abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153783494
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Proximo het volgende:

[..]

Dan komen ze om je heen staan om het multiculturele loflied der verbroedering te zingen :')
Halleluja, prijs de Heer.
pi_153783505
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.
pi_153783512
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij meent te weten en te besluiten wat voor impact sommige acties op andermans leven zou hebben, ik wil je met liefde het aan den lijve doen ondervinden hoor. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik begrijp dat je er niet zoveel trek in hebt om datgene wat je bagatelliseert zelf te ondervinden?
Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.
pi_153783531
quote:

[..]

Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
pi_153783541
quote:

[..]

Lul niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2015 @ 19:25:20 #206
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_153783550
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is hier, en niet alleen hier, duidelijk niet het geval.
Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_153783552
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie poging weer om een slap verhaal sterk te doen lijken.
Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.
pi_153783560
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb ze nog nooit meegemaakt, maar enlighten us met je persoonlijke ervaringen. Jij hebt het meegemaakt dat mensen vanuit het niets zo irritant tegen je gaan doen, zonder aanwijsbare oorzaak? Heel bijzonder. Vertel ons alsjeblieft meer.
Jij bent soms best irritant.
pi_153783578
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Of je irritante kamergenoot nou heel de dag zijn telefoon laat liggen en het geluid aanzet maakt het niet uit of het koranverzen zijn of Frans Bauer, het blijft gewoon irritant.
Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:26:07 #210
155616 Proximo
For god, king & country
pi_153783584
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs in dat filmpje dat deze man wordt geterroriseerd omdat hij christelijk is. Hij zit gewoon met een paardenlul op een kamer.
Aangezien men al elkaar de tent uitvecht omdat de ene uit sudan komt en de andere uit eritrea lijkt me dit hele verhaal niet onwaarschijnlijk.

Waar haalt iedereen hier zijn nieuws, je ziet dezelfde taferelen in alle landen met immigranten en bijbehorende problemen. Een beetje duits/italiaans/UK/Frans nieuws volgen en je ziet dezelfde shit op verschillende plekken.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_153783585
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.
pi_153783592
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij bent soms best irritant.
Weet je zeker dat ik dat niet ben uit racistische overtuigingen?
pi_153783601
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je zeker dat ik dat niet ben uit racistische overtuigingen?
Ja dat weet ik zeker.
pi_153783609
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat je terugkrabbelt en niet meer zo stellig voor anderen verkondigt wat zij wel en niet als discriminatie of racisme mogen ervaren? Mooi, missie bereikt.
Nee, dat begrijp je dan niet goed.
pi_153783610
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Google anders even op irritante huisgenoten. Dit forum en Viva staat vol met dramaverhalen. Ook allemaal moslims natuurlijk.
Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?
pi_153783627
Maar mocht het dus zo zijn dat deze paardenlul idd een groot probleem heeft met anders gelovige en niet gelovige dan mag die wat mij betreft vertrekken. :Y
pi_153783643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]

In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na čen waarschuwing.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2015 @ 19:28:33 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_153783667
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh, ook daar heb je ervaring mee? Vertel.
Ooit wel eens in een trein gezeten waarin een of ander klootzakje zijn 'ruige beats' op de speaker had staan. Zo ja dan weet je dat dat enorm irritant is, moet je nagaan dat dat gebeurt terwijl je gewoon lekker in je eigen ruimte zit ipv een openbare :).
_____
pi_153783672
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik google op huisgenoten muziek telefoon koranverzen, maar toch echt geen enkele hit die daaraan voldoet. Misschien moet je me even leren hoe ik moet googlen?
Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.
pi_153783676
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

In beide gevallen zou de telefoon met een sjiek hendige swieper het raam uitgaan, na čen waarschuwing.
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.
pi_153783684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.

In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.

Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153783701
Wel erg zeg voor deze Pakistaan, ze doen een oproep tot gebed, blokkeren de keuken en kloppen op de deur.... :{ Schokkend, vooral die oproep tot gebed ook voor een Pakistaan. Zeer ongewoon allemaal. Deze meneer verdient wel een permanente verblijfsvergunning om hem van die boze Moeslims te redden.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_153783705
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zoekopdracht is iets te specifiek trolletje.
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.
pi_153783713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mocht het dus zo zijn dat deze paardenlul idd een groot probleem heeft met anders gelovige en niet gelovige dan mag die wat mij betreft vertrekken. :Y
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.
Dit had je een jaar geleden niet geschreven.
pi_153783717
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.
pi_153783727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Aloulu het volgende:
Wel erg zeg voor deze Pakistaan, ze doen een oproep tot gebed, blokkeren de keuken en kloppen op de deur.... :{ Schokkend, vooral die oproep tot gebed ook voor een Pakistaan. Zeer ongewoon allemaal. Deze meneer verdient wel een permanente verblijfsvergunning om hem van die boze Moeslims te redden.
Nja deze man had natuurlijk ook gewoon in die keuken kunnen bidden ipv van hun kamer en de tafel eerlijk kunnen delen;
pi_153783747
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.
Dit had je een jaar geleden niet geschreven.
Nah dat dacht ik toen ook al. Maar alsnog zie ik dat in dit filmpje niet terug.
pi_153783758
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.
Nee, dan beschadig ik misschien mijn schoenen, dat is zo'n ideologische islamist mij niet waard.
pi_153783771
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.
Volgens mij was het punt juist dat huisgenoten die irritant zijn niet alleen binnen islamitische contreien te vinden zijn. Maar daar was je dus zelf ook al achter gekomen.
pi_153783772
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.
Een persoonlijke aanval richting een dagblad?
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2015 @ 19:32:21 #231
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_153783777
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
_____
pi_153783818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

De krant mag christenen in ieder geval graag in een slavhtofferrol schrijven.
pi_153783820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik zou er geen cartoons van durven maken.
pi_153783886
De klager heeft hartstikke gelijk: met zijn veiligheid wordt in een AZC op dezelfde manier omgegaan als in zijn thuisland. Dit is al jaren zo. Sinds bijna twintig jaar geleden kom ik regelmatig in AZC's, de laatste jaren minder. Toen hadden we ook al hopeloze overlast. Vaak waren trouwens minder strenge moslims het slachtoffer. Mensen die om medische redenen niet mee konden vasten werden bijvoorbeeld continu lastiggevallen, tot aan steekpartijen aan toe. Toen was de verhouding trouwens anders. 3 niet-moslims op 100 moslims zoals in dit geval is en was vrij extreem.

De reden dat het fout gaat is omdat er a) paar honderd mensen (vooral mannen) met verschillende achtergrond in de risicoleeftijd van 18-40 op een kluitje gezet worden en b) het beleid van het COA/Nederland er vooral op gericht is de asielzoekers af te schermen van de maatschappij en niet van elkaar. Mijn identiteitsbewijs werd vaak gevorderd als ik naar binnen wilde bijvoorbeeld.

Om de mensen die al binnen zijn interesseren ze zich een stuk minder. Daar is het beleid vooral gericht op rustig houden van de kluit. En dat betekent dus ook concessies doen aan de grootste kluit. Alle minderheden die er zitten of gezeten hebben kunnen er denk ik ook over meepraten: aandacht voor je veiligheid is er minimaal. Seksueel geweld jegens vrouwen is er bijvoorbeeld ook schering en inslag.

Als het asielbeleid niet snel op de schop gaat krijg je dit steeds meer, alleen al omdat het ons eigenlijk niet genoeg interesseert wat er met asielzoekers gebeurt zolang het maar buiten ons zicht blijft. Terwijl je juist daar mensen die toch wel binnenkomen, uitgeprocedeerd of binnengelaten, al moet meenemen richting onze samenleving, hoe het hier hoort.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_153784317
Het wachten is trouwens op SVB praktijken maar dan bij het COA.
pi_153785901
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.
pi_153786219
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
pi_153786372
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.
pi_153786483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:38 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.
Dus het is raar dat er geen voorwaarden worden gehanteerd aan asielaanvragen die niet worden ingediend, ofzo?
pi_153786520
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Salafisten zijn klootzakken en dat onderstreep ik graag. Als ze niet op jihad gaan dan halen ze 't bloed wel onder de nagels weg van iedereen die ze niet mogen.
pi_153786655
Dit is weer het zoveelste bewijs dat de islamitische import hier niet thuishoort.
pi_153787123
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.

En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:16:03 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_153787275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.

En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_153787330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:

[..]

Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag.
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:18:53 #245
198365 Morendo
The Real Deal
pi_153787369
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.
pi_153787453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:

[..]

Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:23:47 #247
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_153787527
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik lees nergens iets waaruit blijkt dat de christen gediscrimineerd wordt.
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?
Of als die christen gewoon geen zin heeft om stil te zijn als iemand anders hem dat opdraagt vanwege zijn religieuze motieven?
Om even te omkaderen wat je dan wel als discriminatie beschouwt, zeg maar :)
It's okay to be white
  dinsdag 23 juni 2015 @ 21:23:58 #248
198365 Morendo
The Real Deal
pi_153787534
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.
pi_153787545
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Prima, maar niet voor mijn koelkast.
pi_153787565
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Morendo het volgende:

[..]

Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')