Gelukkig heb je het niet geprobeerd danquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:40 schreef JAOC het volgende:
Ik zou ook van je proberen af te komen, wat een kutgesprek als je bier aan het drinken bent
Kan. Of het was een wazig en niet sociaal type, maar dat zie je ook altijd aan houding en oogcontact.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vroeg dus ook: Ah, waarom ben je die studie gaan doen?
Zij: "Omdat mijn ouders dat leuk voor mij vonden"
Ik:"Maar vind je zelf de studie leuk dan?"
Zij:"Mwah, ik doe liever iets met kunst"(of iets in die zin).
Ik:"Je bent dus een studie gaan doen wat jezelf niet echt leuk vind, maar je bent dat gaan doen omdat je ouders het leuk voor je vinden?"
Zij:"Ja, eigenlijk wel ja"
Geen idee of het antwoorden waren om van mij af te komen, het is haar dan in ieder geval goed gelukt.
Gevoelsmatig klopte datquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:43 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Kan. Of het was een wazig en niet sociaal type, maar dat zie je ook altijd aan houding en oogcontact.
Ik zeg ook niet dat het raar is. Een kind van mijzelf zou ik ook best wel willen, maar bij een vrouw met kind horen altijd bepaalde verplichtingen als "rekeninghouden met de vader zijn schema's", "grootouders van vaders kant", niet spontaan dingen kunnen doen omdat "school" en andere verplichtingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal je dan natuurlijk in het echt niet hebben.
Verder zou het mij weinig uitmaken als iemand een kind heeft (naja, als ik nu iemand van 24-26 zie met een kind dan klik ik die wel weg), maar op je 30ste een kind hebben en op zoek zijn is niet heel raar ofzo.
Aah ja, lastig keuze maken. Ben er nog niet helemaal uit wat ik van 'm vind. Wel schattige zwarte krulletjesquote:Op zondag 19 juli 2015 17:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn vriend is een collega, gaat prima, nergens last van. Mocht het ooit toch stuk lopen tjah we zijn beide volwassen, ga hem dan echt niet negeren ofzo
Ohja, die date was dus afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:54 schreef JAOC het volgende:
Ik heb komende maandag ook weer een serieuze date. Afgelopen weekend ontmoet tijdens stappen en klikte toen al erg goed. Het plaatje klopt voorlopig nog perfect. Het is lang geleden dat ik zo enthousiast over iemand ben geweest, misschien zelfs TE enthousiast...
Relatieplanet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:23 schreef yats het volgende:
Welke site is dat? Het verschilt ook per site wat voor mensen erop zitten.
quote:
Hehequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Ik date op moment veel vooral op tinder heb vet veel matches.
Alleen zijn veel mannen gefocust op sex maar dat merk je snel veel zeggen van ff ergens wat drinken die zijn wat serieuzer denk ik.
En over uiterlijk wij meiden kijken net zoveel naar uiterlijk dan jongens.
Ik denk dat het is warom jongens vaker worden afgewezen.
Wij houden meer van buitenlanders.
Ehm ik herken dit niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
Alleen zijn veel mannen gefocust op sex maar dat merk je snel veel zeggen van ff ergens wat drinken die zijn wat serieuzer denk ik.
Jij misschien wel ja. Maar Nederlandse mannen houden evenveel van buitenlandse vrouwen als Nederlandse vrouwen van buitenlandse mannen verderquote:
Ik bedoelde beetje onzin jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij misschien wel ja. Maar Nederlandse mannen houden evenveel van buitenlandse vrouwen als Nederlandse vrouwen van buitenlandse mannen verder
quote:
'Heb ik stroop aan mijn reet ofzo? 'quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Isis20 het volgende:
Wat is de beste manier om iemand subtiel te laten weten dat hij te plakkerig is?
Ah ja erg subtielquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Heb ik stroop aan mijn reet ofzo? '
Ha, ha. Ik lees mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef Isis20 het volgende:
Wat is de beste manier om iemand subtiel te laten weten dat hij te plakkerig is?
Het is als.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef tiffanyxx19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |