Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, in die kop zit het prima. Meer prima dat het gros van de Fokkers gok ik zo
Nou nee....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.
gevalletje (eindeloze) ontkenningsfase ditquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, in die kop zit het prima. Meer prima dat het gros van de Fokkers gok ik zo
Wat weet jij er nu vanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:33 schreef All-out het volgende:
[..]
gevalletje (eindeloze) ontkenningsfase dit
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel goed gewerkt hebben he?
Als dat zo is waarom ben je dan nog steeds vrijgezel?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Jij kent me immers zo goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat zo is waarom ben je dan nog steeds vrijgezel?
Ik 'ken' je helemaal niet. Maar als je dezelfde mentaliteit hebt als hoe je hier post heb je toch een serieus probleem.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg het maar. Jij kent me immers zo goed
Nee, jij valt altijd aan. Hommo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik 'ken' je helemaal niet. Maar als je dezelfde mentaliteit hebt als hoe je hier post heb je toch een serieus probleem.
Maar goed jij voelt je toch altijd aangevallen als ik iets post wat betrekking heeft op jou dus ik ga er van uit dat je toch wel weer met een onzinnig antwoord komt.
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vondquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik kwam ooit eens een collega van een afdeling verderop tegen op Tinder... ik haar liken (ze was ook echt leuk!), maar ze bleef maar in mijn overzicht komen dus 't was helaas niet wederzijdsZag haar gewoon op 't werk en ze deed alsof ze van niets wist, maar was wel overdreven zenuwachtig steeds als ik in haar buurt kwam, bang dat ik rondbazuinde dat ze op Tinder zat blijkbaar, lol.
Ben ook weleens buurmeisjes en plaatsgenoten tegengekomen, maar als het geen match is het wel lekker duidelijk hoe ze over je denken op romantisch gebied iig![]()
Dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vond
Was misschien makkelijk geweest als ze me gewoon geliked hadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus je bleef ook maar liken, en sprak haar nooit aan verder? Ik denk dat ze zenuwachtig was omdat ze je een creep vond
Als ze je leuk vond had ze vast wel gelikedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was misschien makkelijk geweest als ze me gewoon geliked hadDus ze lijkt me niet omdat ik haar maar persoonlijk moet aanspreken? Is dat hoe vrouwen denken ja?
Ik kreeg laatst in een sc te horen dat het geen goed idee is. Wat all-out zegt is wellicht wel terecht. Ik zou een paar weken wachten. Ik neem aan dat hij wel zolang kan wachten?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gisteren of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Dat dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jezus Faxie, die foto van laatst in US was goed. Je hebt een goede kop. Alleen in die kop zit er iets niet goed, dát is jouw probleem.
Tinder is onvoorspelbaar...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niks van dat je geen matches kan krijgen. Mankeert niks aan je uiterlijk in ieder geval. Die sportieve foto's doen het vast ook goed op Tinder.
Ken je jouw vriendin via tinder ja?quote:
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst in een sc te horen dat het geen goed idee is. Wat all-out zegt is wellicht wel terecht. Ik zou een paar weken wachten. Ik neem aan dat hij wel zolang kan wachten?
[..]
Dat dus
Hmm, er zijn best wel niet knappe (gemiddelde) mannen met veel matches. Misschien ben jij heel kieskeurig ofzo. En het ligt ook aan je omgeving natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:22 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik kwam ooit eens een collega van een afdeling verderop tegen op Tinder... ik haar liken (ze was ook echt leuk!), maar ze bleef maar in mijn overzicht komen dus 't was helaas niet wederzijdsZag haar gewoon op 't werk en ze deed alsof ze van niets wist, maar was wel overdreven zenuwachtig steeds als ik in haar buurt kwam, bang dat ik rondbazuinde dat ze op Tinder zat blijkbaar, lol.
Ben ook weleens buurmeisjes en plaatsgenoten tegengekomen, maar als het geen match is het wel lekker duidelijk hoe ze over je denken op romantisch gebied iig![]()
In Putte en omstreken stikt het van de mooie mannenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.
>Vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb haar toen gewoon eens gevraagd wat ze van me vond. Nadat ze van me schrok omdat in achter haar stond bij het kopieerapparaat en ze dat niet in de gaten had. Vond ze niet zo leuk
Maar goed, het was niet wederzijds. Ze zei dat ze een vriend had... "Ja, daarom zit je ook op tinder natuurlijk" zei ik tegen haar. En ben toen maar weggelopen. Heb haar nog opgezocht op Facebook, maar zag geen enkele foto met een vriend of zo
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matchesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:24 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Hmm, er zijn best wel niet knappe (gemiddelde) mannen met veel matches. Misschien ben jij heel kieskeurig ofzo. En het ligt ook aan je omgeving natuurlijk!
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |