Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
Maar dan nog blijft er een zee van vrouwen over die zo gigantisch gretig zijn. Ten eerste is het erg goed voor je zelfvertrouwen. Ze willen je whatsapp, en als je dan zegt dat je van plan bent om naar de Filippijnen te gaan binnen korte termijn worden ze half gek en stalken ze je de halve dag, en houden ze na drie dagen appen al van je..
Het begint vaak netjes, maar na twee dagen investeren in ze, beginnen ze ook sexy foto's te sturen, en bij een paar is het me na een paar dagen al gelukt dat ze een striptease voor de webcam voor me gingen geven
Een paar van mijn vrienden gaan naar thailand komende zomer. Ik kan helaas niet mee ivm. werk, maar ik heb die gasten dit ook aangeraden, en gisteren hebben ze de halve dag zitten tinderen en hun week in thailand zit nu al volgeboekt met dates met gewillige meisjes.
Ergens is het natuurlijk ook wel naaiend, want je weet dat ze hopen dat je ze mee naar Europa neemt ofzo, maargoed dat is van hun net zo geldzuchtig als dat wij op zoek zijn naar seks, dus dat compenseert elkaar dan weer imo.
Klacht: mensen die dit kansloos vinden, terwijl het veel kutter is om hier in NL te gaan tinderen met al die arrogante festivalkutten met hun grote hoeden op en hoogmoedige gedrag.