Looks zeggen natuurlijk niet alles, als een karakter verrot is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looks
Must ... obey .... to ... parents..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Looks zeggen natuurlijk niet alles, als een karakter verrot is.
Of dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Must ... obey .... to ... parents..
Dat zou ik dan weer niet kunnen bij mijn ex...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ex en ik kwamen elkaar tegen op Tinder en hebben screenshots naar elkaar toegestuurd en daarna elkaar tips gegeven qua foto's
Als het is wie ik denk dat t is verbaasd me dat wel een beetje inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk . Toch wel apart dat ze nog steeds geen relatie heeft gezien haar looks
En dan het moment dat hij je aanspreekt en je niet eens meer kent. Oke, het is al 7 jaar geleden. Maar toch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat awkward moment als je je ex toevallig tegenkomt op een datingsite
Zegt veel over de persoon zelf . Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:26 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En dan het moment dat hij je aanspreekt en je niet eens meer kent. Oke, het is al 7 jaar geleden. Maar toch.
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als ze bepaalde dingen missen iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie enzo.
Dus alle knappe vrijgezelle mensen missen iets, ik snap het.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet als ze bepaalde dingen missen idd
Zozo bijdehandjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:44 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Dus alle knappe vrijgezelle mensen missen iets, ik snap het.
Was dat maar zo, dat zou daten een stuk makkelijker maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Ja toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik single ben.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Want iedereen met goede looks, zit meteen in een relatie heeft meteen seks enzo.
Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat awkward moment als je je ex toevallig tegenkomt op een datingsite
Altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |