Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb dat ook nooit begrepen waarom er per se anderen bij moeten op de foto. Om te laten zien hoe interessant je leven is? Het gaat toch om jou?
Ja das waar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
Niet gezond hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Er zijn best veel vrouwen die alleen foto's van hun kinderen gebruiken en geen enkele van zichzelf.
Hahaha. Ik heb ook wel eens op Tinder gehad hoor dat een jongen steeds allemaal groepsfoto's had met allemaal knappe jongens. Dan weet je gewoon meteen dat hij de lelijkste isquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Met een (veel) knapper iemand op de foto staan op tinder heb ik nooit begrepen. Dan word je vrijwel automatisch gereduceerd tot 'de minder mooie'. Je maakt m.i. meer kans als je er gewoon alleen op staat.
overdreven "foto modellen"quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
Maar dat is dan toch vrij logisch dat het altijd om de meest lelijke gaat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.quote:
Beter een "lelijke"foto, dan zo'n overdreven duckface halfmodel fotoquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:59 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.
Dus dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Het is juist áltijd de lelijkste van het "stel", hebben we die ook weer gehadquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Die zullen elkaar wel liken ja. Andere mensen stoot dat juist af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
In de voortuin op een tuinstoel, met een kratje pils er naast. 100% matchrate.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isprefereer je dan toch meer dan een foto waar iemand gewoon thuis zit?
Blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen![]()
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |