Mensen met bepaalde overtuigingen die de kans krijgen zich te organiseren in machtsstructuren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doe dit niet af als een incident, maar als een logisch gevolg van mensen op elkaar stapelen in een AZC.
Tsja, dat krijg je als een groep de overgrote meerderheid vormt. Die mensen gaan dan gezamenlijk ruimte eisen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mensen met bepaalde overtuigingen die de kans krijgen zich te organiseren in machtsstructuren.
Het is normaal menselijk gedrag voor mensen uit landen waar zulke machtsstructuren noodzakelijk zijn om te overleven. Niet normaal menselijk gedrag voor iedereen overal. In Nederland is dit gedrag niet alleen totaal niet nodig. Het is compleet onwenselijk. Het is irriterend voor mij als burger van dit land om te weten dat er in deze centra niks aan gedaan wordt om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als een groep de overgrote meerderheid vormt. Die mensen gaan dan gezamenlijk ruimte eisen.
Is gewoon normaal menselijk gedrag.
Maar dat gaat dus niet gebeuren. Ten eerste is de leiding Nederlands. Ten tweede is de groep die aangepakt moet worden moslim. Ten derde is de groep die lastig wordt gevallen christen (en wellicht nog andere groepen).quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
...
Het lijkt mij dat mensen die daar de leiding hebben er wat meer bovenop moeten gaan zitten, de regels wat strenger moeten handhaven en aan die moslims uit moeten leggen dat het zo niet werkt.
...
Mensen met dezelfde culturele achtergrond zoeken elkaar op eisen meer ruimte op. Heel vervelend, maar zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is normaal menselijk gedrag voor mensen uit landen waar zulke machtsstructuren noodzakelijk zijn om te overleven. Niet normaal menselijk gedrag voor iedereen overal. In Nederland is dit gedrag niet alleen totaal niet nodig. Het is compleet onwenselijk. Het is irriterend voor mij als burger van dit land om te weten dat er in deze centra niks aan gedaan wordt om dat duidelijk te maken.
Je mag 'm natuurlijk best in huis nemenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
De man ontvlucht de religieuze onverdraagzaamheid in zijn land en komt hier precies hetzelfde tegen, wat zijn we toch ver afgegleden.
Watquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:42 schreef Downwards het volgende:
Het feit dat hij zich bedreigd voelt, zegt natuurlijk niet zoveel over de feitelijke houding van de moslims. Deze christen kan hier ook vooral in de slachtofferrol kruipen.
Helaas is er geen plek meer op mijn zolder, ik hoop dat de instanties er aan meewerken dat deze man gewoon rustig in vrede kan leven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag 'm natuurlijk best in huis nemen
Oh oké. Jij leest verder niet over dat die radicaaltjes zich zeer agressief naar hen opstellen, met spullen gooien etc?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:42 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Uit het nieuwsbericht haalt ik dat de moslims niet opzettelijk deze christen pesten, maar dat de gebruiken teveel van elkaar verschillen waardoor het irritant leven is voor de christen.
Maar de christen leeft in de waan dat de moslims het op hem gemunt hebben omdat hij christen is.
Uiteraard moet er een oplossing komen voor de christen zodat hij normaal kan leven, de coa heeft ook de juiste oplossing geboden, namelijk een andere kamer. Verder moet hij natuurlijk altijd in de openbare keuken kunnen. Dat kan door de moslims een andere ruimte te geven voor het bieden.
Laten we het niet groter maken dan het is. Er is hier geen sprake van discriminatie tegenover de christen.
Heb jij dan informatie waaruit blijkt dat deze christen 'de moslims' moet vrezen en dat er niets anders opzat dan te vluchten?quote:
Ja want het is normaal dat mensen proberen te vluchten...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heb jij dan informatie waaruit blijkt dat deze christen 'de moslims' moet vrezen en dat er niets anders opzat dan te vluchten?
Het hoeft niet slecht voor een Pakistaanse christen uit te pakken wanneer hij doet voorkomen als het leven hem onmogelijk wordt gemaakt in een AZC. Hij somt wat ongemakken en vervelende momenten op, maar wat verwacht je anders als je teveel asielzoekers bij elkaar in een gebouw propt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef vigen98 het volgende:
Ja want het is normaal dat mensen proberen te vluchten...
Ik lees nergens dat ze met spullen gooien. Het kan dat ik er overheen lees. Ik lees wel dat ze meerdere keren (verbaal) agressief reageerden. Ik denk niet dat dit discriminatie is maar het gevolg van mensen met totaal andere achtergrond in een hokje stoppen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Oh oké. Jij leest verder niet over dat die radicaaltjes zich zeer agressief naar hen opstellen, met spullen gooien etc?
Is het geen gelukszoeker?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
De man ontvlucht de religieuze onverdraagzaamheid in zijn land en komt hier precies hetzelfde tegen, wat zijn we toch ver afgegleden.
Ik dacht in zijn video iets te lezen over dat dat de reden was dat hij zijn land is ontvlucht.quote:
Hoor wat ie zegt op 10.30 idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:47 schreef vigen98 het volgende:
erel hij werd gewoon bedreigd en werd niet in zijn waarde gelaten terwijl dat wel zou moeten, hij heeft zeer waarschijnlijk dit nog erger meegemaakt in Pakistan dus stop alsjeblieft met het omlullen
Christenen uit Pakistan worden zwaar gediscrimineerd en worden steeds vaker slachtoffer van moslimextremisten, dit is geen gelukzoeker, hij wilt vrede hebben en veiligheidquote:
Zoveel domheid in twee zinnetjes...uniek.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hij zou toch gewoon hetzelfde vlees als die moslim kunnen kopen. Begrijp niet waarom hij per se een varkenskop in die koelkast moet bewaren.
Hij zou ook gewoon de kut van zijn vrouw aan stukken kunnen snijden. Waarom past hij zich niet aan voor de moslims, de vieze racist?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hij zou toch gewoon hetzelfde vlees als die moslim kunnen kopen. Begrijp niet waarom hij per se een varkenskop in die koelkast moet bewaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |