Ik had die christen dan vooral een grote, egoïstische klootzak gevonden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?
Of als die christen gewoon geen zin heeft om stil te zijn als iemand anders hem dat opdraagt vanwege zijn religieuze motieven?
Om even te omkaderen wat je dan wel als discriminatie beschouwt, zeg maar
Nou nee, want dan pas je, wanneer je te goeder trouw bent, je gedrag aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.
Wat ik bedoel te zeggen is dat als die christen gewoon zijn varkensvlees in de koelkast had gegooid, die moslim waarschijnlijk nog het hardst 'diskriminazie' had geroepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had die christen dan vooral een grote, egoïstische klootzak gevonden.
En dat zijn die irritante moslims in het azc ook: grote, egoïstische teringlijers.
Dat bidden in de keuken moet bij gebrek aan een andere ruimte gewoon kunnen. Of daarbij iemand de hele tijd enthousiast moet gillen is weer een andere vraag.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.
En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Ik heb geen problemen met Moslims en Christenen en zij hebben geen geen problemen met mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.
Ik lees altijd op FOK! dat je niet voor elke scheet de discriminatie-kaart moet trekken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:33 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat als die christen gewoon zijn varkensvlees in de koelkast had gegooid, die moslim waarschijnlijk nog het hardst 'diskriminazie' had geroepen.
Dat wil inderdaad nog niet zeggen dat het discriminatie ís, maar jij weet ook hoe dat type moslims over christenen denkt en dat ze gewoon racistisch zijn.
Nu heb je dus plm 100 moslims en 3 of 4 christenen die feitelijk onderdrukt worden (monopolie op de koelkast, 5 x per dag stil zijn of juist wakker gemaakt worden omdat een ander dat van je verwacht) en dat is geen discriminatie?
Pssssst.... Newsflash, god bestaat niet, is verzonnen door machtsgeile mannetjes die willen sexen met kinderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Eenmaal het lot? Het gaat niet zomaar om ruimte opeisen maar om het opeisen van religieuze ruimtes. In menig islamitisch land is het normaal religieuze minderheden te onderdrukken en te discrimineren maar in NL moeten we dit niet pikken. Als je in een azc al niet met andere minderheden samen kan wonen zit er niets anders op dan een enkeltje naar land van herkomst.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bespeur vooral veel ongemakken die het gevolg zijn van op een kluitje wonen met heel veel andere mensen. Iedereen probeert ruimte op te eisen, en dan ontstaan dit soort situaties.
Heel vervelend voor de betrokkenen, maar dat is nou eenmaal het lot van een asielzoeker.
Nee dat zie ik absoluut niet als discriminatie. De koelkast is bedoeld voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?
Of als die christen gewoon geen zin heeft om stil te zijn als iemand anders hem dat opdraagt vanwege zijn religieuze motieven?
Om even te omkaderen wat je dan wel als discriminatie beschouwt, zeg maar
Oh. En ik ben FOK!, ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lees altijd op FOK! dat je niet voor elke scheet de discriminatie-kaart moet trekken.
Jullie hadden religieuze conflicten onderling?quote:Maar goed, het is heel kut voor die christelijke Pakistani dat met die vervelende types in een azc zit. Ik werd vroeger tijdens vakanties al gek na een weekje met drie vrienden op een hotelkamer slapen. Dan word je hier helemaal gestoord van.
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
De doorsnee moslim zal ongetwijfeld heel ontspannen reageren op een paar speklapjes in de koelkast.
Nee precies, dat werd al gemeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet.
De gematigde Nederlandse moslim zal er weinig problemen mee hebben. De moslims die in het AZC zitten en net uit een moslimland komen zijn waarschijnlijk minder ruimdenkend.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.
Echt, praat eens met moslims. Misschien steek je er nog wat van op.
Dat zou best kunnen. Misschien ook wel niet omdat ze juist de terreur van de extremisten van IS of aanverwanten zijn ontvlucht. En misschien verschilt het wel van persoon tot persoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De gematigde Nederlandse moslim zal er weinig problemen mee hebben. De moslims die in het AZC zitten en net uit een moslimland komen zijn waarschijnlijk minder ruimdenkend.
Door het religieuze element loopt iedereen zich nu enorm op te winden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:12 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jullie hadden religieuze conflicten onderling?
Praten doen we al ongeveer een halve eeuw, het heeft ons gebracht tot waar we nu zijn, geen mooi plaatje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De doorsnee moslim interesseert dat inderdaad geen biet. En de niet-doorsnee hardliner heeft pech.
Ik ben ervan overtuigd dat maar een klein deel is gevlucht voor ISIS, de meeste mensen zijn gevlucht voor Assad.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Misschien ook wel niet omdat ze juist de terreur van de extremisten van IS of aanverwanten zijn ontvlucht. En misschien verschilt het wel van persoon tot persoon.
Goed kans, maar die spoort ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:22 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat maar een klein deel is gevlucht voor ISIS, de meeste mensen zijn gevlucht voor Assad.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wat was er op 10 augustus 2014?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Praten doen we al ongeveer een halve eeuw, het heeft ons gebracht tot waar we nu zijn, geen mooi plaatje.
De tijd van praten lijkt mij inmiddels voorbij, tijd voor actie om het puin op te ruimen dat policor links veroorzaakt heeft.
Remember 10 augustus 2014
Veel leiders in het Midden-Oosten sporen niet, maar dat geldt ook voor democratisch gekozen leiders in dat soort gebieden, dat is het trieste.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed kans, maar die spoort ook niet.
Overigens ook voor veel leiders in het vrije Westen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Veel leiders in het Midden-Oosten sporen niet, maar dat geldt ook voor democratisch gekozen leiders in dat soort gebieden, dat is het trieste.
Nou, sommigen hier weten het blijkbaar nog niet! Moet je eens kijken wat een vuige rassistische onzin er hier weer allemaal gepost wordt! Bah.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weg, dat het een incidentje is weten we nu wel.
Ah dat weer. Sinds 1982 heeft de VVD deel uitgemaakt van op twee na alle kabinetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
... tijd voor actie om het puin op te ruimen dat policor links veroorzaakt heeft ...
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, toen was er een trekking van de staatsloterij
2 vliegen in 1 klap dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja als alle demonstranten in Syrië zitten, is het lastig in Den Haag te demonstreren.
Mooi toch dat ze daar zitten (en blijven)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja als alle demonstranten in Syrië zitten, is het lastig in Den Haag te demonstreren.
Om het toch nog wat te laten lijken, hadden ze wat brugklassers en lokale hangjeugd ook een vlaggetje in de hand geduwd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
quote:
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi toch dat ze daar zitten (en blijven)
Daar heb je een punt. Anyway we hebben geen last meer van demonstrerende isis aanhangers. Want ze zitten allemaal daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze horen in de gevangenis. Alsof de inwoners van Syrië zitten te wachten op een polderterrorist die politiebureaus opblaast in Syrië.
Ze mogen zich wel opblazen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze de wachtlijst overleven misschien wel jaDiscriminatie onder zelfmoordterroristen IS
Als het waar is, is het echt bizar.quote:Tot slot heeft hij nog een korte anekdote die hij van een van de leiders van IS heeft gehoord. "Een jongeman heeft zijn zelfmoordmissie uit wanhoop maar in Irak uitgevoerd, de wachtlijst voor Syrië was gewoon te lang".
Dat dachten ze bij Charlie Hebdo ook...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Anyway we hebben geen last meer van demonstrerende isis aanhangers. Want ze zitten allemaal daar.
En riskeren dat Erdogan het doorreizen niet meer gedoogd, ze zouden niet durven...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan wel het liefst als ze nog in Turkije zijn.
Maar er zijn er toch wat gesneuveld?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die polderjihadisten mogen daar gewoon wc's schrobben en eten koken, het zijn geen Saoedi's.
quote:Het valt allemaal wel mee, ze maken geen mensen dood, ze schrobben slechts toiletten![]()
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Charlie Hebdo ook...
De westerlingen zijn de 'mindere' strijders, die worden gewoon als kanonnenvoer gebruiktquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar er zijn er toch wat gesneuveld?
Moeten die toiletten wel erg vies zijn, wil je daar dood van gaan.
Ben je nou echt aan het downplayen wat die etterbakken daar allemaal uitvreten?
[..]
Precies wat ze willen dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De westerlingen zijn de 'mindere' strijders, die worden gewoon als kanonnenvoer gebruikt.
Het zijn er ook maar een paar in Ned. die überhaupt de ballen hebben om te demonstreren. Zitten die niet vast / dreigen opgepakt te worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.
Tis maar wat je liever hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dat er geen demo's meer zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |