quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Is dat zo? Doe eens quoten?
En wel echt hé, dus niet zelf veranderen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef SeculasStatius het volgende:
Sommige mensen zijn heel goed aan alle problemen die moslims wereldwijd veroorzaken iedereen en alles te verwijten, maar nooit aan de moslims zelf.
Die godwin is verwijderd, stond in het begin van dit topic, toen je de nazi's erbij haalde maar dat doorstreepte en maar overging op communisten. Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buitenquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:29 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En had je dan niet moeten beginnen met: "Ja, maar" ipv "Nee, want"?
Want ook al zou ik 'alle moslims op de hele wereld de schuld geven', dan laat dat onverlet dat je me nog steeds ten onrechte verweet een godwin te plegen?
Je glijd af.
Maar zijn we dan nu op het moment aangekomen dat ik je ook maar wat mag gaan verwijten?quote:
Mwa, dat links past mij niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:37 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar zijn we dan nu op het moment aangekomen dat ik je ook maar wat mag gaan verwijten?
Lijkt me wel zo eerlijk.
Linkse-fascist, is dat wat?
En als ik het heb over:quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die godwin is verwijderd, stond in het begin van dit topic, toen je de nazi's erbij haalde maar dat doorstreepte en maar overging op communisten. Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buiten.
Dan heb ik het over waar we het nu over hebben?quote:alle problemen die moslims wereldwijd veroorzaken
Heb jij ontleden gehad, ooit?quote:Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, dat links past mij niet zo eigenlijk.
Ik vond jouw eerste post in dit deel toch anders een aardige godwinquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
ik hoefde toch ook geen godwin te plegen om toch het verwijt te krijgen van jou?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:40 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die in WO2 'slechts' de 'mindere functie' had van kampbewaarder, en niet de functie van volk in de ovens leiden, daar heb ik net zo weinig sympathie voor en net zo veel weerzin tegen.
Dan moet je beginnen bij het begin, de Engelse concentratie kampen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
Als je dan toch zo graag over concentratiekampen wilt praten kun je die van het Ottomaanse Rijk er ook wel bijhalen, we sluiten tenslotte niemand buiten.
Volgens je eigen definitie niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond jouw eerste post in dit deel toch anders een aardige godwin
[..]
Ik begon over kalifati die onderaan de ladder staan en jij brengt gelijk de nazi's erbijquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:42 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Volgens je eigen definitie niet.
Maar dat is geen godwin.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon over kalifati die onderaan de ladder staan en jij brengt gelijk de nazi's erbij.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"
Jij je zin, maar waar was die vergelijking met kampbewaarders dan voor nodig?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:45 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar dat is geen godwin.
Vooruit, ik zal je eigen definitie even opgraven:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |