"Ik ben superman"- werkt ook niet meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
EENS, geef je de vrouw ook eens inspiratie om jou eens een berichtje terug te sturen
[..]
Mehhhh... semi-mee eens, minder dan 3 foto's is namelijk ook een afknapper, want wat heb je te verbergen?
[..]![]()
jij bent een vrouw, dus dan heb je al een streepje voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
"Ik ben superwoman" wel. In mijn geval dan.
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:09 schreef K44S het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, dus dan heb je al een streepje voor.
Dat blijkt maar weer uit de vorige comments
Hmm, ik denk dat sommige mannen dat wel kunnen waarderen jaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel mee
Dat is zeker een pluspuntquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Plus ik neem initiatief, dat werkt (voor de mannen waar ik op val tenminste) ook altijd wel mee
Je mag ze beoordelen hoor, zou best kunnen dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:05 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb dagelijks nog matches dus ik denk eerlijk gezegd dat jullie of niet aantrekkelijk zijn (het blijft een vleeskeuring) of de verkeerde foto's plaatsen. (met meerdere mensen, vrouwen, karper vissend, "wilde" dieren temmend, met Afrikaanse hongerbuikjes, met zonnebrillen, etc etc.)
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:57 schreef Silenus het volgende:
- Normale foto's, maximaal 3. Met meer foto's geef je vrouwen meer reden om af te knappen (want die hebben natuurlijk altijd wel iets te klagen). En eigenlijk normale leuke foto's van je gezicht of waar je helemaal opstaat. Geen karpers, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies.
Als jij je daar prettig bij voelt moet je het doen. Alleen misschien denken sommige vrouwen dan wel dat je bezet bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:39 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:
Wat vinden jullie van foto's waar ik op sta met een vrouw. Ook al is het bijvoorbeeld mijn zus, of de vrouw van mijn beste vriend. Wel of niet doen?
Het kán maar ik zou het niet aanraden. Tenzij het duidelijk een stelletje was heb ik er nooit veel problemen van gemaakt maar ik kan me wel voorstellen dat het vragen op roept. Sommigen gooien in de tekst dan de opmerking dat het hun zus oid is maar daar ben ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:39 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik ben mijn foto's aan het updaten..ff een vraagje voor de vrouwen en iedereen die er een mening over heeft:
Wat vinden jullie van foto's waar ik op sta met een vrouw. Ook al is het bijvoorbeeld mijn zus, of de vrouw van mijn beste vriend. Wel of niet doen?
Ik vind het op zich geen punt bij het swipen maar zou het zelf niet leuk vinden als een vriendin een foto op een datingsite gebruikt waar ik ook op sta eigenlijk. Waar ik wel een hekel aan heb is al die papa's die met "de kleine" op de foto staan. Heel fout. Niet zozeer het hebben van een kind maar je kind pimpen wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:51 schreef Aijmee het volgende:
Dat is helemaal geen probleem van de vrouw. Eerder zijn probleem.Het is alleen wel een beetje gek dat je foto's plaatst op datingsites of apps waar je niet alleen opstaat.
Neeeeee, echt waar?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Er zijn best veel vrouwen die alleen foto's van hun kinderen gebruiken en geen enkele van zichzelf.
Werkelijk waar nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Er zijn best veel vrouwen die alleen foto's van hun kinderen gebruiken en geen enkele van zichzelf.
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb dat ook nooit begrepen waarom er per se anderen bij moeten op de foto. Om te laten zien hoe interessant je leven is? Het gaat toch om jou?
Ja das waar.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
Niet gezond hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:00 schreef Silenus het volgende:
Hahaha. Ik heb ook wel eens op Tinder gehad hoor dat een jongen steeds allemaal groepsfoto's had met allemaal knappe jongens. Dan weet je gewoon meteen dat hij de lelijkste isquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:41 schreef japiedevlugge het volgende:
Met een (veel) knapper iemand op de foto staan op tinder heb ik nooit begrepen. Dan word je vrijwel automatisch gereduceerd tot 'de minder mooie'. Je maakt m.i. meer kans als je er gewoon alleen op staat.
overdreven "foto modellen"quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Of vrouwen die wat gezet zijn die altijd hun eerste 3 foto's bestaan uit groepsfoto's met allemaal lekkere chicks..
Maar dat is dan toch vrij logisch dat het altijd om de meest lelijke gaat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.quote:
Beter een "lelijke"foto, dan zo'n overdreven duckface halfmodel fotoquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:59 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik plaats altijd lelijke foto's van mezelf, weet ik zeker dat ik goed zit.
Dus dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Het is juist áltijd de lelijkste van het "stel", hebben we die ook weer gehadquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eeuuh nee ( als ze maar niet kunnen concluderen dat jij de lelijke bent ). Dat komt later.
Die zullen elkaar wel liken ja. Andere mensen stoot dat juist af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar aan de andere kant, het liefst zien vrouwen mannen met sixpacks en mannen vrouwen met een te strakke broek aan. Dat zorgt uiteindelijk wel voor likes.
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde als dat veel mensen vakantiefoto's erop zetten of foto's waarop ze aan het sporten zijn. Indruk van hun leven en hoe reislustig ze zijn
In de voortuin op een tuinstoel, met een kratje pils er naast. 100% matchrate.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat gewoon een leuke foto is, want op vakantie straal je ook gewoon een leuke uitstraling uit. Als het goed isprefereer je dan toch meer dan een foto waar iemand gewoon thuis zit?
Blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen![]()
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |