Halleluja, prijs de Heer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dan komen ze om je heen staan om het multiculturele loflied der verbroedering te zingen
Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij meent te weten en te besluiten wat voor impact sommige acties op andermans leven zou hebben, ik wil je met liefde het aan den lijve doen ondervinden hoor. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik begrijp dat je er niet zoveel trek in hebt om datgene wat je bagatelliseert zelf te ondervinden?
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Lul niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.
Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.
Jij bent soms best irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Aangezien men al elkaar de tent uitvecht omdat de ene uit sudan komt en de andere uit eritrea lijkt me dit hele verhaal niet onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs in dat filmpje dat deze man wordt geterroriseerd omdat hij christelijk is. Hij zit gewoon met een paardenlul op een kamer.
Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
Ja dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik dat niet ben uit racistische overtuigingen?
Nee, dat begrijp je dan niet goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.
Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.
In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na čen waarschuwing.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Ooit wel eens in een trein gezeten waarin een of ander klootzakje zijn 'ruige beats' op de speaker had staan. Zo ja dan weet je dat dat enorm irritant is, moet je nagaan dat dat gebeurt terwijl je gewoon lekker in je eigen ruimte zit ipv een openbarequote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.
Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na čen waarschuwing.
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.
In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.
Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mocht het dus zo zijn dat deze paardenlul idd een groot probleem heeft met anders gelovige en niet gelovige dan mag die wat mij betreft vertrekken.
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
Nja deze man had natuurlijk ook gewoon in die keuken kunnen bidden ipv van hun kamer en de tafel eerlijk kunnen delen;quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Aloulu het volgende:
Wel erg zeg voor deze Pakistaan, ze doen een oproep tot gebed, blokkeren de keuken en kloppen op de deur....Schokkend, vooral die oproep tot gebed ook voor een Pakistaan. Zeer ongewoon allemaal. Deze meneer verdient wel een permanente verblijfsvergunning om hem van die boze Moeslims te redden.
Nah dat dacht ik toen ook al. Maar alsnog zie ik dat in dit filmpje niet terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.
Dit had je een jaar geleden niet geschreven.
Nee, dan beschadig ik misschien mijn schoenen, dat is zo'n ideologische islamist mij niet waard.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.
Volgens mij was het punt juist dat huisgenoten die irritant zijn niet alleen binnen islamitische contreien te vinden zijn. Maar daar was je dus zelf ook al achter gekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.
Een persoonlijke aanval richting een dagblad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
De krant mag christenen in ieder geval graag in een slavhtofferrol schrijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Ik zou er geen cartoons van durven maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Dus het is raar dat er geen voorwaarden worden gehanteerd aan asielaanvragen die niet worden ingediend, ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.
Salafisten zijn klootzakken en dat onderstreep ik graag. Als ze niet op jihad gaan dan halen ze 't bloed wel onder de nagels weg van iedereen die ze niet mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.
En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag.
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik lees nergens iets waaruit blijkt dat de christen gediscrimineerd wordt.
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Prima, maar niet voor mijn koelkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |