook gruwelijk mis.
ps: Het grootste nadeel van Jaumo ondervind ik nu met de afstand. Je krijgt alles voor geschoteld.
Het idee is leuk, maar vind het zonde van m'n tijd als je na 10 minuten eindelijk een foto hebt vrijgepraat en blijkt er echt iets onder te zitten waar je niets mee kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het idee achter paiq echt heel erg leuk
Aldus, Tinder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar vind het zonde van m'n tijd als je na 10 minuten eindelijk een foto hebt vrijgepraat en blijkt er echt iets onder te zitten waar je niets mee kan.
Misschien moet er een combi komen? Eerst foto's keuren en dat je dan enkel praat met de mensen die elkaar geliked hebben, maar dat je dan niet gelijk weet wie het is![]()
Jaumoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want bij tinder weet je gelijk met wie je ouwehoert.
Combi tussen paiq en tinder
*gaat zich aanmelden*quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:18 schreef K44S het volgende:
Jaumo
Alleen gebruiken de wat meer "tokkie"achtige dames dat Jaumo
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet er een combi komen? Eerst foto's keuren en dat je dan enkel praat met de mensen die elkaar geliked hebben, maar dat je dan niet gelijk weet wie het is![]()
Ik kom er veel al dames tegen met een kind (+ foto's van de papa ?quote:
Hngg, must resist.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Jaumo
Alleen gebruiken de wat meer "tokkie"achtige dames dat Jaumo
Oh, laat maar. Iedere vorm van interesse is weer weg, dank je.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kom er veel al dames tegen met een kind (+ foto's van de papa ?).
whut? 10 kilo make-up, neppe wenkbrauwen en als slagzin: "Never judge a book from its cover"?quote:
Ja, laat maar. Ik had een beetje over dat tokkie-achtige met kinderen heen gelezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:23 schreef K44S het volgende:
[..]
whut? 10 kilo make-up, neppe wenkbrauwen en als slagzin: "Never judge a book from its cover"?
Ik heb dat sinds vorige week geinstalleerd. Ziet er wel grappig uit en is puur op locatie...je kan zien hoe vaak iemand vlakbij was, bv...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou ook '''Happn'' kunnen proberen, soort Tinder maar de app ''kijkt'' naar mensen die vlakbij zijn.
Dus als je in het centrum van een stad loopt bijvoorbeeld krijg je een heleboel profielen te zien van mannen/vrouwen die vlakbij je lopen...
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het idee achter paiq echt heel erg leuk, maar heb wel een beetje het idee dat sinds apps als Tinder, daar alleen de uiterlijk-uitgedaagden over zijn gebleven
Welke site is dat? Het verschilt ook per site wat voor mensen erop zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Sta ingeschreven bij een serieuze relatie site, maar vind de meeste mannen niks. En de leukste zijn ook weer 'stiekem' al bezet.
Of misschien zegt het iets over het type man waar ik op val.
Dat is toch best redelijk? Ik heb denk ik met 10 vrouwen gedate in een jaar tijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:52 schreef K44S het volgende:
[..]
ehm, ik heb in tijdsvlagen (dus eerste hele tijd wel, dan weer een hele tijd niet.) ge-tinderd.
Dus het is in een tijdstek van ongeveer een jaar/ 1,5 jaar. Dus dat valt wel mee.
Mwah, zonde van mijn tijd is het niet, maar jammer is het wel natuurlijk. Al is het sowieso voor vrouwen anders dan voor mannen denk ik. Speeddates bijvoorbeeld duren bij mannen soms een uur voordat er iemand gevonden word terwijl bij een vriendin van me ze om de paar minuten kon kiezen. Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar vind het zonde van m'n tijd als je na 10 minuten eindelijk een foto hebt vrijgepraat en blijkt er echt iets onder te zitten waar je niets mee kan.
Het aantal dames is ook prima, alleen de ervaringen waren merendeels wat jammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef yats het volgende:
[..]Niet alleen pheebs
[..]
Welke site is dat? Het verschilt ook per site wat voor mensen erop zitten.
[..]
Dat is toch best redelijk? Ik heb denk ik met 10 vrouwen gedate in een jaar tijd.
[..]
Mwah, zonde van mijn tijd is het niet, maar jammer is het wel natuurlijk. Al is het sowieso voor vrouwen anders dan voor mannen denk ik. Speeddates bijvoorbeeld duren bij mannen soms een uur voordat er iemand gevonden word terwijl bij een vriendin van me ze om de paar minuten kon kiezen. Heb jij dat ook?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:36 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Iemand ervaring met het regelen van dames van het mbo? Want die van het wo en hbo heb ik nou wel gezien. Of beter gezegd, die hebben mij nooit zien staan. Ik sta al op knuz, alleen badoo vind ik dan weer niks.
Beltegoed kaarten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:36 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Iemand ervaring met het regelen van dames van het mbo? Want die van het wo en hbo heb ik nou wel gezien. Of beter gezegd, die hebben mij nooit zien staan. Ik sta al op knuz, alleen badoo vind ik dan weer niks.
Ervaring met die van het mbo? Die lijken me laagdrempeliger en minder gecompliceerd dan die omhooggevallen types van het hbo en wo. Alleen hoe pak je dat aan? Want een relatie moet gewoon directer zijn dan al dat geouwehoer over opleiding, reizen, vriendenkring, uitjes, netwerken en al die andere ambitieuze ongein.quote:
Want een papiertje over een bepaald niveau zegt veel over een persoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:43 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ervaring met die van het mbo? Die lijken me laagdrempeliger en minder gecompliceerd dan die omhooggevallen types van het hbo en wo. Alleen hoe pak je dat aan? Want een relatie moet gewoon directer zijn dan al dat geouwehoer over opleiding, reizen, vriendenkring, uitjes, netwerken en al die andere ambitieuze ongein.
Al sinds het begin. Maar ik wist niet beter, aangezien ik vrijwel nooit in de gelegenheid kom om om te gaan met dames van het mbo. Studie, werk, sport, hobbies etc. zijn allemaal met luitjes van het wo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat vond je altijd al van hen, of pas sinds ze je negeerden?
Gezien het bestaan van de dating websites voor hogeropgeleiden wel, anders zouden deze afgebakende toestanden niet bestaan. Blijkbaar ziet een bepaalde groep (hbo/wo) geen aansluiting met het mbo. Nou voor mij geldt het omgekeerde, zo heb ik recentelijk ondervonden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Want een papiertje over een bepaald niveau zegt veel over een persoon.
Logisch.
Goed, ik ben er mee eens dat hogeropgeleide liever een avontuur beginnen met een soortgelijke van hun niveau.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:48 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Gezien het bestaan van de dating websites voor hogeropgeleiden wel, anders zouden deze afgebakende toestanden niet bestaan. Blijkbaar ziet een bepaalde groep (hbo/wo) geen aansluiting met het mbo. Nou voor mij geldt het omgekeerde, zo heb ik recentelijk ondervonden.
Dat zegt alleen maar dat er dus ook domme hogeropgeleiden zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:48 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Gezien het bestaan van de dating websites voor hogeropgeleiden wel, anders zouden deze afgebakende toestanden niet bestaan.
Of deze zijn te kieskeurig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dat er dus ook domme hogeropgeleiden zijn.
Ik dacht eerst ook dat vrouwen van het mbo allemaal sletterige types zijn. Ik vind het reuze meevallen afgaande op mijn enkele contacten reallife en de vele profielen die ik lees op dating sites. Volgens mij willen mbo'ers eerder settelen en zijn het met name wo'ers die na hun 30e "nog steeds niet de ware hebben gevonden."quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Goed, ik ben er mee eens dat hogeropgeleide liever een avontuur beginnen met een soortgelijke van hun niveau.
Alleen zijn de "mbo-sletjes" ook weer niet zo makkelijk. Of ik heb mijn best niet gedaan, is natuurlijk ook mogelijk.
Iets met carrière maken enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat vrouwen van het mbo allemaal sletterige types zijn. Ik vind het reuze meevallen afgaande op mijn enkele contacten reallife en de vele profielen die ik lees op dating sites. Volgens mij willen mbo'ers eerder settelen en zijn het met name wo'ers die na hun 30e "nog steeds niet de ware hebben gevonden."
Wat een onzin. Alsof het niet zo kan zijn dat een hoogopgeleide over het algemeen beter bij iemand past.quote:
Je had het knipoogje gemist?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:00 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof het niet zo kan zijn dat een hoogopgeleide over het algemeen beter bij iemand past.
En ja natuurlijk mis je dan die paar hele leuke mbo´ers. Jammer dan, er is nou eenmaal genoeg te selecteren. Selecteer je ook niet op zaken als leeftijd e.d.?
Yep, maar goed, er zijn mensen die zo denken dus zou goed serieus kunnen zijn.quote:
Ik vind die sites prima, scheelt mij weer een zooitje kortzichtige figuren op andere sites en apps.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:12 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep, maar goed, er zijn mensen die zo denken dus zou goed serieus kunnen zijn.
Had toevallig laatst een discussie met iemand die sites als e-matching niet vond kunnen.
Precies, en om carrière te maken zwijgen ze al hun imperfecties dood om vervolgens zich als perfect functionerend voor te doen. Wat mij opviel in gesprekken online via datingsites was dat enkele van die mbo'ers toegaven niet de meest sociale te zijn en soms graag hun tijd alleen doorbrachten. Ik heb veel hobby's die ik alleen doe en kan me hier dus goed in vinden. Ondanks dat ze introvert waren, vond ik ze toegankelijker dan alle wo'ers bij elkaar die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Iets met carrière maken enzo.
Naja, probeer het. wie weet.
Nou, gooi tinder aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, en om carrière te maken zwijgen ze al hun imperfecties dood om vervolgens zich als perfect functionerend voor te doen. Wat mij opviel in gesprekken online via datingsites was dat enkele van die mbo'ers toegaven niet de meest sociale te zijn en soms graag hun tijd alleen doorbrachten. Ik heb veel hobby's die ik alleen doe en kan me hier dus goed in vinden. Ondanks dat ze introvert waren, vond ik ze toegankelijker dan alle wo'ers bij elkaar die ik ooit ben tegengekomen.
Waar denk jij dat je de meeste mbo'ers tegen komt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Want? Is toch meer een vleeskeuring?
Achja, zo zijn er genoeg mensen met carrière die ook gewoon met dertig een leuke relatie hebben. Het moet maar net op je pad komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Iets met carrière maken enzo.
Naja, probeer het. wie weet.
Geef ik je zeker gelijk in.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Achja, zo zijn er genoeg mensen met carrière die ook gewoon met dertig een leuke relatie hebben. Het moet maar net op je pad komen.
Volgens mij ben je gewoon eerder iemand die op zichzelf is dan heel erg 'outgoing'. Dat heeft verder vrij weinig met het mbo of het wo te maken, of met je kortzichtige vooroordelen op dat vlak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, en om carrière te maken zwijgen ze al hun imperfecties dood om vervolgens zich als perfect functionerend voor te doen. Wat mij opviel in gesprekken online via datingsites was dat enkele van die mbo'ers toegaven niet de meest sociale te zijn en soms graag hun tijd alleen doorbrachten. Ik heb veel hobby's die ik alleen doe en kan me hier dus goed in vinden. Ondanks dat ze introvert waren, vond ik ze toegankelijker dan alle wo'ers bij elkaar die ik ooit ben tegengekomen.
Flauw antwoord, maar ik denk op een ROC of mbo school. Maar daar ben ik nooit geweest en is ook geen aanleiding toe om daar heen te gaan. Maar tinder is niks voor mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar denk jij dat je de meeste mbo'ers tegen komt?
Het was een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:08 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Flauw antwoord, maar ik denk op een ROC of mbo school. Maar daar ben ik nooit geweest en is ook geen aanleiding toe om daar heen te gaan. Maar tinder is niks voor mij.
Net wat ik zei: sommige mbo'ers. Niet alle, maar sommigen. Ik heb honderden wo'ers meegemaakt tegenover slechts enkele mbo'ers. Ondanks het imago van mbo'ers in de media e.d. is mijn ervaring dus wel goed en beter dan met wo'ers, inderdaad mede omdat de mbo'ers die ik tegenkwam ook op zichzelf waren. Gebaseerd op mijn ervaringen geef ik daarom de voorkeur aan mbo vrouwen en ik weet genoeg over wo'ers dat ik niks met ze op heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon eerder iemand die op zichzelf is dan heel erg 'outgoing'. Dat heeft verder vrij weinig met het mbo of het wo te maken, of met je kortzichtige vooroordelen op dat vlak.
Mooi, op naar een roc om een chickie te scoren dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:16 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Net wat ik zei: sommige mbo'ers. Niet alle, maar sommigen. Ik heb honderden wo'ers meegemaakt tegenover slechts enkele mbo'ers. Ondanks het imago van mbo'ers in de media e.d. is mijn ervaring dus wel goed en beter dan met wo'ers, inderdaad mede omdat de mbo'ers die ik tegenkwam ook op zichzelf waren. Gebaseerd op mijn ervaringen geef ik daarom de voorkeur aan mbo vrouwen en ik weet genoeg over wo'ers dat ik niks met ze op heb.
Sociale wetenschappen is ook iets heel anders dan 'een sociale studie'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag.
Je weet zelf net zo goed als ik, dat het nogal lastig is om aan iemand te zien is, of deze persoon mbo of hbo/wo heeft gedaan.
Ik bedoel, 2 weken terug had ik een dame aangesproken die algemene sociale wetenschappen heeft gestuurd in Amsterdam.
Dan denk ik: Ah, die weet dus alles over sociaal zijn, en heeft daar affiniteit mee en houd wel van een praatje.
Helaas bleek niks minder waar te zijn en moest ik er vrijwel alles uit trekken...
En na 10 minuten is je gespreksstof een beetje op.. en sta je daar dan met je -inmiddels- lauwe bier.
Tuurlijk, even op mijn 26e de creep komen uithangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:18 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Mooi, op naar een roc om een chickie te scoren dus.
Ik vroeg dus ook: Ah, waarom ben je die studie gaan doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen is ook iets heel anders dan 'een sociale studie'Het is het onderzoeken van maatschappelijke problemen etc..
Misschien had je meer gespreksstof gehad als je had gevraagd wat haar studie precies inhield.
Gelukkig heb je het niet geprobeerd danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef JAOC het volgende:
Ik zou ook van je proberen af te komen, wat een kutgesprek als je bier aan het drinken bent
Kan. Of het was een wazig en niet sociaal type, maar dat zie je ook altijd aan houding en oogcontact.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vroeg dus ook: Ah, waarom ben je die studie gaan doen?
Zij: "Omdat mijn ouders dat leuk voor mij vonden"
Ik:"Maar vind je zelf de studie leuk dan?"
Zij:"Mwah, ik doe liever iets met kunst"(of iets in die zin).
Ik:"Je bent dus een studie gaan doen wat jezelf niet echt leuk vind, maar je bent dat gaan doen omdat je ouders het leuk voor je vinden?"
Zij:"Ja, eigenlijk wel ja"
Geen idee of het antwoorden waren om van mij af te komen, het is haar dan in ieder geval goed gelukt.
Gevoelsmatig klopte datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Kan. Of het was een wazig en niet sociaal type, maar dat zie je ook altijd aan houding en oogcontact.
Ik zeg ook niet dat het raar is. Een kind van mijzelf zou ik ook best wel willen, maar bij een vrouw met kind horen altijd bepaalde verplichtingen als "rekeninghouden met de vader zijn schema's", "grootouders van vaders kant", niet spontaan dingen kunnen doen omdat "school" en andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal je dan natuurlijk in het echt niet hebben.
Verder zou het mij weinig uitmaken als iemand een kind heeft (naja, als ik nu iemand van 24-26 zie met een kind dan klik ik die wel weg), maar op je 30ste een kind hebben en op zoek zijn is niet heel raar ofzo.
Aah ja, lastig keuze maken. Ben er nog niet helemaal uit wat ik van 'm vind. Wel schattige zwarte krulletjesquote:Op zondag 19 juli 2015 17:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is een collega, gaat prima, nergens last van. Mocht het ooit toch stuk lopen tjah we zijn beide volwassen, ga hem dan echt niet negeren ofzo
Ohja, die date was dus afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:54 schreef JAOC het volgende:
Ik heb komende maandag ook weer een serieuze date. Afgelopen weekend ontmoet tijdens stappen en klikte toen al erg goed. Het plaatje klopt voorlopig nog perfect. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast over iemand ben geweest, misschien zelfs TE enthousiast...
Relatieplanet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef yats het volgende:
Welke site is dat? Het verschilt ook per site wat voor mensen erop zitten.
quote:
Hehequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Ik date op moment veel vooral op tinder heb vet veel matches.
Alleen zijn veel mannen gefocust op sex maar dat merk je snel veel zeggen van ff ergens wat drinken die zijn wat serieuzer denk ik.
En over uiterlijk wij meiden kijken net zoveel naar uiterlijk dan jongens.
Ik denk dat het is warom jongens vaker worden afgewezen.
Wij houden meer van buitenlanders.
Ehm ik herken dit niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Alleen zijn veel mannen gefocust op sex maar dat merk je snel veel zeggen van ff ergens wat drinken die zijn wat serieuzer denk ik.
Jij misschien wel ja. Maar Nederlandse mannen houden evenveel van buitenlandse vrouwen als Nederlandse vrouwen van buitenlandse mannen verderquote:
Ik bedoelde beetje onzin jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij misschien wel ja. Maar Nederlandse mannen houden evenveel van buitenlandse vrouwen als Nederlandse vrouwen van buitenlandse mannen verder
quote:
'Heb ik stroop aan mijn reet ofzo? 'quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Isis20 het volgende:
Wat is de beste manier om iemand subtiel te laten weten dat hij te plakkerig is?
Ah ja erg subtielquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Heb ik stroop aan mijn reet ofzo? '
Ha, ha. Ik lees mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Isis20 het volgende:
Wat is de beste manier om iemand subtiel te laten weten dat hij te plakkerig is?
Het is als.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |