Op die vakanties moet er natuurlijk wel even rondgeneukt wordenquote:Op donderdag 9 juli 2015 09:00 schreef Yesse het volgende:
Aan de ene kant is daten in de zomer lekker, mooie zomeravonden, goede mogelijkheden voor dates lekker en leuke kleding. Maar aan de andere kant heb je natuurlijk te maken met vakanties die de flow er uit kunnen halen..
Boefje!quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen zin in serieus daten nu. Heb nu iemand waarmee ik lol kan hebben en de extra's, zeg maar
Prima toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen zin in serieus daten nu. Heb nu iemand waarmee ik lol kan hebben en de extra's, zeg maar
Niet lullig bedoeld maar komen ze daadwerkelijk op je af of hoop je dat stiekem? Ik date ook niet meer, maar ze spreken me ook nooit aan buitenhuis. Of nou ja om de weg te vragen daar weten ze me wel altijd voor te vindenquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Wellicht ga ik weer een keer daten. Ik laat t nu gewoon op me af komen.
quote:
Ik vind het heerlijk zo. Geen verwachtingen en gedoe.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima toch?
Wellicht ga ik weer een keer daten. Ik laat t nu gewoon op me af komen.
ik word weleens aangesproken ja, en ik spreek zelf ook genoeg mensen aan. Maar mijn intentie is niet direct een date regelen. Dat bedoel ik meer. Er is wel iemand waar ik nu mee zou willen daten, maar dat laat ik een beetje rusten en vanuit haar komen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar komen ze daadwerkelijk op je af of hoop je dat stiekem? Ik date ook niet meer, maar ze spreken me ook nooit aan buitenhuis. Of nou ja om de weg te vragen daar weten ze me wel altijd voor te vinden
Tot de boel omslaat en één van de twee gevoelens krijgtquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind het heerlijk zo. Geen verwachtingen en gedoe.
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tot de boel omslaat en één van de twee gevoelens krijgt
quote:
Dit zou geheim blijven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch geen badoo hequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat awkward moment als je je ex toevallig tegenkomt op een datingsite
Oh ja. Beter dan Badoo idd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee . OKC zit wel normaal volk op opzich
Is me al eens gebeurd. Ik kon er alleen maar om lachen eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen last vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto'squote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Is me al eens gebeurd. Ik kon er alleen maar om lachen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |