Nja deze man had natuurlijk ook gewoon in die keuken kunnen bidden ipv van hun kamer en de tafel eerlijk kunnen delen;quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Aloulu het volgende:
Wel erg zeg voor deze Pakistaan, ze doen een oproep tot gebed, blokkeren de keuken en kloppen op de deur....Schokkend, vooral die oproep tot gebed ook voor een Pakistaan. Zeer ongewoon allemaal. Deze meneer verdient wel een permanente verblijfsvergunning om hem van die boze Moeslims te redden.
Nah dat dacht ik toen ook al. Maar alsnog zie ik dat in dit filmpje niet terug.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het gaat heel langzaam, maar volgens mij komen we ergens.
Dit had je een jaar geleden niet geschreven.
Nee, dan beschadig ik misschien mijn schoenen, dat is zo'n ideologische islamist mij niet waard.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie keer op stampen met je voet is ook een optie.
Volgens mij was het punt juist dat huisgenoten die irritant zijn niet alleen binnen islamitische contreien te vinden zijn. Maar daar was je dus zelf ook al achter gekomen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou kom maar op dan met je zoekresultaten van koran-liederen-spelende-telefoon-toestel-hebbende-overlast-veroorzakende huisgenoten.
Een persoonlijke aanval richting een dagblad?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een verkapte ad hominem. Hij maakt het gewoon.
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet bovendien ook niet dat het artikel afkomstig is uit het Reformatorisch Dagblad. Het is daardoor natuurlijk wel met een bepaalde intentie geschreven.
De krant mag christenen in ieder geval graag in een slavhtofferrol schrijven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Ik zou er geen cartoons van durven maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook gewoon een stel doorgeslagen fundamentalisten.
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Dus het is raar dat er geen voorwaarden worden gehanteerd aan asielaanvragen die niet worden ingediend, ofzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat gebeurt op papier. In werkelijkheid worden grote groepen niet of nauwelijks geregistreerd en verdwijnen ze vroeg of laat de illegaliteit in. Er staat echt geen AZC naast de ingang van de Eurotunnel in Calais, die mensen bevinden zich in Europa, maar voldoen blijkbaar niet aan de voorwaarden.
Salafisten zijn klootzakken en dat onderstreep ik graag. Als ze niet op jihad gaan dan halen ze 't bloed wel onder de nagels weg van iedereen die ze niet mogen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:47 schreef kipknots het volgende:
Zo zeg, die kamergenoot vind het niet fijn als hij probeert te bidden en wat mensen praten er doorheen. Wat een ongelofelijke extremist! En die Moslims die bidden in de keuken dan! Ze blijven daar gewoon bidden, ondanks dat er niemand hen heeft gevraagd of het ook ergens anders kan. Verschrikkelijk!
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewoon in de keuken bidden dan? Als hij zo nodig zes keer per dag in zijn eigen kamer wil bidden, hoeft hij niet te verwachten dat zijn kamergenoten de hele tijd opperste stilte opbrengen.
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, daar kan je over debatteren. Maar dat maakt niet uit, want het maakt hem geen extremist. Dit zijn simpelweg de problemen die je krijgt als je drie onbekenden op een te kleine kamer stopt.
En dan moet hij maar in de keuken gaan bidden? Daar was de klager toch ook niet mee eens?
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag.
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of anders bid je gewoon niet vijf keer per dag. Of althans niet tussen, laten we zeggen, 22:00 en 08:00. Juist bij samenleven in kleine ruimtes is het geven en nemen.
Zou jij het discriminatie vinden als die christen tegen de moslim had gezegd 'pech voor jou, ik gooi gewoon mijn varkensvlees in de koelkast'?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik lees nergens iets waaruit blijkt dat de christen gediscrimineerd wordt.
Zo zullen zij inderdaad in het leven staan, wat ze bijzonder ongeschikt maakt voor de Nederlandse samenleving. Incompatibilité d'humeur. Moven. En even goede vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat zij doen is wat God wil, die gaan niet geven en nemen. De rest gaat maar mee en als ze dat niet doen hebben ze een probleem.
Prima, maar niet voor mijn koelkast.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Anders maken mensen zelf uit of ze 1 of 100x per dag bidden.
Dat ben je al snel als je opgehokt zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet als ze daarmee anderen tot last zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |