Snap het ook, want op vakantie maak ik meer foto's (ook van mezelf) dan erbuiten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isprefereer je dan toch meer dan een foto waar iemand gewoon thuis zit?
Whahaquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:12 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk. Lekkere wijven komen er ook wel mee weg als ze een babypanda vermoorden of een baby in elkaar slaan, terwijl we bij lelijkerds al afknappen als de palmboom op de achtergrond scheef staat.
That's life en zo zal het altijd gaan.
Dat dus...Ik ben meestal de fotograaf dus heb ik niet enorm veel foto's van mezelf. En wat er dan is, is of vaak verschrikkelijk qua pose, qua gezicht of met iets anders dat het toch lastig word goede foto's uit te zoeken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, niet iedereen komt om in de foto's van zichzelf. Ik sta ook niets zo gek vaak in mijn eentje op een foto, dan blijft er zo weinig keus over als je dan toch een setje leuke wilt uploaden.
Bovendien gaat het toch ook een beetje om wat je doet, en niet alleen om puur hoe je eruitziet?
Ja en nee. In eerste instantie wellicht. Maar hoe lang hou je het vol met iemand zonder inhoud?quote:
Eerlijk gezegd niet. Juist de vrouwen met een extreme fotomodel-look swipe is weg.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Same probs.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben een knappe boi maar geen succes tot nu toe met datingsites en apps.
Same here, althans, niets structureels.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben een knappe boi maar geen succes tot nu toe met datingsites en apps.
Als je jezelf knap vindt straal je dat ook uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Jezelf knap vinden is nog niet hetzelfde als daadwerkelijk knap zijn. Dat begrijpen jullie?
Zelfverzekerd zijn scheelt al zo'n 50%quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:39 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Als je jezelf knap vindt straal je dat ook uit![]()
Mijn hoofd
Maar iedereen is knap voor iemand en als iemand zichzelf knap vindt is dat alleen maar fijn, dus waarom zeg je dit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Jezelf knap vinden is nog niet hetzelfde als daadwerkelijk knap zijn. Dat begrijpen jullie?
Ja en nee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:45 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Maar iedereen is knap voor iemand en als iemand zichzelf knap vindt is dat alleen maar fijn, dus waarom zeg je dit?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef Doum het volgende:
Foto's waar meisjes met hun oma opstaan kom ik ook vaak tegen. Vind ik wel kjoet![]()
Waar ik minder van gecharmeerd ben zijn foto's met honden. Ooit een date gehad waar een vieze stinkende domme kwijlhond steeds bij me kwam liggen op de bank. Zij vond dat allemaal maar normaal, het was haar "kindje". Wist niet hoe snel ik daar weg moest zijn.
Boeiend. Als iemand zichzelf knap vindt dan is dat alleen maar mooi en moet dat vooral zo blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja want iedereen is knap voor iemand.
Nee want er zijn ook schoonheidsidealen.
Natuurlijk is dat alleen maar fijn, maar het betekent nog niet dat het ook daadwerkelijk zo is, in vergelijking tot bovenstaande.
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw hoef je gelukkig niet knap te zijn.
Klopt, soms had ik 2 dagen geen notifications maar wel 5 nieuwe berichten en een nieuwe matchquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt weer![]()
Ben weer even aan het tinderen geslagen, al is het erg rustig want volgens mij werken die notifications zelden lekker.
In het echt wel...maar op de foto nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Zelfverzekerd zijn scheelt al zo'n 50%
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
In het echt wel...maar op de foto niet
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren van foto's door middel van gunstige invalshoeken, licht, filters en photoshop aanpassingen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:42 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Maar met foto's heb je weer het voordeel dat je er soms heel voordelig op staat, daar maken vrouwen ook graag gebruik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |