quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in manipuleren
Ik heb t juist andersom, in het echt ben ik veel leuker.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:42 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.
De waarheid komt toch wel uit, dus waarom zou je de ander voor de gek houden met "gemaakte" foto's?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.
Misschien om op die manier een voet tussen de deur te krijgen? Ik snap daar zelf ook weinig van. Als een vrouw met wie ik date in het echt ouder of dikker blijkt te zijn dan op haar foto's, dan kap ik de date gelijk af in ieder geval.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De waarheid komt toch wel uit, dus waarom zou je de ander voor de gek houden met "gemaakte" foto's?![]()
En ja, ik spreek de dames erop aan als de foto veel ouder is, dan hoe ze er op de date uitzien..
Ik heb wel eens mensen gezien die er op de foto uitzien alsof het topmodellen zijn en in 't echt onder de puisten zitten enzo. Gelukkig doen die niet aan internet daten voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.
zo ver ligt het gooi niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Waarom wonen alle leuke mannen ver weg?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hier nog even op terugkomend. Ik besloot een nieuw Facebook account te maken en daar op in te loggen. Met dezelfde foto's natuurlijk en het opnieuw te proberen. Tot nu toe 2 matches dus wellicht lag het daaraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb dagelijks nog matches dus ik denk eerlijk gezegd dat jullie of niet aantrekkelijk zijn (het blijft een vleeskeuring) of de verkeerde foto's plaatsen. (met meerdere mensen, vrouwen, karper vissend, "wilde" dieren temmend, met Afrikaanse hongerbuikjes, met zonnebrillen, etc etc.)
Paiq zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Almelo is wel ver bij jou vandaan ja, sorry.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Paiq zeker?
Wel herkenbaar
(vrouwen dan, he)
Optieven, gauw.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Almelo is wel ver bij jou vandaan ja, sorry.
Nee hoor. In de zomer maar even feunen daar, klappen we een Kanon, en gaan we een assie draaien.quote:
Ja, je bent welkom.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. In de zomer maar even feunen daar, klappen we een Kanon, en gaan we een assie draaien.
Wow.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
KLB / FOK! was down
En dan alles vervangen door Toto
Ben ik nog enger.quote:
Liev.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben ik nog enger.
Want dan ben ik al, zegt een bepaald iemand.
Haha thanks.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Liev.
Nee hoor je bent tofkomt vanzelf weer een leuke meid voor je.
Ben meer van Deezertje's aanpak. Gewoon haar Facebook opzoeken via de reflectie van haar brilquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon mijn tactiek gebruiken. Meisje natekenen en haar aanspreken. Het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |