het is volgens mij niet het eerste centrum met dit soort problemen. Sterker nog: ook buiten de azc zijn volop dit soort problemen aan de hand. De Islam (en met name uit die landen) tolereert nu eenmaal geen andere godsdiensten of geloofsovertuigingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Downwards het volgende:
Het feit dat hij zich bedreigd voelt, zegt natuurlijk niets zoveel over de feitelijke houding van de moslims. Deze christen kan hier ook vooral in de slachtofferrol kruipen.
Hoezo?quote:
Behalve als ze goed betalen of toch maar moslim wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Overal waar moslims de meerderheid vormen zijn er geen minderheidsrechten
Jij gelooft niet in de sektarische aard van fanatieke gelovigen die een meederheidsgemeenschapje kunnen vormen ergens?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Die man heeft dus vooral een irritante lul als kamergenoot, en gelijk voelt hij zich bedreigd door 'de moslims'.
Die kamergenoot van die gristen lijkt mij inderdaad een grote lul, maar dat die kun je nou eenmaal treffen in een AZC.
gekkie toch,dat is toch onmogelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in de sektarische aard van fanatieke gelovigen die een meederheidsgemeenschapje kunnen vormen ergens?
Meeste asielzoekers zijn moslim, maar zo erg scheef zullen de verhoudingen wel niet liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:40 schreef dimmak het volgende:
Ik vraag me ook af hoe die ratio komt.Wie bedenkt dat nou weer? Van het gebouw minder dan 1% christen.
Ik wil best geloven dat er een hoop klootzakken rondlopen in die AZC, maar in het stuk gaat het vooral over de kamergenoot van die knakker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in de sektarische aard van fanatieke gelovigen die een meederheidsgemeenschapje kunnen vormen ergens?
o ja, dat met de oproepen, de keuken niet in mogen en eigen vlees niet in de koelkast mogen leggen slaan we even overquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat er een hoop klootzakken rondlopen in die AZC, maar in het stuk gaat het vooral over de kamergenoot van die knakker.
Terwijl er in de kop boven het artikel '..uit angst voor moslims' staat. Vervolgens blijkt ergens nergens uit dat hij echt iets te duchten heeft van 'de moslims' in het AZC. Wel een bloedirritante kamergenoot, maar die kun je natuurlijk altijd en overal treffen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil best geloven dat er een hoop klootzakken rondlopen in die AZC, maar in het stuk gaat het vooral over de kamergenoot van die knakker.
Hij zou toch gewoon hetzelfde vlees als die moslim kunnen kopen. Begrijp niet waarom hij per se een varkenskop in die koelkast moet bewaren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef bijdehand het volgende:
en eigen vlees niet in de koelkast mogen leggen slaan we even over
wauwquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hij zou toch gewoon hetzelfde vlees als die moslim kunnen kopen. Begrijp niet waarom hij per se een varkenskop in die koelkast moet bewaren.
Maar als het christenen waren die een moslimminderheid aan het pesten waren dan was het ineens cultureel gemotiveerd sektarisch racisme toch? En bovendien iets wat de kop ingedrukt moet worden. Zit ik in de buurt? Nu is het gewoon een incident. Net pech hebben met de verkeerde kamergenoot (even al het gedrag van andere moslims negerend wat wel degelijk ook benoemd wordt in het filmpje).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral veel ongemakken die het gevolg zijn van op een kluitje wonen met heel veel andere mensen. Iedereen probeert ruimte op te eisen, en dan ontstaan dit soort situaties.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
o ja, dat met de oproepen, de keuken niet in mogen en eigen vlees niet in de koelkast mogen leggen slaan we even over
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gebeurt veel vaker. Dit afdoen als een incident, of pech met een verkeerde kamergenoot, dat doet de waarheid geen recht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Die man heeft dus vooral een irritante lul als kamergenoot, en gelijk voelt hij zich bedreigd door 'de moslims'.
Die kamergenoot van die gristen lijkt mij inderdaad een grote lul, maar dat die kun je nou eenmaal treffen in een AZC.
quote:Ik heb meer dan eens gehoord dat christenen in azc’s niet de ruimte kregen voor een godsdienstoefening die moslims op dit azc wel lijken te krijgen.” Gave zou dinsdag het COA om opheldering vragen.
CU-Kamerlid Voordewind zei dinsdagochtend desgevraagd regelmatig signalen te krijgen van christen die zich onveilig voelen in een azc, „vooral in de buurt van radicale moslims. We zullen ook deze situatie onder de aandacht brengen van de staatssecretaris van justitie. Het kan niet zo zijn dat moslims een keuken vijf keer per dag voor zichzelf claimen. Eerder onderzoek heeft geleid tot aanbevelingen richting het COA en aanpassingen van het beleid.
Ik doe dit niet af als een incident, maar als een logisch gevolg van mensen op elkaar stapelen in een AZC.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het gebeurt veel vaker. Dit afdoen als een incident, of pech met een verkeerde kamergenoot, dat doet de waarheid geen recht.
[..]
Mensen met bepaalde overtuigingen die de kans krijgen zich te organiseren in machtsstructuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe dit niet af als een incident, maar als een logisch gevolg van mensen op elkaar stapelen in een AZC.
Tsja, dat krijg je als een groep de overgrote meerderheid vormt. Die mensen gaan dan gezamenlijk ruimte eisen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen met bepaalde overtuigingen die de kans krijgen zich te organiseren in machtsstructuren.
Het is normaal menselijk gedrag voor mensen uit landen waar zulke machtsstructuren noodzakelijk zijn om te overleven. Niet normaal menselijk gedrag voor iedereen overal. In Nederland is dit gedrag niet alleen totaal niet nodig. Het is compleet onwenselijk. Het is irriterend voor mij als burger van dit land om te weten dat er in deze centra niks aan gedaan wordt om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als een groep de overgrote meerderheid vormt. Die mensen gaan dan gezamenlijk ruimte eisen.
Is gewoon normaal menselijk gedrag.
Maar dat gaat dus niet gebeuren. Ten eerste is de leiding Nederlands. Ten tweede is de groep die aangepakt moet worden moslim. Ten derde is de groep die lastig wordt gevallen christen (en wellicht nog andere groepen).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
...
Het lijkt mij dat mensen die daar de leiding hebben er wat meer bovenop moeten gaan zitten, de regels wat strenger moeten handhaven en aan die moslims uit moeten leggen dat het zo niet werkt.
...
Mensen met dezelfde culturele achtergrond zoeken elkaar op eisen meer ruimte op. Heel vervelend, maar zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is normaal menselijk gedrag voor mensen uit landen waar zulke machtsstructuren noodzakelijk zijn om te overleven. Niet normaal menselijk gedrag voor iedereen overal. In Nederland is dit gedrag niet alleen totaal niet nodig. Het is compleet onwenselijk. Het is irriterend voor mij als burger van dit land om te weten dat er in deze centra niks aan gedaan wordt om dat duidelijk te maken.
Je mag 'm natuurlijk best in huis nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
De man ontvlucht de religieuze onverdraagzaamheid in zijn land en komt hier precies hetzelfde tegen, wat zijn we toch ver afgegleden.
Watquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Downwards het volgende:
Het feit dat hij zich bedreigd voelt, zegt natuurlijk niet zoveel over de feitelijke houding van de moslims. Deze christen kan hier ook vooral in de slachtofferrol kruipen.
Helaas is er geen plek meer op mijn zolder, ik hoop dat de instanties er aan meewerken dat deze man gewoon rustig in vrede kan leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag 'm natuurlijk best in huis nemen
Oh oké. Jij leest verder niet over dat die radicaaltjes zich zeer agressief naar hen opstellen, met spullen gooien etc?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Uit het nieuwsbericht haalt ik dat de moslims niet opzettelijk deze christen pesten, maar dat de gebruiken teveel van elkaar verschillen waardoor het irritant leven is voor de christen.
Maar de christen leeft in de waan dat de moslims het op hem gemunt hebben omdat hij christen is.
Uiteraard moet er een oplossing komen voor de christen zodat hij normaal kan leven, de coa heeft ook de juiste oplossing geboden, namelijk een andere kamer. Verder moet hij natuurlijk altijd in de openbare keuken kunnen. Dat kan door de moslims een andere ruimte te geven voor het bieden.
Laten we het niet groter maken dan het is. Er is hier geen sprake van discriminatie tegenover de christen.
Heb jij dan informatie waaruit blijkt dat deze christen 'de moslims' moet vrezen en dat er niets anders opzat dan te vluchten?quote:
Ja want het is normaal dat mensen proberen te vluchten...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heb jij dan informatie waaruit blijkt dat deze christen 'de moslims' moet vrezen en dat er niets anders opzat dan te vluchten?
Het hoeft niet slecht voor een Pakistaanse christen uit te pakken wanneer hij doet voorkomen als het leven hem onmogelijk wordt gemaakt in een AZC. Hij somt wat ongemakken en vervelende momenten op, maar wat verwacht je anders als je teveel asielzoekers bij elkaar in een gebouw propt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef vigen98 het volgende:
Ja want het is normaal dat mensen proberen te vluchten...
Ik lees nergens dat ze met spullen gooien. Het kan dat ik er overheen lees. Ik lees wel dat ze meerdere keren (verbaal) agressief reageerden. Ik denk niet dat dit discriminatie is maar het gevolg van mensen met totaal andere achtergrond in een hokje stoppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Oh oké. Jij leest verder niet over dat die radicaaltjes zich zeer agressief naar hen opstellen, met spullen gooien etc?
Is het geen gelukszoeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
De man ontvlucht de religieuze onverdraagzaamheid in zijn land en komt hier precies hetzelfde tegen, wat zijn we toch ver afgegleden.
Ik dacht in zijn video iets te lezen over dat dat de reden was dat hij zijn land is ontvlucht.quote:
Hoor wat ie zegt op 10.30 idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef vigen98 het volgende:
erel hij werd gewoon bedreigd en werd niet in zijn waarde gelaten terwijl dat wel zou moeten, hij heeft zeer waarschijnlijk dit nog erger meegemaakt in Pakistan dus stop alsjeblieft met het omlullen
Christenen uit Pakistan worden zwaar gediscrimineerd en worden steeds vaker slachtoffer van moslimextremisten, dit is geen gelukzoeker, hij wilt vrede hebben en veiligheidquote:
Zoveel domheid in twee zinnetjes...uniek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hij zou toch gewoon hetzelfde vlees als die moslim kunnen kopen. Begrijp niet waarom hij per se een varkenskop in die koelkast moet bewaren.
Hij zou ook gewoon de kut van zijn vrouw aan stukken kunnen snijden. Waarom past hij zich niet aan voor de moslims, de vieze racist?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een Salafistische moslim riep op tot het vermoorden van de leden van jouw band Duman vanwege godslastering. Misschien moet je ff een andere username aanvragen als je ze wil verdedigen.quote:
Jij vind het niet discriminerend als jij je lapje vlees niet in de koelkast mag leggen omdat een of ander idioot religieus handboek voorschrijft dat dat niet halal is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Uit het nieuwsbericht haalt ik dat de moslims niet opzettelijk deze christen pesten, maar dat de gebruiken teveel van elkaar verschillen waardoor het irritant leven is voor de christen.
Maar de christen leeft in de waan dat de moslims het op hem gemunt hebben omdat hij christen is.
Uiteraard moet er een oplossing komen voor de christen zodat hij normaal kan leven, de coa heeft ook de juiste oplossing geboden, namelijk een andere kamer. Verder moet hij natuurlijk altijd in de openbare keuken kunnen. Dat kan door de moslims een andere ruimte te geven voor het bidden.
Laten we het niet groter maken dan het is. Er is hier geen sprake van discriminatie tegenover de christen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
Nee. Het was discriminatie als hij niet gebruik mocht maken van de koelkast omdat de meneer christen is. Dat is echter niet het geval. Niemand mag van hun niet halal vlees in de koelkast leggen, of je nou jood, christen, moslims of homo bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij vind het niet discriminerend als jij je lapje vlees niet in de koelkast mag leggen omdat een of ander idioot religieus handboek voorschrijft dat dat niet halal is?
Nou daar zijn we het dus niet over eens dan, prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee. Het was discriminatie als hij niet gebruik mocht maken van de koelkast omdat de meneer christen is. Dat is echter niet het geval. Niemand mag van hun niet halal vlees in de koelkast leggen, of je nou jood, christen, moslims of homo bent.
Begrijp met niet verkeerd, ik vind niet het niet netjes van hun dat ze de koelkast opeisen en geen rekening houden met niet moslims, naar dat is niet discriminatie dus laten we het ook niet zo noemen.
Laten we dan maar rap een grotere groep christenen die moslims halfdood knuppelen, om op die manier ook gezamenlijk ruimte te eisen......is dat dan ook gewoon normaal menselijk gedrag?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als een groep de overgrote meerderheid vormt. Die mensen gaan dan gezamenlijk ruimte eisen.
Is gewoon normaal menselijk gedrag.
Daar valt anders nog best een discussie over te voeren hoor......quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]Dit is godverdomme de apenheul niet.
Dit is geen mening maar een feit. Discriminatie is het ongelijk behandelen van een bepaalde groep op basis van kenmerken zoals afkomst, religie, geslacht etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou daar zijn we het dus niet over eens dan, prima.
Het is in ieder geval prima dat dit soort incidenten zich voordoen op het moment dat ze nog geen verblijfsvergunning hebben, weet je meteen welke een enkele reis terug verdienen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:44 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Daar valt anders nog best een discussie over te voeren hoor......
Ben het wel met je eens, dat dit een (zeer) onwenselijke situatie is.....
Ja dat weet ik, maar zo te zien heb jij er totaal geen benul van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dit is geen mening maar een feit. Weet je wel wat discriminatie betekend?
Je hebt het over die Christen neem ik aan want hij is gewoon een racist.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo op het eerste vliegtuig terug naar huis. Wat moeten wij in vredesnaam met het importeren van deze onverdraagzaamheid?
Je weet dat dat toch nooit gaat gebeuren. Zelfs als het COA dat zou willen, wat niet het geval is, dan mogen ze dat niet eens doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is in ieder geval prima dat dit soort incidenten zich voordoen op het moment dat ze nog geen verblijfsvergunning hebben, weet je meteen welke een enkele reis terug verdienen.
Discriminatie is het ongelijk behandelen van een bepaalde groep op basis van kenmerken zoals afkomst, religie, geslacht etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar zo te zien heb jij er totaal geen benul van.
Er worden er genoeg teruggestuurd hoor, soms zelfs na 10 jaar hier te zijn geweest. Het is en blijft natuurlijk wel ambtenarij he, dat gaat niet altijd even vlot. En dit soort opdringerige figuren die hun religieuze vingertje te pas en te onpas lopen te heffen zijn een schoolvoorbeeld van het soort tuig waar we hier niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je weet dat dat toch nooit gaat gebeuren. Zelfs als het COA dat zou willen, wat niet het geval is, dan mogen ze dat niet eens doen.
Wat wenselijk is en wat wettelijk gezien mag is lang niet altijd hetzelfde. Nederland mag op basis van zoiets geen asielzoekers terug sturen. Dat niet iedereen in zo'n coa een verblijfsvergunning krijgt is weer iets anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er worden er genoeg teruggestuurd hoor, soms zelfs na 10 jaar hier te zijn geweest. Het is en blijft natuurlijk wel ambtenarij he, dat gaat niet altijd even vlot. En dit soort opdringerige figuren die hun religieuze vingertje te pas en te onpas lopen te heffen zijn een schoolvoorbeeld van het soort tuig waar we hier niet op zitten te wachten.
Betere oplossing had natuurlijk geweest om al zijn troep uit de koelkast te gooien en je eigen spullen erin te leggen, behalve zijn gsm dan, die ging het diepvrieskastje in, even laten zien wie er feitelijk de baas is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij vind het niet discriminerend als jij je lapje vlees niet in de koelkast mag leggen omdat een of ander idioot religieus handboek voorschrijft dat dat niet halal is?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
even laten zien wie er feitelijk de baas is.
Lees het artikel eens, zoveel domheid en slachtoffer in één post is echt stuitend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee. Het was discriminatie als hij niet gebruik mocht maken van de koelkast omdat de meneer christen is. Dat is echter niet het geval. Niemand mag van hun niet halal vlees in de koelkast leggen, of je nou jood, christen, moslims of homo bent.
Begrijp met niet verkeerd, ik vind het niet netjes van hun dat ze de koelkast opeisen en geen rekening houden met niet moslims, maar dat is niet discriminatie dus laten we het ook niet zo noemen.
Het gaat hier om religieuze overtuiging, hij mag zijn voedsel niet in dezelfde koelkast leggen omdat dat eten volgens de koran smerig is. Hij word hier dus gediscrimineerd op religieuze gronden, heeft totaal niks met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Discriminatie is het ongelijk behandelen van een bepaalde groep op basis van kenmerken zoals afkomst, religie, geslacht etc.
1. Stel ik zeg tegen jou dat je je schoenen uit moet doen als je mijn huis binnen komt omdat je blank bent, dan is het uiteraard discriminatie.
2.Maar stel je moet je schoenen uit doen omdat dat in mijn cultuur gepast is, dan ben ik absoluut niet aan het discrimineren.
Bij de meneer uit de op is punt 2 het geval.
Oorverdovend stilzwijgen bij policor links, zitten waarschijnlijk allemaal met de vingers in de oren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lees het artikel eens, zoveel domheid en slachtoffer in één post is echt stuitend.
Als het andersom was geweest dan was het land te klein en stonden alle subsidieclubjes te schreeuwen.
Mijn reactie op Hathor gaat over of de koelkast incident discriminatie is of niet en niet over het gehele artikel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lees het artikel eens, zoveel domheid en slachtoffer in één post is echt stuitend.
Als het andersom was geweest dan was het land te klein en stonden alle subsidieclubjes te schreeuwen.
Het artikel gaat over mee dan het koelkast incident.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Mijn reactie op Hathor gaat over of de koelkast incident discriminatie is of niet en niet over het gehele artikel.
Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze die meneer niet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat hier om religieuze overtuiging, hij mag zijn voedsel niet in dezelfde koelkast leggen omdat dat eten volgens de koran smerig is. Hij word hier dus gediscrimineerd op religieuze gronden, heeft totaal niks met cultuur te maken.
Precies, daarom gaf ik ook aan dat mijn reactie specifiek gericht was op de reactie van Hathor en niet op het artikel in zijn geheel. Daarmee geef ik dus aan dat ik anders kan denken over andere feiten uit het artikel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het artikel gaat over mee dan het koelkast incident.
Sjonge
Je maakt het ingewikkelder dan het is, ik krijg bij jou ook de indruk dat jij discriminatie niet kan loskoppelen van huidskleur. Discriminatie komt in alle vormen en maten, sexuele geaardheid, geslacht, leeftijd, religie, enz....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze specifiek die meneer moet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.
Dat is dan hetzelfde als beweren dat Wilders zijn plan voor een kopvoddentaks geen discriminatie is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze die meneer niet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.
Maar desalniettemin vind het niet dat ze het recht hebben om een koelkast op te eisen die niet van hun is. Het feit dat ze het wel doen vind ik slecht.
Ik heb geen een keer huidskleur erbij gehaald. Zoals je in de foto ziet is de christen oom gewoon donker. Ik zeg alleen het geen discriminatie is wanneer je aan je geloofsovertuiging vasthoudt door het niet toestaan van halal vlees in de koelkast. Je ben dan wel een klootzak die geen rekening houdt met anderen, maar je bent naar mijn mening niet aan het discrimineren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je maakt het ingewikkelder dan het is, ik krijg bij jou ook de indruk dat jij discriminatie niet kan loskoppelen van huidskleur. Discriminatie komt in alle vormen en maten, sexuele geaardheid, geslacht, leeftijd, religie, enz....
En dan zijn we weer terug bij mijn post van een aantal minuten terug, dat we het niet eens zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen een keer huidskleur erbij gehaald. Zoals je in de foto ziet is de christen oom gewoon donker. Ik zeg alleen het geen discriminatie is wanneer je aan je geloofsovertuiging vasthoudt door het niet toestaan van halal vlees in de koelkast. Je ben dan wel een klootzak die geen rekening houdt met anderen, maar je bent naar mijn mening niet aan het discrimineren.
Nee, wilders wilde kopvoddentaks invoeren met de intentie om het minder makkelijk te maken voor moslims om hun geloof belijden. De moslims in dit geval doen het niet om ervoor te zorgen dat de christen zijn geloof niet kan belijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is dan hetzelfde als beweren dat Wilders zijn plan voor een kopvoddentaks geen discriminatie is.
Hij heeft niets tegen moslims, hij wil slechts iedereen die een hoofddoek draagt extra gaan belasten.
Gelukkig leven we in een land dat we gewoon een meningsverschil kunnen hebben zonder daarvoor gestraft te worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij mijn post van een aantal minuten terug, dat we het niet eens zijn.Laat maar zitten dus, want we komen er niet uit.
Uiteraard, je moet als gutmensch in de politiek toch je baantje voor later veiligstellen he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een voorrecht om onder het mom van "vluchtelingenopvang" als land de onverdraagzame aanhangers van de haatideologie uit de woestijn op te mogen vangen...
Precies.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een land dat we gewoon een meningsverschil kunnen hebben zonder daarvoor gestraft te worden.
Dit gedrag kan je dus ook verder zien als dit soort mensen wonen in een straat, wijk, dorp, stad en land.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral veel ongemakken die het gevolg zijn van op een kluitje wonen met heel veel andere mensen. Iedereen probeert ruimte op te eisen, en dan ontstaan dit soort situaties.
Heel vervelend voor de betrokkenen, maar dat is nou eenmaal het lot van een asielzoeker.
Dat hij zojuist ontvlucht is vanwege dezelfde soort religieuze idioten....ja goeie oplossing weer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef gelly het volgende:
Als het de man niet bevalt dan gaat ie toch gewoon weer terug naar z'n land van herkomst.
Nou,als hij om dit soort kleinzerigheid gevlucht is heeft ie hier ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat hij zojuist ontvlucht is vanwege dezelfde soort religieuze idioten....ja goeie oplossing weer.
Hij had misschien gehoopt dat soort figuren hier in het westen niet aan te treffen, helaas zat ie ernaast. En als er al iemand hier niks te zoeken heeft zijn het het soort moslims die andersdenkenden het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou,als hij om dit soort kleinzerigheid gevlucht is heeft ie hier ook niets te zoeken.
Ja,als het geen medevluchtelingen zijn dan zijn het wel autochtonen die je liever zien gaan dan komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij had misschien gehoopt dat soort figuren hier in het westen niet aan te treffen, helaas zat ie ernaast.
Nee, mensen halfdood knuppelen is niet normaal gedrag. Dat heb ik ook helemaal nergens gesteld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Laten we dan maar rap een grotere groep christenen die moslims halfdood knuppelen, om op die manier ook gezamenlijk ruimte te eisen......is dat dan ook gewoon normaal menselijk gedrag?
Nu wordt deze man door bepaalde lieden inderdaad in de harten gesloten. Maar als hij eenmaal met voorrang een sociale huurwoning krijgt toegewezen, dan is hij plots weer een vuile gelukszoeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja,als het geen medevluchtelingen zijn dan zijn het wel autochtonen die je liever zien gaan dan komen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Laten we dan maar rap een grotere groep christenen die moslims halfdood knuppelen, om op die manier ook gezamenlijk ruimte te eisen......is dat dan ook gewoon normaal menselijk gedrag?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen met dezelfde culturele achtergrond zoeken elkaar op eisen meer ruimte op. Heel vervelend, maar zo gaan die dingen.
En ik zeg niet dat er geen actie tegen ondernomen moet worden.
Dat heeft koos al twee keer tegen gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, mensen halfdood knuppelen is niet normaal gedrag. Dat heb ik ook helemaal nergens gesteld.
Ik gaf slechts aan dat dergelijke fricties zijn te verwachten als je mensen op elkaar in AZC propt. Dat betekent overigens niet dat er niks aan moet worden gedaan. Want dat het COA in moet grijpen, lijkt mij evident.
Wat mij betreft is dergelijk gedrag voldoende reden om linea recta op het vliegtuig terug naar de zandbak van afkomst gezet te worden. Rot dan maar op met je imperialistische woestijnideologie...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, mensen halfdood knuppelen is niet normaal gedrag. Dat heb ik ook helemaal nergens gesteld.
Ik gaf slechts aan dat dergelijke fricties zijn te verwachten als je mensen op elkaar in AZC propt. Dat betekent overigens niet dat er niks aan moet worden gedaan. Want dat het COA in moet grijpen, lijkt mij evident.
En ik maar denken dat het gros van de mensen asielzoekers per definitie buiten de deur wil houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dergelijk gedrag voldoende reden om linea recta op het vliegtuig terug naar de zandbak van afkomst gezet te worden. Rot dan maar op met je imperialistische woestijnideologie...
Wat mij betreft zouden we mensen aan de poort screenen op (relevante) diploma's, intelligentie en of men er een beetje overeenkomstige normen en waarden op nahoudt als ons, autochtonen. Nutteloze analfabeten, inteeltproducten en haatbaarden voegen nl. totaal niets toe aan de westerse samenleving, kanslozen hebben we immers al meer dan voldoende in een autochtone uitvoering...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het gros van de mensen asielzoekers per definitie buiten de deur wil houden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef gelly het volgende:
Als het de man niet bevalt dan gaat ie toch gewoon weer terug naar z'n land van herkomst.
In dat geval voegt zijn constatering helemaal NIETS aan de discussie toe en had hij dus beter achterwege gelaten. Zoals het er nu stond, leek het alsof hij het op z'n minst aan het bagatelliseren en wellicht aan het goedpraten was. Dat daar een niet begrijpende reactie op komt, moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:45 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heeft koos al twee keer tegen gesproken.
Hj zegt alleen dat je, wanneer je mensen dicht op elkaar zet, er meer kans op ongeregeldheden zijn (als ik het goed begrijp) niet dat je dat moet toestaan.
Dat is iets wat al vele landen doen behalve de EU.....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft zouden we mensen aan de poort screenen op (relevante) diploma's, intelligentie en of men er een beetje overeenkomstige normen en waarden op nahoudt als ons, autochtonen. Nutteloze analfabeten, inteeltproducten en haatbaarden voegen nl. totaal niets toe aan de westerse samenleving, kanslozen hebben we immers al meer dan voldoende in een autochtone uitvoering...
Je kunt natuurlijk ook gewoon leren lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
In dat geval voegt zijn constatering helemaal NIETS aan de discussie toe en had hij dus beter achterwege gelaten. Zoals het er nu stond, leek het alsof hij het op z'n minst aan het bagatelliseren en wellicht aan het goedpraten was. Dat daar een niet begrijpende reactie op komt, moet gewoon kunnen.
Dat de EU dat niet doet is onzin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is iets wat al vele landen doen behalve de EU.....
Misschien dat de EU het ernaast doet, maar die bootvluchtelingen die worden opgepikt zijn echt niet van te voren gescreend.quote:
D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien dat de EU het ernaast doet, maar die bootvluchtelingen die worden opgepikt zijn echt niet van te voren gescreend.
Net zoals de daders, alles terugsturen. Hele AZC. En de ambtenaren ontslaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou,als hij om dit soort kleinzerigheid gevlucht is heeft ie hier ook niets te zoeken.
Moslimlanden zoals Pakistan? Dan hadden we ook geen last gehad van het gezuer van deze Pakiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bijzonder dringend nodig om een volledige stop te zetten op migratie vanuit moslimlanden.
Voor niet-moslims, die in dergelijke landen sowieso hun leven niet zeker zijn, valt een uitzondering te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moslimlanden zoals Pakistan? Dan hadden we ook geen last gehad van het gezuer van deze Paki
Gelukkig gaat geen enkel serieus orgaan akkoord met dat soort discriminatoire maatregelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor niet-moslims, die in dergelijke landen sowieso hun leven niet zeker zijn, valt een uitzondering te maken.
Ik voel echt met de dag meer voor een volstrekte scheiding van twee werelden. Een beschaafde, christelijk-joods-humanistische westerse wereld en een moslimwereld waarbinnen mensen zelf hun boontjes doppen.
Hoe dan ook komen hier veel te veel moslims binnen; meer dan gezond is, meer dan we redelijkerwijs aan kunnen. En dat terwijl we al grote, onopgeloste integratieproblemen hebben. Het is gewoon een recept voor nog veel meer problemen in de toekomst. Die problemen voorkom ik liever door de grenzen te sluiten.
Ach, nodig.. Het is vooral wenselijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bijzonder dringend nodig om een volledige stop te zetten op migratie vanuit moslimlanden.
En dan zeker wél voor lief nemen dat moslims anderen discrimineren en het leven zuur maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat geen enkel serieus orgaan akkoord met dat soort discriminatoire maatregelen.
Dat is hun cultuur, dat moet je respecteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan zeker wél voor lief nemen dat moslims anderen discrimineren en het leven zuur maken?
Het is niet wenselijk, het is hard nodig. We hebben hier veel te veel moslims en we hebben hier veel te grote integratieproblemen.quote:
Jij met je details altijd. Als we weer gewoon douaniers met doorgeladen geweer aan de rijksgrenzen zetten is er niemand die ons tegenhoudt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gelukkig gaat geen enkel serieus orgaan akkoord met dat soort discriminatoire maatregelen.
We hebben het hier over de toestroom van mensen naar Nederland. Wat betreft de mensen die hier nu al zijn, hebben we ook te veel moslims. En het pijnpunt zit dan vooral bij de groep radicalen. Die wil ik zo snel mogelijk dit land uit hebben.quote:
Neuh, mensen die zich strafbaar gedragen kun je gewoon vervolgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan zeker wél voor lief nemen dat moslims anderen discrimineren en het leven zuur maken?
Het is de gebruikelijke selectieve verontwaardiging. Wél oog hebben voor het "discriminatoire" karakter van bepaalde maatregelen, maar niet onder ogen zien hoe problematisch het discriminerende gedrag van moslims in Nederland is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij met je details altijd. Als we weer gewoon douaniers met doorgeladen geweer aan de rijksgrenzen zetten is er niemand die ons tegenhoudt.
Migranten die hier binnenkomen en zich meteen al misdragen, kun je dan per direct ook weer uitzetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, mensen die zich strafbaar gedragen kun je gewoon vervolgen.
Dat doe ik niet, dat maak jij ervan. Ik reageer op jouw illusie dat je de problemen wel even oplost met een moslimimmigratiestop en een zuiveringsactie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is de gebruikelijke selectieve verontwaardiging. Wél oog hebben voor het "discriminatoire" karakter van bepaalde maatregelen, maar niet onder ogen zien hoe problematisch het discriminerende gedrag van moslims in Nederland is.
Oké, maar we hebben afgesproken dat we mensen niet discrimineren. Dus gaan we ook nooit moslims aan de poort weigeren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben het hier over de toestroom van mensen naar Nederland. Wat betreft de mensen die hier nu al zijn, hebben we ook te veel moslims. En het pijnpunt zit dan vooral bij de groep radicalen. Die wil ik zo snel mogelijk dit land uit hebben.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Migranten die hier binnenkomen en zich meteen al misdragen, kun je dan per direct ook weer uitzetten.
Maar de mensen die het niet met die aanpak eens zijn, dát zijn de struisvogels.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat maak jij ervan. Ik reageer op jouw illusie dat je de problemen wel even oplost met een moslimimmigratiestop en een zuiveringsactie.
Het is naïef dat het zou kunnen en het is naïef dat het zou werken.
Radicalen uitzetten cq. het leven zuur maken. We zouden kunnen beginnen met wetgeving zoals Oostenrijk, waar een speciale moslimwet is ingevoerd die paal en perk stelt aan de religieuze vrijheid die moslims zich toe-eigenen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat maak jij ervan. Ik reageer op jouw illusie dat je de problemen wel even oplost met een moslimimmigratiestop en een zuiveringsactie.
Het is naïef dat het zou kunnen en het is naïef dat het zou werken.
Het is nodig om dat wél te doen, hard nodig zelfs. We discrimineren (lees: maken onderscheid) op basis van religie, gezien de grote integratieproblemen die we door toedoen van die religie hier hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, maar we hebben afgesproken dat we mensen niet discrimineren. Dus gaan we ook nooit moslims aan de poort weigeren.
4 eeuwen geleden deed men dat nog wél, aan de poorten van Wenen. Maar nu is men dronken in Europa.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Xa1pt het volgende:
Oké, maar we hebben afgesproken dat we mensen niet discrimineren. Dus gaan we ook nooit moslims aan de poort weigeren.
Het gebeurt alleen niet (cq. zelden tot nooit). Sterker nog: de minderheden moeten het AZC uit vluchten omdat radicale moslims daar de dienst uitmaken.quote:
De situatie van Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met die van Nederland natuurlijk. Maar goed, dat is je uitentreuren uitgelegd, je negeert het gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radicalen uitzetten cq. het leven zuur maken. We zouden kunnen beginnen met wetgeving zoals Oostenrijk, waar een speciale moslimwet is ingevoerd die paal en perk stelt aan de religieuze vrijheid die moslims zich toe-eigenen.
En wat een migratiestop betreft: waar een wil is, is een weg. Zie de "no way"-aanpak van Australië. Moslims die willen vluchten, kunnen naar moslimlanden gaan. Daarvan zijn er zat. Hier zitten we ruimschoots aan onze taks. Sterker nog: daar zitten we al overheen.
Inderdaad. Kop in het zand steken, doen alsof problemen niet bestaan. En erger nog: alleen oog hebben voor discriminatie van moslims, niet door moslims.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar de mensen die het niet met die aanpak eens zijn, dát zijn de struisvogels.
Dat mag je vinden, we doen het alleen niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is nodig om dat wél te doen, hard nodig zelfs.
Dagelijks komen duizenden mensen met bootjes naar Europa varen. Ze komen allemaal binnen. Het is gewoon een kwestie van onderscheppen, terugsturen en grenscontroles instellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De situatie van Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met die van Nederland natuurlijk. Maar goed, dat is je uitentreuren uitgelegd, je negeert het gewoon.
Prima, meteen doen. Wat is een radicaal?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Radicalen uitzetten cq. het leven zuur maken.
Wetgeving die specifiek gericht is op één groep binnen de samenleving. Is in strijd met artikel 1 van de Grondwet en dat artikel hebben we niet voor niets. Dat tekent onze beschaving, en nu net het type beschaving waarover jij beweert dat "die anderen" het niet hebben. Laten we ons niet verlagen tot hun niveau.quote:We zouden kunnen beginnen met wetgeving zoals Oostenrijk, waar een speciale moslimwet is ingevoerd die paal en perk stelt aan de religieuze vrijheid die moslims zich toe-eigenen.
Maar in de huidige politieke verhoudingen in Nederland óf Europa niet realistisch. En moslims aan de deur weigeren omdat ze moslim zijn blijft discriminatie. Wat voor politiek correct (ha) sausje er ook overheen legt.quote:En wat een migratiestop betreft: waar een wil is, is een weg. Zie de "no way"-aanpak van Australië. Moslims die willen vluchten, kunnen naar moslimlanden gaan. Daarvan zijn er zat. Hier zitten we ruimschoots aan onze taks. Sterker nog: daar zitten we al overheen.
Ah, het zijn radicale moslims. Nu begint dit topic weer ergens op te lijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen niet (cq. zelden tot nooit). Sterker nog: de minderheden moeten het AZC uit vluchten omdat radicale moslims daar de dienst uitmaken.
Nog niet. De tijden veranderen, zoals je zelf wel gemerkt hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, we doen het alleen niet.
In Lalala-land is het wellicht zo simpel ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dagelijks komen duizenden mensen met bootjes naar Europa varen. Ze komen allemaal binnen. Het is gewoon een kwestie van onderscheppen, terugsturen en grenscontroles instellen.
Iedere asielzoeker die kwaad wenst of doet jegens andersdenkenden. Eitje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prima, meteen doen. Wat is een radicaal?
Het soort moslim dat zich in een AZC agressief en intimiderend gedraagt richting niet-moslims valt zonder meer onder het kopje radicaal en wat mij betreft ook onder het kopje: linea recta terugsturen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, het zijn radicale moslims. Nu begint dit topic weer ergens op te lijken.
Bij Australië wel ja. Maar hey, laten we hier vooral nadenken hoe we dingen niet kunnen doen ipv oplossingen verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In Lalala-land is het wellicht zo simpel ja.
Als jij denkt dat we dat soort fundamentele grondrechten in de toekomst overboord gaan gooien dan mag dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog niet. De tijden veranderen, zoals je zelf wel gemerkt hebt.
Dit is wel een hele slechte woordspeling in een topic over bootjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat we dat soort fundamentele grondrechten in de toekomst overboord gaan gooien dan mag dat natuurlijk.
Zodra we hier de sharia gaan invoeren omdat een meerderheid van de bevolking moslim is gaat dat gebeuren ja. Maar hey, dan is het sowieso al te laat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als jij denkt dat we dat soort fundamentele grondrechten in de toekomst overboord gaan gooien dan mag dat natuurlijk.
Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met de EU of Nederland natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Australië wel ja. Maar hey, laten we hier vooral nadenken hoe we dingen niet kunnen doen ipv oplossingen verzinnen.
Selectieve verontwaardiging. De Pakistaanse niet-moslim wordt in zijn rechten aangetast door agressieve, radicale moslims. Kortom: mensen die Nederland nog niet in zijn of zich al misdragen. Zulke mensen - ook als het om andere vormen van wangedrag zou gaan - kunnen wat mij betreft linea recta worden teruggestuurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jouw definitie klopt dan ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het soort moslim dat zich in een AZC agressief en intimiderend gedraagt richting niet-moslims valt zonder meer onder het kopje radicaal en wat mij betreft ook onder het kopje: linea recta terugsturen.
Weg ermee, we hebben hier al veel te veel van dat soort figuren.
Dus kan per definitie niet wat daar gebeurt als leidraad voor een oplossing hier gelden. Hokjesdenken, tunnelvisie en cognitieve dissonantie in 1 zin.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met de EU of Nederland natuurlijk.
Ik zie toch nergens in het filmpje dat al die moslims het op deze man hebben gemunt. Irritant zijn ze zeker maar toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. De Pakistaanse niet-moslim wordt in zijn rechten aangetast door agressieve, radicale moslims. Kortom: mensen die Nederland nog niet in zijn of zich al misdragen. Zulke mensen - ook als het om andere vormen van wangedrag zou gaan - kunnen wat mij betreft linea recta worden teruggestuurd.
Oh, nu moet je eerst fysiek bewijs hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie toch nergens in het filmpje dat al die moslims het op deze man hebben gemunt. Irritant zijn ze zeker maar toch.
Tuurlijk wel. Australië is een welvarend, westers land dat een grote aantrekkingskracht heeft op kansloze migranten, die 9 van de 10 keer hun schijtreligie meenemen. Australië zit daar (terecht) niet op te wachten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met de EU of Nederland natuurlijk.
Wat is dit nou weer voor reactie. Dit gaat over het filmpje in de OP toch? Ik zie het niet. Zie jij het?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu moet je eerst fysiek bewijs hebben?
Wanneer is er in jouw ogen sprake van intimidatie door moslims dan? Hoe ver wil je die definitie oprekken voordat je er tegen gaat ageren? Moet hij eerst doodgeknuppeld worden ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie. Dit gaat over het filmpje in de OP toch? Ik zie het niet. Zie jij het?
Als echt duidelijk is dat deze man wordt geïntimideerd omdat hij geen moslim is. Maar ik zie dat niet. Hij loopt langs een ruimte waar ze gezamenlijk bidden. Gebeurd verder niks. Hij filmt die 2 in de gang tijdens het bidden, gebeurd ook niks. Enige echt irritante is die kamer genoot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wanneer is er in jouw ogen sprake van intimidatie door moslims dan? Hoe ver wil je die definitie oprekken voordat je er tegen gaat ageren?
Dus nogmaals de vraag, jij wil eerst zien dat ze hem gaan meppen ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als echt duidelijk is dat deze man wordt geïntimideerd omdat hij geen moslim is. Maar ik zie dat niet. Hij loopt langs een ruimte waar ze gezamenlijk bidden. Gebeurd verder niks. Hij filmt die 2 in de gang tijdens het bidden, gebeurd ook niks. Enige echt irritante is die kamer genoot.
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus nogmaals de vraag, jij wil eerst zien dat ze hem gaan meppen ofzo?
Om teruggestuurd te worden moet je wel wat meer flikken dan je nogal irritant gedragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. De Pakistaanse niet-moslim wordt in zijn rechten aangetast door agressieve, radicale moslims. Kortom: mensen die Nederland nog niet in zijn of zich al misdragen. Zulke mensen - ook als het om andere vormen van wangedrag zou gaan - kunnen wat mij betreft linea recta worden teruggestuurd.
Ik zie het als een logisch gevolg van de woestijngodsdienst die zij aanhangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe dit niet af als een incident, maar als een logisch gevolg van mensen op elkaar stapelen in een AZC.
Reëel scenario wel, ja. Man man man.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra we hier de sharia gaan invoeren omdat een meerderheid van de bevolking moslim is gaat dat gebeuren ja. Maar hey, dan is het sowieso al te laat.
Beetje vreemd, titel is Christelijke asielzoeker vlucht azc uit angst voor moslims. Met een filmpje wat dit moet zou moeten laten zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Waar ligt voor jou de grens? Humor us.
Bedreigingen en discriminatie valt onder irritant gedrag tegenwoordig?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Om teruggestuurd te worden moet je wel wat meer flikken dan je nogal irritant gedragen.
Dan kan ik alleen maar concluderen dat je stelselmatig discriminatie en racisme negeert.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Behalve irritante mensen zie ik het niet.
We hebben het toch over het filmpje in de OP? Is het jezelf toe eigenen van een tafel discriminatie of racisme? Of het bidden in de kamer? Of het muziekje wat word afgespeeld op de telefoon? Of het langs lopen zonder dat ze je aandacht schenken?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar concluderen dat je stelselmatig discriminatie en racisme negeert.
Je vlees niet in de koelkast mogen leggen en 's nachts wakker gemaakt worden valt wat mij betreft onder irritant gedrag ja. Een beetje overdreven om daarvoor mensen het land uit te zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bedreigingen en discriminatie valt onder irritant gedrag tegenwoordig?
Mens, je hebt geen idee wat we binnen hebben gehaald met die Islam. Hou toch op met dit soort 'we zullen eerlijk zijn voor iedereen' gelul.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
En dat moeten we juist veranderen! Het eenvoudige feit dat je moslim bent moet daarvoor al genoeg zijn.
Nou, als we jou ermee blij maken is een totale asielstop ook wel bespreekbaar hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Met een uitzondering voor de niet-moslims. Hoe lief.
Goed argument wel. "HET IS GEWOON ZO, PUNT!"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:11 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Mens, je hebt geen idee wat we binnen hebben gehaald met die Islam. Hou toch op met dit soort 'we zullen eerlijk zijn voor iedereen' gelul.
Islam is gewoon NIET gelijk aan andere religies, want een schurkenreligie, punt.
Echte vluchtelingen kunnen hier net zo goed tussen zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, als we jou ermee blij maken is een totale asielstop ook wel bespreekbaar hoor.
Het lijkt me alleen nogal jammer van de ECHTE vluchteling.
Maar als jij daar wel mee kan leven...
Er bestaan ook echte vluchtelingen uit moslimlanden. Die niet van plan zijn om het AZC op stelten te zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, als we jou ermee blij maken is een totale asielstop ook wel bespreekbaar hoor.
Het lijkt me alleen nogal jammer van de ECHTE vluchteling.
Maar als jij daar wel mee kan leven...
Oh ik kan het anders zeer goed onderbouwen hoor. Maar is dat nog nodig? Zouden we het allemaal zo ondertussen niet moeten weten? En nee, deze vraag is niet voor jou. Ik weet dat je zelf moslim bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
Goed argument wel. "HET IS GEWOON ZO, PUNT!"
ECHTE vluchtelingen die zich zo contraproductief opstellen verscheuren zelf hun toegangskaartje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Echte vluchtelingen kunnen hier net zo goed tussen zitten natuurlijk.
Je gelooft maar wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Oh ik kan het anders zeer goed onderbouwen hoor. Maar is dat nog nodig? Zouden we het allemaal zo ondertussen niet moeten weten? En nee, deze vraag is niet voor jou. Ik weet dat je zelf moslim bent.
Jeetje, ik ben het gewoon met je eensquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
ECHTE vluchtelingen die zich zo contraproductief opstellen verscheuren zelf hun toegangskaartje.
Dat is het hele punt juist, jij en consorten stellen dat het echt waar allmaal zielige vluchtelingen met gevaar voor eigen leven zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er bestaan ook echte vluchtelingen uit moslimlanden. Die niet van plan zijn om het AZC op stelten te zetten.
Dan moet je wel iets meer doen dan je alleen irritant gedragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
ECHTE vluchtelingen die zich zo contraproductief opstellen verscheuren zelf hun toegangskaartje.
Als je meent daar recht op te hebben omdat je een ander geloof aanhangt dan de 'minderwaardige' wel ja Hoe wou je het anders noemen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben het toch over het filmpje in de OP? Is het jezelf toe eigenen van een tafel discriminatie of racisme?
Denk je dat de Christen in dit geval redelijkerwijs toegestaan is te mogen bidden op dezelfde kamer denk je? Nee zeg je? Hoe denk je dat dat komt?quote:Of het bidden in de kamer?
Stelselmatig treiteren en intimideren door religeuze liederen af te spelen is volgens jou geen vorm van discriminatie of racistische uitingen jegens andersdenkenden? Wat moet er gebeuren voordat ze dat in jouw boekje wel doen? Een formulier met bekentenis ondertekend retour sturen aan jou ofzo?quote:Of het muziekje wat word afgespeeld op de telefoon?
Oh, het stelselmatig negeren van andersdenkenden is ook al geen discriminatie of racisme. Right.quote:Of het langs lopen zonder dat ze je aandacht schenken?
Laten we die mensen toch ook gewoon negeren in de AZC's. Das alleen maar 'irritant gedrag'.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets meer doen dan je alleen irritant gedragen.
Ik vind het bovenal symbolisch voor de manier waarop men dus nu al te werk gaat in een AZC, vluchten uit een ander land want ellende, sektarisch geweld en religieuze ellende.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vlees niet in de koelkast mogen leggen en 's nachts wakker gemaakt worden valt wat mij betreft onder irritant gedrag ja. Een beetje overdreven om daarvoor mensen het land uit te zetten.
NIET!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben het gewoon met je eens
Ja doei, jij probeert het zo te draaien dat je denkt gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je meent daar recht op te hebben omdat je een ander geloof aanhangt dan de 'minderwaardige' wel ja Hoe wou je het anders noemen?
[..]
Denk je dat de Christen in dit geval redelijkerwijs toegestaan is te mogen bidden op dezelfde kamer denk je? Nee zeg je? Hoe denk je dat dat komt?
[..]
Stelselmatig treiteren en intimideren door religeuze liederen af te spelen is volgens jou geen vorm van discriminatie of racistische uitingen jegens andersdenkenden? Wat moet er gebeuren voordat ze dat in jouw boekje wel doen? Een formulier met bekentenis ondertekend retour sturen aan jou ofzo?
[..]
Oh, het stelselmatig negeren van andersdenkenden is ook al geen discriminatie of racisme. Right.
Gewoon irritant gedrag dat. Niets meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je meent daar recht op te hebben omdat je een ander geloof aanhangt dan de 'minderwaardige' wel ja Hoe wou je het anders noemen?
[..]
Denk je dat de Christen in dit geval redelijkerwijs toegestaan is te mogen bidden op dezelfde kamer denk je? Nee zeg je? Hoe denk je dat dat komt?
[..]
Stelselmatig treiteren en intimideren door religeuze liederen af te spelen is volgens jou geen vorm van discriminatie of racistische uitingen jegens andersdenkenden? Wat moet er gebeuren voordat ze dat in jouw boekje wel doen? Een formulier met bekentenis ondertekend retour sturen aan jou ofzo?
[..]
Oh, het stelselmatig negeren van andersdenkenden is ook al geen discriminatie of racisme. Right.
Geef me even je huisadres, kom ik ook even 'irrtant gedrag' vertonen. Kijken hoe snel je klaar bent met het goedpraten van dit gedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vlees niet in de koelkast mogen leggen en 's nachts wakker gemaakt worden valt wat mij betreft onder irritant gedrag ja. Een beetje overdreven om daarvoor mensen het land uit te zetten.
Hear hear.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.
In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.
Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Oh, nu is het 'draaien'. Natuurlijk, het komt je niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei, jij probeert het zo te draaien dat je denkt gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
Jij ziet het als "irritant" gedrag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets meer doen dan je alleen irritant gedragen.
Jij wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef me even je huisadres, kom ik ook even 'irrtant gedrag' vertonen. Kijken hoe snel je klaar bent met het goedpraten van dit gedrag.
Mij zelf kennende denk dat ik zou denken dat die man irritant is.Serieus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu is het 'draaien'. Natuurlijk, het komt je niet zo goed uit.
Laten we het even omdraaien en het gedrag op jouw situatie projecteren. Stel dat je dag in dag uit zo zou worden behandeld, denk je dan dat mensen gewoon irritant zijn of dat mensen een dubbele agenda zullen hebben, hm?
Als ik dat middenin de Sharia driehoek zou doen zou ik natuurlijk met open armen worden ontvangen. Koekoek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
Dus stelselmatig Psalmen zingen is een racistische uiting. Oké dan.
Jij meent te weten en te besluiten wat voor impact sommige acties op andermans leven zou hebben, ik wil je met liefde het aan den lijve doen ondervinden hoor. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik begrijp dat je er niet zoveel trek in hebt om datgene wat je bagatelliseert zelf te ondervinden?quote:
Dan komen ze om je heen staan om het multiculturele loflied der verbroedering te zingenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat middenin de Sharia driehoek zou doen zou ik natuurlijk met open armen worden ontvangen. Koekoek.
Ja hoor schat, slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij zelf kennende denk dat ik zou denken dat die man irritant is.Serieus.
Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu is het 'draaien'. Natuurlijk, het komt je niet zo goed uit.
Laten we het even omdraaien en het gedrag op jouw situatie projecteren. Stel dat je dag in dag uit zo zou worden behandeld, denk je dan dat mensen gewoon irritant zijn of dat mensen een dubbele agenda zullen hebben, hm?
Dat beweer ik niet geloof ik, ik trek alleen jouw vreemde bewering even door.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik dat middenin de Sharia driehoek zou doen zou ik natuurlijk met open armen worden ontvangen. Koekoek.
Er is geen enkel bewijs in dat filmpje dat deze man wordt geterroriseerd omdat hij christelijk is. Hij zit gewoon met een paardenlul op een kamer.quote:
Halleluja, prijs de Heer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dan komen ze om je heen staan om het multiculturele loflied der verbroedering te zingen
Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij meent te weten en te besluiten wat voor impact sommige acties op andermans leven zou hebben, ik wil je met liefde het aan den lijve doen ondervinden hoor. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik begrijp dat je er niet zoveel trek in hebt om datgene wat je bagatelliseert zelf te ondervinden?
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Lul niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.
Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.
Jij bent soms best irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Aangezien men al elkaar de tent uitvecht omdat de ene uit sudan komt en de andere uit eritrea lijkt me dit hele verhaal niet onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs in dat filmpje dat deze man wordt geterroriseerd omdat hij christelijk is. Hij zit gewoon met een paardenlul op een kamer.
Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
Ja dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik dat niet ben uit racistische overtuigingen?
Nee, dat begrijp je dan niet goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.
Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.
In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na èen waarschuwing.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Ooit wel eens in een trein gezeten waarin een of ander klootzakje zijn 'ruige beats' op de speaker had staan. Zo ja dan weet je dat dat enorm irritant is, moet je nagaan dat dat gebeurt terwijl je gewoon lekker in je eigen ruimte zit ipv een openbarequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.
Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na èen waarschuwing.
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.
In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.
Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mocht het dus zo zijn dat deze paardenlul idd een groot probleem heeft met anders gelovige en niet gelovige dan mag die wat mij betreft vertrekken.
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
Nja deze man had natuurlijk ook gewoon in die keuken kunnen bidden ipv van hun kamer en de tafel eerlijk kunnen delen;quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Aloulu het volgende:
Wel erg zeg voor deze Pakistaan, ze doen een oproep tot gebed, blokkeren de keuken en kloppen op de deur....Schokkend, vooral die oproep tot gebed ook voor een Pakistaan. Zeer ongewoon allemaal. Deze meneer verdient wel een permanente verblijfsvergunning om hem van die boze Moeslims te redden.
Nah dat dacht ik toen ook al. Maar alsnog zie ik dat in dit filmpje niet terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.
Dit had je een jaar geleden niet geschreven.
Nee, dan beschadig ik misschien mijn schoenen, dat is zo'n ideologische islamist mij niet waard.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.
Volgens mij was het punt juist dat huisgenoten die irritant zijn niet alleen binnen islamitische contreien te vinden zijn. Maar daar was je dus zelf ook al achter gekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.
Een persoonlijke aanval richting een dagblad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
De krant mag christenen in ieder geval graag in een slavhtofferrol schrijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Ik zou er geen cartoons van durven maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Dus het is raar dat er geen voorwaarden worden gehanteerd aan asielaanvragen die niet worden ingediend, ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.
Salafisten zijn klootzakken en dat onderstreep ik graag. Als ze niet op jihad gaan dan halen ze 't bloed wel onder de nagels weg van iedereen die ze niet mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.
En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag.
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik lees nergens iets waaruit blijkt dat de christen gediscrimineerd wordt.
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Prima, maar niet voor mijn koelkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.
Ik had die christen dan vooral een grote, egoïstische klootzak gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?
Of als die christen gewoon geen zin heeft om stil te zijn als iemand anders hem dat opdraagt vanwege zijn religieuze motieven?
Om even te omkaderen wat je dan wel als discriminatie beschouwt, zeg maar
Nou nee, want dan pas je, wanneer je te goeder trouw bent, je gedrag aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat als die christen gewoon zijn varkensvlees in de koelkast had gegooid, die moslim waarschijnlijk nog het hardst 'diskriminazie' had geroepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had die christen dan vooral een grote, egoïstische klootzak gevonden.
En dat zijn die irritante moslims in het azc ook: grote, egoïstische teringlijers.
Dat bidden in de keuken moet bij gebrek aan een andere ruimte gewoon kunnen. Of daarbij iemand de hele tijd enthousiast moet gillen is weer een andere vraag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.
En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Ik heb geen problemen met Moslims en Christenen en zij hebben geen geen problemen met mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.
Ik lees altijd op FOK! dat je niet voor elke scheet de discriminatie-kaart moet trekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:33 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat als die christen gewoon zijn varkensvlees in de koelkast had gegooid, die moslim waarschijnlijk nog het hardst 'diskriminazie' had geroepen.
Dat wil inderdaad nog niet zeggen dat het discriminatie ís, maar jij weet ook hoe dat type moslims over christenen denkt en dat ze gewoon racistisch zijn.
Nu heb je dus plm 100 moslims en 3 of 4 christenen die feitelijk onderdrukt worden (monopolie op de koelkast, 5 x per dag stil zijn of juist wakker gemaakt worden omdat een ander dat van je verwacht) en dat is geen discriminatie?
Pssssst.... Newsflash, god bestaat niet, is verzonnen door machtsgeile mannetjes die willen sexen met kinderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Eenmaal het lot? Het gaat niet zomaar om ruimte opeisen maar om het opeisen van religieuze ruimtes. In menig islamitisch land is het normaal religieuze minderheden te onderdrukken en te discrimineren maar in NL moeten we dit niet pikken. Als je in een azc al niet met andere minderheden samen kan wonen zit er niets anders op dan een enkeltje naar land van herkomst.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral veel ongemakken die het gevolg zijn van op een kluitje wonen met heel veel andere mensen. Iedereen probeert ruimte op te eisen, en dan ontstaan dit soort situaties.
Heel vervelend voor de betrokkenen, maar dat is nou eenmaal het lot van een asielzoeker.
Nee dat zie ik absoluut niet als discriminatie. De koelkast is bedoeld voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?
Of als die christen gewoon geen zin heeft om stil te zijn als iemand anders hem dat opdraagt vanwege zijn religieuze motieven?
Om even te omkaderen wat je dan wel als discriminatie beschouwt, zeg maar
Oh. En ik ben FOK!, ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lees altijd op FOK! dat je niet voor elke scheet de discriminatie-kaart moet trekken.
Jullie hadden religieuze conflicten onderling?quote:Maar goed, het is heel kut voor die christelijke Pakistani dat met die vervelende types in een azc zit. Ik werd vroeger tijdens vakanties al gek na een weekje met drie vrienden op een hotelkamer slapen. Dan word je hier helemaal gestoord van.
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
De doorsnee moslim zal ongetwijfeld heel ontspannen reageren op een paar speklapjes in de koelkast.
Nee precies, dat werd al gemeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet.
De gematigde Nederlandse moslim zal er weinig problemen mee hebben. De moslims die in het AZC zitten en net uit een moslimland komen zijn waarschijnlijk minder ruimdenkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.
Echt, praat eens met moslims. Misschien steek je er nog wat van op.
Dat zou best kunnen. Misschien ook wel niet omdat ze juist de terreur van de extremisten van IS of aanverwanten zijn ontvlucht. En misschien verschilt het wel van persoon tot persoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De gematigde Nederlandse moslim zal er weinig problemen mee hebben. De moslims die in het AZC zitten en net uit een moslimland komen zijn waarschijnlijk minder ruimdenkend.
Door het religieuze element loopt iedereen zich nu enorm op te winden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jullie hadden religieuze conflicten onderling?
Praten doen we al ongeveer een halve eeuw, het heeft ons gebracht tot waar we nu zijn, geen mooi plaatje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.
Ik ben ervan overtuigd dat maar een klein deel is gevlucht voor ISIS, de meeste mensen zijn gevlucht voor Assad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Misschien ook wel niet omdat ze juist de terreur van de extremisten van IS of aanverwanten zijn ontvlucht. En misschien verschilt het wel van persoon tot persoon.
Goed kans, maar die spoort ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat maar een klein deel is gevlucht voor ISIS, de meeste mensen zijn gevlucht voor Assad.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wat was er op 10 augustus 2014?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Praten doen we al ongeveer een halve eeuw, het heeft ons gebracht tot waar we nu zijn, geen mooi plaatje.
De tijd van praten lijkt mij inmiddels voorbij, tijd voor actie om het puin op te ruimen dat policor links veroorzaakt heeft.
Remember 10 augustus 2014
Veel leiders in het Midden-Oosten sporen niet, maar dat geldt ook voor democratisch gekozen leiders in dat soort gebieden, dat is het trieste.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed kans, maar die spoort ook niet.
Overigens ook voor veel leiders in het vrije Westen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Veel leiders in het Midden-Oosten sporen niet, maar dat geldt ook voor democratisch gekozen leiders in dat soort gebieden, dat is het trieste.
Nou, sommigen hier weten het blijkbaar nog niet! Moet je eens kijken wat een vuige rassistische onzin er hier weer allemaal gepost wordt! Bah.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weg, dat het een incidentje is weten we nu wel.
Ah dat weer. Sinds 1982 heeft de VVD deel uitgemaakt van op twee na alle kabinetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
... tijd voor actie om het puin op te ruimen dat policor links veroorzaakt heeft ...
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, toen was er een trekking van de staatsloterij
2 vliegen in 1 klap dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja als alle demonstranten in Syrië zitten, is het lastig in Den Haag te demonstreren.
Mooi toch dat ze daar zitten (en blijven)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja als alle demonstranten in Syrië zitten, is het lastig in Den Haag te demonstreren.
Om het toch nog wat te laten lijken, hadden ze wat brugklassers en lokale hangjeugd ook een vlaggetje in de hand geduwd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
quote:
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze daar zitten (en blijven)
Daar heb je een punt. Anyway we hebben geen last meer van demonstrerende isis aanhangers. Want ze zitten allemaal daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.
Ze mogen zich wel opblazen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze de wachtlijst overleven misschien wel jaDiscriminatie onder zelfmoordterroristen IS
Als het waar is, is het echt bizar.quote:Tot slot heeft hij nog een korte anekdote die hij van een van de leiders van IS heeft gehoord. "Een jongeman heeft zijn zelfmoordmissie uit wanhoop maar in Irak uitgevoerd, de wachtlijst voor Syrië was gewoon te lang".
Dat dachten ze bij Charlie Hebdo ook...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Anyway we hebben geen last meer van demonstrerende isis aanhangers. Want ze zitten allemaal daar.
En riskeren dat Erdogan het doorreizen niet meer gedoogd, ze zouden niet durven...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan wel het liefst als ze nog in Turkije zijn.
Maar er zijn er toch wat gesneuveld?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.
quote:Het valt allemaal wel mee, ze maken geen mensen dood, ze schrobben slechts toiletten![]()
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Charlie Hebdo ook...
De westerlingen zijn de 'mindere' strijders, die worden gewoon als kanonnenvoer gebruiktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar er zijn er toch wat gesneuveld?
Moeten die toiletten wel erg vies zijn, wil je daar dood van gaan.
Ben je nou echt aan het downplayen wat die etterbakken daar allemaal uitvreten?
[..]
Precies wat ze willen dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De westerlingen zijn de 'mindere' strijders, die worden gewoon als kanonnenvoer gebruikt.
Het zijn er ook maar een paar in Ned. die überhaupt de ballen hebben om te demonstreren. Zitten die niet vast / dreigen opgepakt te worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.
Tis maar wat je liever hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.
Heb geen idee wat met deze kneuzen is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar een paar in Ned. die überhaupt de ballen hebben om te demonstreren. Zitten die niet vast / dreigen opgepakt te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |