Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat awkward moment als je je ex toevallig tegenkomt op een datingsite
Altijd baas boven baas.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of je ex verloofde waarmee je een kleine hebt
Daar is niets spannends aan.quote:
jaa das ook waar.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar is niets spannends aan.
Hoogstens leuk (of juist niet leuk) om achter te komen, dat het anders dan je zou willen.
Naaktfoto's zijn altijd succesvolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jaa das ook waar.
Maar wat voor fotos kun je als jongen het beste erop zetten?
Extreem goedquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Naaktfoto's zijn altijd succesvol
Mannen drukken bij elke meid op hartjequote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Extreem goedmaar ik ben dan ook een vrouw. Dat blijkt anders te zijn.
[..]
Krijg je niet vooral te horen of je wilt neuken?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Badkamer foto met ontbloot bovenlichaam, foto met een dure auto, foto met de grootste vis die je ooit gevangen hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:12 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jaa das ook waar.
Maar wat voor fotos kun je als jongen het beste erop zetten?
Neuh, viel me reuze mee. Je haalt ze er zo tussenuit Ik heb uiteindelijk met 3 mannen echt gedate en alle drie waren gewoon serieus. Mannen zijn ongeduldig, de meesten laten het al merken na een tijdje chatten. Sommigen zelfs na 5 zinnen of hebben het in hun profieltekst staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Krijg je niet vooral te horen of je wilt neuken?
Vrouwen en tinder 9/10.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
En ff een baby lenen voor een fotoquote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Badkamer foto met ontbloot bovenlichaam, foto met een dure auto, foto met de grootste vis die je ooit gevangen hebt.
Matches vliegen binnen.
Ik zou dat niet doen, zeker niet omdat je er zo kort werktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gitstern of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Niet dat ik het oneens ben [ook niet dat ik het eens ben] maar waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, zeker niet omdat je er zo kort werkt
dat hangt van wel meer dingen af lijkt me. is het je vaste baan of een bijbaantje? hoeveel mensen werken er? ben je afhankelijk van die jongen, dus werkt hij boven je of gelijkwaardig? dat soort dingen. beetje inschatten wat er gebeurt als het niks wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:53 schreef Isis20 het volgende:
Is het een enorm slecht idee om je collega te daten? Werk net drie dagen op een nieuwe werkplek en de jongen die mij inwerkt is van mijn leeftijd en vroeg gisteren of ik wat wilde gaan drinken als date zijnde
Na zo'n korte periode heb je gelijk een reputatie. Ik zou het nog even afwachten en rustig bekijken hoe het er in het algemeen op de werkvloer aan toe gaat bij dat bedrijf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:22 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Niet dat ik het oneens ben [ook niet dat ik het eens ben] maar waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |