Welke godwin?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij gooit er zoveel onzin uit dat ik gewoon een random post van je aanklik om te quoten. Laat al die godwins ook maar achterwege, dat slaat namelijk echt als een tang op een varken.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:55 schreef SeculasStatius het volgende:
En ontken je dat, dan kun je net zo goed nazi-duitsland het communisme reduceren tot "we hadden toevallig een slechte leider."
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je het in het filmpje waargenomen?
Heb jij nou mijn post zitten veranderen en probeer je nu te doen alsof ik dat geschreven heb?quote:
Mja onderbuik dus...quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:03 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Maar globale volume van die rauwe haat richting andersdenkenden die je bij moslims vaak ziet in ogenschouw nemend....
Ik geloof niet in sprookjes als dat die vers geïmporteerde arabieren toevallig allemaal reuze tolerant niveau inheemse NL'ers zijn.
Uhuh, gezond verstand zou zijn als je gewoon op het bewijs afgaat wat je getoond wordt. Nu negeer je dat compleet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:05 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Neehoor. Dat heet gezond verstand.
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhuh, gezond verstand zou zijn als je gewoon op het bewijs afgaat wat je getoond wordt. Nu negeer je dat compleet.
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:00 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Neehoor. Kan net zo goed vragen of jij de kracht van ideologieën ontkent?
In tegenstelling tot IK ZIE HET NIET MAAR HET IS ER WEL.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.
Beide, zit je sowieso goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.
Zo ben ik wel ja, zou zo voor een propaganda machine kunnen werkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:04 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Heb jij nou mijn post zitten veranderen en probeer je nu te doen alsof ik dat geschreven heb?
Dat is niet fraai van je.
Nee eigenlijk heel logisch, iets bestaat pas als je het hebt gezien: http://www.sciencealert.c(...)-experiment-confirmsquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, 1 filmpje zien, denken dat dat filmpje het volledige beeld laat zien en als een varken blijven krijsen IK ZIE HET NIET DUS IS HET NIET ZO, dat is juist heel erg dom.
Nee, die vraag is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De vraag is vooral: is hij een klootzak omdat hij moslim is of hij is een klootzak die moslim is.
Waarop ik aangaf dat niet te doenquote:Je ontkent vooral de individualiteit van die kamergenoot.
Dus; stijg eens boven jezelf uit, houd eens op met wentelen in je eigen linkse gelijk, en probeer antwoord te gevenquote:Kan net zo goed vragen of jij de kracht van ideologieën ontkent?
Ik kan er vrij weinig aan doen dat historisch een van de meest ingrijpende ideologieën, het nazisme is verworden tot een meme. Dat is opzich niet erg, maar het neemt niet weg dat die ideologie nog steeds een goed voorbeeld is van wat ideologieën kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik wel ja, zou zo voor een propaganda machine kunnen werken
[ afbeelding ]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik kan er vrij weinig aan doen dat historisch een van de meest ingrijpende ideologieën, het nazisme is verworden tot een meme. Dat is opzich niet erg, maar het neemt niet weg dat die ideologie nog steeds een goed voorbeeld is van wat ideologieën kunnen veroorzaken.
Toen godwin de godwin formuleerde bestonden meme's nog niet nee. Noem het hoe je wil.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?
En antwoord op je vraag: dat maak ik op uit de definitie:quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat het een meme is?
quote:A meme (/ˈmiːm/ meem) is "an idea, behavior, or style that spreads from person to person within a culture".
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Toen godwin de godwin formuleerde bestonden meme's nog niet nee. Noem het hoe je wil.
Dus je geeft toe dat beschuldigingen aan mijn adres omtrent het plegen van dus onterecht waren?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een godwin is vooral bedoeld om een discussie dood te slaan door het te bagatelliseren. "Ja het is wel erg, maar wat de nazi's deden, dat was pas erg"
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat beschuldigingen aan mijn adres omtrent het plegen van dus onterecht waren?
Want ik kwam er slechts mee om aan te tonen dat ideologieën wel degelijk invloed kunnen hebben. Niet om een andere wantoestand te bagatelliseren
Foei, niet meer doen
Is dat zo? Doe eens quoten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
En had je dan niet moeten beginnen met: "Ja, maar" ipv "Nee, want"?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, want je geeft nog steeds alle moslims op heel de wereld de schuld van dit (niet eens in beeld gebrachte) akkefietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |