Meestal als je Tinder eraf had gegooid en opnieuw had geinstalleerd kreeg je bij de eerste keer weer swipen wel wat matches. Maar dat gebeurt dus niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Er zullen wel gewoon veel minder mensen actief Tinderen die er nog wel opstaan. Gok ik zo. De hype is wel over nuquote:Op maandag 22 juni 2015 08:31 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk steeds minder Tinder-gebruikers in jouw omgeving.
Wat zijn nu dan de app om te gebruiken?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen wel gewoon veel minder mensen actief Tinderen die er nog wel opstaan. Gok ik zo. De hype is wel over nu
De app "naar buiten gaan" gok ikquote:Op maandag 22 juni 2015 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zijn nu dan de app om te gebruiken?
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2015 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Account verwijderen en opnieuw aanmaken.
Dat heb ik iig een tijdje terug wel gedaan, krijg nu wel weer wat matches, maar minder als voorheen.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.
Die staat niet in de appstorequote:
Heb je nog matches van zaterdag?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Werkt dat echt ja? Ik heb zelfde als jr inderdaad.
Zaterdag? Oh nee niet gebruikt verderquote:
Die apps zijn ook bijna allemaal hetzelfde. Andere kleurstelling en ander logo en dat is het dan wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:08 schreef MsMessy het volgende:
Is iemand hier er al achter hoeveel datingsites/apps exact hetzelfde zijn omdat je overal met dezelfde gegevens kan inloggen? Blendr, Badoo en Hot or Not kan ik in ieder geval inloggen met mijn gegevens van Badoo. Zijn al die swipe-appjes van dezelfde maker?
Tinder werkt hier prima hoor. Maarja, ik ben dan ook een jonge god.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaterdag? Oh nee niet gebruikt verder
Maar zoals jr al zei: swipen tot je een ons weegt en je krijgt geen matches, dus ligt volgens mij gewoon aan Tinder.
Ah, had gekund.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zoals jr al zei: swipen tot je een ons weegt en je krijgt geen matches, dus ligt volgens mij gewoon aan Tinder.
Daar ligt t dus niet aan, maar jij mag dat gerust denken. Zoals ik al zei, ik had tot een paar weken geleden ook altijd een paar matches zodra ik even ging swipen, maar de laatste tijd echt 0,0...quote:Op maandag 22 juni 2015 15:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die apps zijn ook bijna allemaal hetzelfde. Andere kleurstelling en ander logo en dat is het dan wel.
[..]
Tinder werkt hier prima hoor. Maarja, ik ben dan ook een jonge god.
Of jullie zijn niet gewild.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit veel matches, maar ik kreeg in elk geval nog wel wat matches altijd.quote:
Er schijnen minder mensen op te zitten tegenwoordig, en meer bots en lokprofielen. Dus dan zal je aantal matches wat dalen lijkt me.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit veel matches, maar ik kreeg in elk geval nog wel wat matches altijd.
Lijkt me gek als dat opeens helemaal over is
Bots werden er wel steeds meer ja.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er schijnen minder mensen op te zitten tegenwoordig, en meer bots en lokprofielen. Dus dan zal je aantal matches wat dalen lijkt me.
Zou het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben helaas niet zo'n adonis als jij bent Kaneelquote:
Ik zou dusdanig weinig matches krijgen dat ik nooit de moeite heb genomen een profiel aan te maken.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo'n adonis als jij bent Kaneel
1 match is genoeg toch? En die heb je nu...quote:Op maandag 22 juni 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou dusdanig weinig matches krijgen dat ik nooit de moeite heb genomen een profiel aan te maken.
* kijkt naar icoontje.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb dagelijks nog matches dus ik denk eerlijk gezegd dat jullie of niet aantrekkelijk zijn (het blijft een vleeskeuring) of de verkeerde foto's plaatsen. (met meerdere mensen, vrouwen, karper vissend, "wilde" dieren temmend, met Afrikaanse hongerbuikjes, met zonnebrillen, etc etc.)
Ergens wel eens. Voor de gein wel eens met een vriendin meegekeken. Vrijwel iedere swipe was een match. Mannen zijn wanhopig.quote:
EENS, geef je de vrouw ook eens inspiratie om jou eens een berichtje terug te sturenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Silenus het volgende:
- Geen tagline met die cliché shit als: Amsterdam | 1.90m | afspreken met vrienden | zomer | gezelligheid () maar gewoon iets grappigs.
Mehhhh... semi-mee eens, minder dan 3 foto's is namelijk ook een afknapper, want wat heb je te verbergen?quote:- Normale foto's, maximaal 3. Met meer foto's geef je vrouwen meer reden om af te knappen (want die hebben natuurlijk altijd wel iets te klagen). En eigenlijk normale leuke foto's van je gezicht of waar je helemaal opstaat. Geen karpers, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies.
quote:Nou, dan stromen ze binnen hoor! Met BAKKEN tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |