Dus zonder filmpje kun jij je absoluut niet voorstellen dat dit gewoon heel simpel zou kunnen kloppen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zie jij in het filmpje ook maar iets wat deze beweringen bewijst?
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus zonder filmpje kun jij je absoluut niet voorstellen dat dit gewoon heel simpel zou kunnen kloppen?
Het is ook wel heel makkelijk prijsschieten he? Zelfs bij de wedkantoren kun je er geen droge boterham meer mee verdienen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Sommige mensen willen gewoon graag alles op moslims afschuiven.
Eh, nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.
Nogmaals; het gaat hier over het filmpje wat deze man heeft gemaakt om te bewijzen dat hij wordt geterroriseerd omdat hij een christen is. Het is niet te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is ook wel heel makkelijk prijsschieten he? Zelfs bij de wedkantoren kun je er geen droge boterham meer mee verdienen.
Nee, dit topic gaat over het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar dit topic gaat over dit filmpje.
Ja, het gaat over de problemen tussen bevolkingsgroepen en religies in AZC's. Dan kun je wel weer heel de wereld er bij betrekken, maar het gaat in dit geval toch echt om opvangcentra in Nederlandquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Eh, nee.
Lees de OP nog een keertje. Filmpje maakt er wel onderdeel van uit, maar het dient slechts ter ondersteuning.
Dit is van de 3 christenen volgens hem daar. Hij moest daar vluchten vanwege de discriminatie en maakte dat filmpje om aan te tonen hoe verschrikkelijk de situatie is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:17 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Eh, nee.
Lees de OP nog een keertje. Filmpje maakt er wel onderdeel van uit, maar het dient slechts ter ondersteuning.
Het leed!quote:Nadeem zegt zich in het azc onvrij te voelen. „Als mijn kamergenoot op de kamer ging bidden, moesten wij stil zijn. Als hij naar de keuken ging om te bidden, liet hij zijn mobiel liggen waaruit luid de islamitische gebedsoproep klonk. Ook was hij meer dan eens agressief richting ons.”
Heb je het filmpje überhaupt wel in zijn volledigheid bekeken? Driekwart van dat nieuwsbericht zijn gewoon letterlijke quotes uit het filmpje aangevuld met wat politiek correct gezever van een paar COA bestuurders die waarschijnlijk niet eens weten waar de AZC's liggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over het nieuwsbericht.
Dat daar een begeleidend filmpje bij gemaakt is, maakt dat filmpje niet leidend.
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, het gaat over de problemen tussen bevolkingsgroepen en religies in AZC's. Dan kun je wel weer heel de wereld er bij betrekken, maar het gaat in dit geval toch echt om opvangcentra in Nederland.
Ja, maar de tergend simpele redenering: "ik zie het niet, dus is het niet zo!" laat ik aan het volk dat al een vastomlijnde uitkomst in zijn/haar hoofd heeft en voor de rest niet geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is van de 3 christenen volgens hem daar. Hij moest daar vluchten vanwege de discriminatie en maakte dat filmpje om aan te tonen hoe verschrikkelijk de situatie is.
Heb je het filmpje gezien?
Hmm, niet echt efficiënt dan, had wel meer dan 100 man in een AZC verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaal
Veel aannames maak je. Nogmaals;quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:21 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, maar de tergend simpele redenering: "ik zie het niet, dus is het niet zo!" laat ik aan het volk dat al een vastomlijnde uitkomst in zijn/haar hoofd heeft en voor de rest niet geïnteresseerd is.
De rest is ter plaatse al afgeslacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om meneer Nadeem die moest vluchten. Er zijn namelijk samen met hem maar 4 christen in totaal
Met het botermes uit de geconfisqueerde keuken zeker?quote:
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel aannames maak je. Nogmaals;
het bericht begint over de heer Nadeem en zijn 3 andere geloofsgenoten. Hij wordt naar eigen zeggen gediscrimineerd en bedreigd. Hij maakte dit filmpje om dit aan te te tonen. Maar er is dus helemaal niks te zien op het filmpje... Niet niet... Nada...
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zo
Ik snap het allemaal prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?
En wat snap jij niet aan: dat het niet op film staat betekent niet dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat specifiek in dit bericht om deze man. Wat snap je daar niet aan?
Die vent roept dat hij keiharde bewijzen heeft waarop te zien is dat hij zwaar wordt gediscrimineerd. Ik zie nergens dat hij überhaupt wordt aangesproken door zijn kamergenoot.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:24 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Precies, want jij ziet het niet, dus is het niet zo
Volgens mij niet. Anders zou je na het zien van het filmpje wat als bewijs wordt aangevoerd moeten concluderen dat hier geen sprake is van discriminatie maar dat er sprake is van een verschrikkelijke irritante kamer genoot.quote:
Je gaat toch af op wat als bewijs word aangevoerd. Wat jij doet is er maar van uit gaan dat het wel zo is ook al is er volgens het filmpje helemaal geen sprake van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En wat snap jij niet aan: dat het niet op film staat betekent niet dat het niet zo is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |