Dat het in een club vooral om seks draait?quote:
Precies! Er is nog hoop voor jequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Moet je wel zorgen dat je leuk bent. Ben je dat, denk je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Niet alles draait om het uiterlijk gelukkig. Liep gisteren door de stad en zag genoeg mooie dames met ietwat vreemde guys, qua uiterlijk en soms ook figuur, hand in hand lopen... en ik weet dat ik niet de knapste ben, maar die gasten waren dus nog minder dan mij... Dus er is nog hoop voor de 'niet zo mooie' heren!Je moet alleen een dame vinden die inziet dat het op de lange termijn om karakter gaat... en dat zijn vaak de leuke dames die dan met de niet zo knappe heren lopen... maar die klikken vaak wel goed qua karakter. Zie je ook vaak bij beroemdheden... dan denk ik echt: ugh, je kan alles krijgen.... kom je met dit thuis. Maar als je er jaren mee doorbrengt ga je op andere zaken selecteren en is uiterlijk slechts bijzaak.
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
KroegenHeel de avond beetje staan drinken en ouwehoeren
![]()
Nee dank je.
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gast, zeik dan ook niet zo. Kroegen zijn juist ideaal.
Blijf dan maar lekker meuren in je zolderkamer met je-posts.
Wanneer gaan wij de kroeg in?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kroegenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Arme faxie ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Mensen zoals jij, dat is pas kutvolk.quote:
Mensen die quotes aanpassen, kutvolk.quote:
Ach, je bent al voorzien toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe kroegen ideaal zijn. Ik heb werkelijk waar nog nooit aanspraak gehad in een kroeg.
Even agenda's vergelijken binnenkortquote:
Oke.quote:
Topquote:Op zondag 19 juli 2015 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, je bent al voorzien toch?
[..]
Even agenda's vergelijken binnenkort
[..]
Oke.
Mijn vriend is een collega, gaat prima, nergens last van. Mocht het ooit toch stuk lopen tjah we zijn beide volwassen, ga hem dan echt niet negeren ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gisteren of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar nietsquote:Op maandag 20 juli 2015 00:01 schreef elkravo het volgende:
Tinder zit tussen 28 en 39 jaar wel vol met vrouwen met kinderen. Ik gok 1 op 3 tot nu toe.
Anderzijds verbaast het me dat ik wonend midden in een grote stad in de Randstad de afstand op 25km moet zetten omdat ik door mijn treffers heen ben blijkbaar.
Wat is amper?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar niets
Als ik likes opmaak dagen erna 2 of 3quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Ik had vannacht toevallig een match. maar toen ik vroeg of ze ook aan het stappen was werd ik na 2 uur weer verwijderd, uh okee
Waarom ook tinderen terwijl je aan het stappen bent?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Ik had vannacht toevallig een match. maar toen ik vroeg of ze ook aan het stappen was werd ik na 2 uur weer verwijderd, uh okee
Apart, ik had er alleen al gisteren 11...quote:Op maandag 20 juli 2015 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg amper matches. Had tijd niets gedaan dus denk dat wordt aan de lopende band matches maar niets
Had die match van zaterdag nog gereageerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is amper?
Angst voor afwijzing/ verspilde moeite want vriend(in) gok ikquote:Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom ook tinderen terwijl je aan het stappen bent?
Is toch 100x makkelijker om dan iemand aan te spreken/versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |