Daar ga je de fout dan ook in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matches
Daar bestaan apps voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.
Dan krijg je ze gelijk als eerste in je lijst te zienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, want op Tinder kun je ook echt zien of iemand je heeft geliked zonder die persoon daadwerkelijk zelf te liken.
Kom op fax, ik ben ook echt niet bovengemiddeld knap maar een average joe, en toch heb ik matches (en af en toe een tinderdate). Ik denk dat t bij jou vooral jouw locatie is waar je pech mee hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus blabla. Ik ben op z'n best gemiddeld en da's niet voldoende voor vrouwen om van foto's uit te gaan als er ook keus is uit maar zat bovengemiddelden.
Ja dat weet ik. Zoiets las ik ook al. Maar op een gegeven moment denk je 'fuck it'quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je de fout dan ook in.
Als je alles liked wat er voorbij komt wordt je door Tinder als niet serieus beschouwt ofzo en kom je in een zelfde groep die ook alles liked. Tenminste. Ze hebben daar een bepaald algoritme voor.
Toch 'grote' steden in de buurt andersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op fax, ik ben ook echt niet bovengemiddeld knap maar een average joe, en toch heb ik matches (en af en toe een tinderdate). Ik denk dat t bij jou vooral jouw locatie is waar je pech mee hebt.
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch 'grote' steden in de buurt anders
Jep. Dat is goed mogelijk. Als je al in Antwerpen, Breda of waar dan ook zit, probeer je toch de straal klein te houden. Veel keus op een relatief kleine afstand.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?
Volgens mij zien die mij wel als ik hun geliked hebquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben die vrouwen de afstand dichterbij staan (omdat er dan genoeg in die stad zijn) en zie jij hen wel maar zij jou niet?
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreegquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg je ze gelijk als eerste in je lijst te zien
Omdat ze jou eerst moeten lijken he, dus dat gaat zelden vanaf minuut 1 dat jij erop zitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreeg
Dat snap ikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze jou eerst moeten lijken he, dus dat gaat zelden vanaf minuut 1 dat jij erop zit
Het klopt ook niet. Ik heb weleens dat pas de 10e of 11e die ik te zien krijg een match is en de vrouwen daarvoor niet. En inderdaad ook weleens weken later ineens een match in jouw lijst erbij hebben. Er zit weinig logica in.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik soms pas na een paar weken of maand alsnog een match kreeg
Tja, everything is possible with Tinder. De ene keer heb ik de mogelijke matches in t begin. Soms juist degene die veel gedeelde facebook vrienden hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als zij blijkbaar mijn foto als eerste krijgen omdat ik heb geliked zou je denken dat een match normaal binnen een week wel zou moeten ontstaan.
Ik heb het overigens niet over mijn 'eerste match' maar over mensen die ik niet eens meer herkende en toch ooit eens had geliked.
Waar tot nu toe geen enkele match vandaan kwam. Ik moet denk ik in de achterhoek gaan wonenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch 'grote' steden in de buurt anders
Het is niet perse de eerste, maar vaak wel bij de eersten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Ik heb weleens dat pas de 10e of 11e die ik te zien krijg een match is en de vrouwen daarvoor niet. En inderdaad ook weleens weken later ineens een match in jouw lijst erbij hebben. Er zit weinig logica in.
Ik hoef er ook niet meer over na te denkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, everything is possible with Tinder. De ene keer heb ik de mogelijke matches in t begin. Soms juist degene die veel gedeelde facebook vrienden hebben.
Zou er niet teveel over na denken
Zal best. Hij trok toch ook al z'n conclusiesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoef er ook niet meer over na te denkenMaar ik vond het wel heel gemakkelijk gedacht dat die collega van Deezer hem een creep vond puur en alleen omdat zij zou 'weten' dat hij haar had geliked op Tinder.
Ik weet het ook niet, ga lekker naar de kroeg anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging ik maar alles liken wat er voorbij kwam uit nieuwsgierigheid. Nog steeds amper matches
Kroegenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:03 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ga lekker naar de kroeg anders.
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
KroegenHeel de avond beetje staan drinken en ouwehoeren
![]()
Nee dank je.
Ik ga liever het water op of naar een optreden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.
Moeilijk, dan is Tinder toch een uitkomst he
Je hebt daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:08 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja, leuk toch. Of naar een club. Alleen dan weet je wel dat het vaker om de seks draait, terwijl je een date wil scoren natuurlijk.
Moeilijk, dan is Tinder toch een uitkomst he
Veel vrouwen daar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga liever het water op of naar een optreden.
Dat het in een club vooral om seks draait?quote:
Precies! Er is nog hoop voor jequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Moet je wel zorgen dat je leuk bent. Ben je dat, denk je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
KroegenHeel de avond beetje staan drinken en ouwehoeren
![]()
Nee dank je.
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.
Blijf dan maar lekker meuren in je zolderkamer met je-posts.
Wanneer gaan wij de kroeg in?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kroegenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Arme faxie ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Mensen zoals jij, dat is pas kutvolk.quote:
Mensen die quotes aanpassen, kutvolk.quote:
Ach, je bent al voorzien toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Even agenda's vergelijken binnenkortquote:
Oke.quote:
Topquote:Op zondag 19 juli 2015 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, je bent al voorzien toch?
[..]
Even agenda's vergelijken binnenkort
[..]
Oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |