abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153775027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zo op het eerste vliegtuig terug naar huis. Wat moeten wij in vredesnaam met het importeren van deze onverdraagzaamheid?
Je hebt het over die Christen neem ik aan want hij is gewoon een racist.

Vanavond bij Jinek zullen er wel 10 zitten die juist het slachtoffer zijn omdat hij bang is voor deze moslims en dus deze mensen wegzet. :')
pi_153775035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is in ieder geval prima dat dit soort incidenten zich voordoen op het moment dat ze nog geen verblijfsvergunning hebben, weet je meteen welke een enkele reis terug verdienen.
Je weet dat dat toch nooit gaat gebeuren. Zelfs als het COA dat zou willen, wat niet het geval is, dan mogen ze dat niet eens doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:51:10 #63
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_153775050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar zo te zien heb jij er totaal geen benul van.
Discriminatie is het ongelijk behandelen van een bepaalde groep op basis van kenmerken zoals afkomst, religie, geslacht etc.

1. Stel ik zeg tegen jou dat je je schoenen uit moet doen als je mijn huis binnen komt omdat je blank bent, dan is het uiteraard discriminatie.

2.Maar stel je moet je schoenen uit doen omdat dat in mijn cultuur gepast is, dan ben ik absoluut niet aan het discrimineren.

Bij de meneer uit de op is punt 2 het geval.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:54:04 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_153775124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je weet dat dat toch nooit gaat gebeuren. Zelfs als het COA dat zou willen, wat niet het geval is, dan mogen ze dat niet eens doen.
Er worden er genoeg teruggestuurd hoor, soms zelfs na 10 jaar hier te zijn geweest. Het is en blijft natuurlijk wel ambtenarij he, dat gaat niet altijd even vlot. En dit soort opdringerige figuren die hun religieuze vingertje te pas en te onpas lopen te heffen zijn een schoolvoorbeeld van het soort tuig waar we hier niet op zitten te wachten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_153775175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er worden er genoeg teruggestuurd hoor, soms zelfs na 10 jaar hier te zijn geweest. Het is en blijft natuurlijk wel ambtenarij he, dat gaat niet altijd even vlot. En dit soort opdringerige figuren die hun religieuze vingertje te pas en te onpas lopen te heffen zijn een schoolvoorbeeld van het soort tuig waar we hier niet op zitten te wachten.
Wat wenselijk is en wat wettelijk gezien mag is lang niet altijd hetzelfde. Nederland mag op basis van zoiets geen asielzoekers terug sturen. Dat niet iedereen in zo'n coa een verblijfsvergunning krijgt is weer iets anders.
pi_153775185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij vind het niet discriminerend als jij je lapje vlees niet in de koelkast mag leggen omdat een of ander idioot religieus handboek voorschrijft dat dat niet halal is?
Betere oplossing had natuurlijk geweest om al zijn troep uit de koelkast te gooien en je eigen spullen erin te leggen, behalve zijn gsm dan, die ging het diepvrieskastje in, even laten zien wie er feitelijk de baas is.
pi_153775209
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

even laten zien wie er feitelijk de baas is.
:')
pi_153775213
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:39 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Nee. Het was discriminatie als hij niet gebruik mocht maken van de koelkast omdat de meneer christen is. Dat is echter niet het geval. Niemand mag van hun niet halal vlees in de koelkast leggen, of je nou jood, christen, moslims of homo bent.

Begrijp met niet verkeerd, ik vind het niet netjes van hun dat ze de koelkast opeisen en geen rekening houden met niet moslims, maar dat is niet discriminatie dus laten we het ook niet zo noemen.
Lees het artikel eens, zoveel domheid en slachtoffer in één post is echt stuitend.

Als het andersom was geweest dan was het land te klein en stonden alle subsidieclubjes te schreeuwen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 14:59:06 #69
117098 Hathor
Effe niet
pi_153775254
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:51 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Discriminatie is het ongelijk behandelen van een bepaalde groep op basis van kenmerken zoals afkomst, religie, geslacht etc.

1. Stel ik zeg tegen jou dat je je schoenen uit moet doen als je mijn huis binnen komt omdat je blank bent, dan is het uiteraard discriminatie.

2.Maar stel je moet je schoenen uit doen omdat dat in mijn cultuur gepast is, dan ben ik absoluut niet aan het discrimineren.

Bij de meneer uit de op is punt 2 het geval.
Het gaat hier om religieuze overtuiging, hij mag zijn voedsel niet in dezelfde koelkast leggen omdat dat eten volgens de koran smerig is. Hij word hier dus gediscrimineerd op religieuze gronden, heeft totaal niks met cultuur te maken.
pi_153775259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Lees het artikel eens, zoveel domheid en slachtoffer in één post is echt stuitend.

Als het andersom was geweest dan was het land te klein en stonden alle subsidieclubjes te schreeuwen.
Oorverdovend stilzwijgen bij policor links, zitten waarschijnlijk allemaal met de vingers in de oren.

Zie niets, hoor niets, mooi, dan is er ook niets.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:01:19 #71
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mijn reactie op Hathor gaat over of de koelkast incident discriminatie is of niet en niet over het gehele artikel.
pi_153775395
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:01 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Mijn reactie op Hathor gaat over of de koelkast incident discriminatie is of niet en niet over het gehele artikel.
Het artikel gaat over mee dan het koelkast incident.

Sjonge :')
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:04:41 #73
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het gaat hier om religieuze overtuiging, hij mag zijn voedsel niet in dezelfde koelkast leggen omdat dat eten volgens de koran smerig is. Hij word hier dus gediscrimineerd op religieuze gronden, heeft totaal niks met cultuur te maken.
Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze die meneer niet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.

Maar desalniettemin vind het niet dat ze het recht hebben om een koelkast op te eisen die niet van hun is. Het feit dat ze het wel doen vind ik slecht.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:07:36 #74
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het artikel gaat over mee dan het koelkast incident.

Sjonge :')
Precies, daarom gaf ik ook aan dat mijn reactie specifiek gericht was op de reactie van Hathor en niet op het artikel in zijn geheel. Daarmee geef ik dus aan dat ik anders kan denken over andere feiten uit het artikel.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:08:00 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_153775523
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze specifiek die meneer moet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.
Je maakt het ingewikkelder dan het is, ik krijg bij jou ook de indruk dat jij discriminatie niet kan loskoppelen van huidskleur. Discriminatie komt in alle vormen en maten, sexuele geaardheid, geslacht, leeftijd, religie, enz....
pi_153775548
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Ik vind dat je discriminatie een andere betekenis geeft in je uitleg. Naar mijn mening is het pas discriminatie als ze die meneer niet toegang gaven tot de koelkast omdat hij christen is. Nu is het zo dat ze hem ook geen toegang zouden geven om niet halal vlees in de koelkast te leggen als hij moslim was.

Maar desalniettemin vind het niet dat ze het recht hebben om een koelkast op te eisen die niet van hun is. Het feit dat ze het wel doen vind ik slecht.
Dat is dan hetzelfde als beweren dat Wilders zijn plan voor een kopvoddentaks geen discriminatie is.
Hij heeft niets tegen moslims, hij wil slechts iedereen die een hoofddoek draagt extra gaan belasten.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:20 #77
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775633
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je maakt het ingewikkelder dan het is, ik krijg bij jou ook de indruk dat jij discriminatie niet kan loskoppelen van huidskleur. Discriminatie komt in alle vormen en maten, sexuele geaardheid, geslacht, leeftijd, religie, enz....
Ik heb geen een keer huidskleur erbij gehaald. Zoals je in de foto ziet is de christen oom gewoon donker. Ik zeg alleen het geen discriminatie is wanneer je aan je geloofsovertuiging vasthoudt door het niet toestaan van halal vlees in de koelkast. Je ben dan wel een klootzak die geen rekening houdt met anderen, maar je bent naar mijn mening niet aan het discrimineren.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:12:48 #78
117098 Hathor
Effe niet
pi_153775678
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb geen een keer huidskleur erbij gehaald. Zoals je in de foto ziet is de christen oom gewoon donker. Ik zeg alleen het geen discriminatie is wanneer je aan je geloofsovertuiging vasthoudt door het niet toestaan van halal vlees in de koelkast. Je ben dan wel een klootzak die geen rekening houdt met anderen, maar je bent naar mijn mening niet aan het discrimineren.
En dan zijn we weer terug bij mijn post van een aantal minuten terug, dat we het niet eens zijn. :') Laat maar zitten dus, want we komen er niet uit.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:17:13 #79
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is dan hetzelfde als beweren dat Wilders zijn plan voor een kopvoddentaks geen discriminatie is.
Hij heeft niets tegen moslims, hij wil slechts iedereen die een hoofddoek draagt extra gaan belasten.
Nee, wilders wilde kopvoddentaks invoeren met de intentie om het minder makkelijk te maken voor moslims om hun geloof belijden. De moslims in dit geval doen het niet om ervoor te zorgen dat de christen zijn geloof niet kan belijden.

Ik vind de intentie hierbij erg leiden om te bepalen of iets discriminatie is of niet.
pi_153775839
Wat een voorrecht om onder het mom van "vluchtelingenopvang" als land de onverdraagzame aanhangers van de haatideologie uit de woestijn op te mogen vangen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:18:35 #81
414204 WoordenShuffelaar
pi_153775866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan zijn we weer terug bij mijn post van een aantal minuten terug, dat we het niet eens zijn. :') Laat maar zitten dus, want we komen er niet uit.
Gelukkig leven we in een land dat we gewoon een meningsverschil kunnen hebben zonder daarvoor gestraft te worden.
pi_153775918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een voorrecht om onder het mom van "vluchtelingenopvang" als land de onverdraagzame aanhangers van de haatideologie uit de woestijn op te mogen vangen...
Uiteraard, je moet als gutmensch in de politiek toch je baantje voor later veiligstellen he.

Dat dat ten koste gaat van de eigen bevolking maakt niet uit.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:26:44 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_153776091
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Gelukkig leven we in een land dat we gewoon een meningsverschil kunnen hebben zonder daarvoor gestraft te worden.
Precies. ^O^
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:27:20 #84
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153776102
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik bespeur vooral veel ongemakken die het gevolg zijn van op een kluitje wonen met heel veel andere mensen. Iedereen probeert ruimte op te eisen, en dan ontstaan dit soort situaties.

Heel vervelend voor de betrokkenen, maar dat is nou eenmaal het lot van een asielzoeker.
Dit gedrag kan je dus ook verder zien als dit soort mensen wonen in een straat, wijk, dorp, stad en land.
Dit is geen gedrag wat word veroorzaakt door op een kluitje te zitten, maar gedrag dat word veroorzaakt door intolerante gedachtes naar andere mensen toe die niet het zelfde geloof aanhangen.
En dat zijn zeer gevaarlijke ontwikkelingen die al een tijdje aan de gang zijn.
Alleen al om dit soort onaagepast gedrag zou ik "asielzoekers" weg sturen naar eigen land.
pi_153776145
Als het de man niet bevalt dan gaat ie toch gewoon weer terug naar z'n land van herkomst.
pi_153776158
Ik hield mij tijdens hulp AZC niet bezig met christen, hindoe, moslim etc zijn. Dat er discriminatie onderling was viel mij ook heel erg op. Ging allemaal best heel ver. Zo ver dat de slachtoffers naar andere AZC's werden overgeplaatst en dus de malloten bleven en hun zin kregen. Bedreigingen over en weer etc. Uitsluiten van mogelijkheid om bijvoorbeeld bij de wasruimte te komen.

Negeren en tegenhouden van voordelen was het grootste wapen. Dat viel de leiding van het AZC niet op nl. Ik heb het gemeld, maar moest met bewijzen en getuigen komen (geen mens durfde te getuigen). Iemand probeerde mij nog te overtuigen vooral niet met dat donkere gezin te praten. Oorlog in land van herkomst met elkaar, werd geestelijke oorlog in AZC. Ergste vond ik nog die kinderhartjes breken door de kinderen te negeren en buiten te sluiten . Om te kotsen was het, maar i.p.v die mensen te leren dat de samenleving ook bestaat uit verschillende mensen met verschillende afkomsten en dat we hier niet doorgaan met hun oorlog daar, werden de slachtoffers verwijderd en de daders in feite beloond.

Ik hoorde dat het alleen maar erger is qua selectie asielzoekers op geloof, of afkomst in aparte centra. Van mij mag je de mensen die andere mensen zo lopen te sarren en te treiteren (ook nog eens bij kinderen) meteen terug sturen. Laat ze daar de vijand waar ze zogenaamd voor gevlucht zijn maar treiteren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:29:54 #87
117098 Hathor
Effe niet
pi_153776186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef gelly het volgende:
Als het de man niet bevalt dan gaat ie toch gewoon weer terug naar z'n land van herkomst.
Dat hij zojuist ontvlucht is vanwege dezelfde soort religieuze idioten....ja goeie oplossing weer.
pi_153776230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat hij zojuist ontvlucht is vanwege dezelfde soort religieuze idioten....ja goeie oplossing weer.
Nou,als hij om dit soort kleinzerigheid gevlucht is heeft ie hier ook niets te zoeken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:32:13 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_153776251
Die gristenen hebben dan ook een kut-geloof.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:33:52 #90
117098 Hathor
Effe niet
pi_153776308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou,als hij om dit soort kleinzerigheid gevlucht is heeft ie hier ook niets te zoeken.
Hij had misschien gehoopt dat soort figuren hier in het westen niet aan te treffen, helaas zat ie ernaast. En als er al iemand hier niks te zoeken heeft zijn het het soort moslims die andersdenkenden het leven zuur maken.
pi_153776339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij had misschien gehoopt dat soort figuren hier in het westen niet aan te treffen, helaas zat ie ernaast.

Ja,als het geen medevluchtelingen zijn dan zijn het wel autochtonen die je liever zien gaan dan komen.
pi_153776550
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Laten we dan maar rap een grotere groep christenen die moslims halfdood knuppelen, om op die manier ook gezamenlijk ruimte te eisen......is dat dan ook gewoon normaal menselijk gedrag?
Nee, mensen halfdood knuppelen is niet normaal gedrag. Dat heb ik ook helemaal nergens gesteld.

Ik gaf slechts aan dat dergelijke fricties zijn te verwachten als je mensen op elkaar in AZC propt. Dat betekent overigens niet dat er niks aan moet worden gedaan. Want dat het COA in moet grijpen, lijkt mij evident.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153776603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja,als het geen medevluchtelingen zijn dan zijn het wel autochtonen die je liever zien gaan dan komen.
Nu wordt deze man door bepaalde lieden inderdaad in de harten gesloten. Maar als hij eenmaal met voorrang een sociale huurwoning krijgt toegewezen, dan is hij plots weer een vuile gelukszoeker.
pi_153776681
-edit- genoeg

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 23-06-2015 15:46:34 ]
pi_153776721
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:41 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Laten we dan maar rap een grotere groep christenen die moslims halfdood knuppelen, om op die manier ook gezamenlijk ruimte te eisen......is dat dan ook gewoon normaal menselijk gedrag?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mensen met dezelfde culturele achtergrond zoeken elkaar op eisen meer ruimte op. Heel vervelend, maar zo gaan die dingen.

En ik zeg niet dat er geen actie tegen ondernomen moet worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, mensen halfdood knuppelen is niet normaal gedrag. Dat heb ik ook helemaal nergens gesteld.

Ik gaf slechts aan dat dergelijke fricties zijn te verwachten als je mensen op elkaar in AZC propt. Dat betekent overigens niet dat er niks aan moet worden gedaan. Want dat het COA in moet grijpen, lijkt mij evident.
Dat heeft koos al twee keer tegen gesproken.
Hj zegt alleen dat je, wanneer je mensen dicht op elkaar zet, er meer kans op ongeregeldheden zijn (als ik het goed begrijp) niet dat je dat moet toestaan.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_153777168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dergelijk gedrag voldoende reden om linea recta op het vliegtuig terug naar de zandbak van afkomst gezet te worden. Rot dan maar op met je imperialistische woestijnideologie...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_153777244
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dergelijk gedrag voldoende reden om linea recta op het vliegtuig terug naar de zandbak van afkomst gezet te worden. Rot dan maar op met je imperialistische woestijnideologie...
En ik maar denken dat het gros van de mensen asielzoekers per definitie buiten de deur wil houden.
pi_153777760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het gros van de mensen asielzoekers per definitie buiten de deur wil houden.
Wat mij betreft zouden we mensen aan de poort screenen op (relevante) diploma's, intelligentie en of men er een beetje overeenkomstige normen en waarden op nahoudt als ons, autochtonen. Nutteloze analfabeten, inteeltproducten en haatbaarden voegen nl. totaal niets toe aan de westerse samenleving, kanslozen hebben we immers al meer dan voldoende in een autochtone uitvoering...
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:17:30 #99
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_153777848
Gelukkig zitten zo nog in het azc wachtend op de beslissing om weer terug op het vliegtuig gezet te worden.
pi_153778562
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:28 schreef gelly het volgende:
:') Waarom denk je dat hij gevlucht is?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 16:42:44 ]
pi_153779026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:45 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat heeft koos al twee keer tegen gesproken.
Hj zegt alleen dat je, wanneer je mensen dicht op elkaar zet, er meer kans op ongeregeldheden zijn (als ik het goed begrijp) niet dat je dat moet toestaan.
In dat geval voegt zijn constatering helemaal NIETS aan de discussie toe en had hij dus beter achterwege gelaten. Zoals het er nu stond, leek het alsof hij het op z'n minst aan het bagatelliseren en wellicht aan het goedpraten was. Dat daar een niet begrijpende reactie op komt, moet gewoon kunnen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:56:21 #102
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153779055
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:15 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat mij betreft zouden we mensen aan de poort screenen op (relevante) diploma's, intelligentie en of men er een beetje overeenkomstige normen en waarden op nahoudt als ons, autochtonen. Nutteloze analfabeten, inteeltproducten en haatbaarden voegen nl. totaal niets toe aan de westerse samenleving, kanslozen hebben we immers al meer dan voldoende in een autochtone uitvoering...
Dat is iets wat al vele landen doen behalve de EU.....
pi_153779695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:55 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

In dat geval voegt zijn constatering helemaal NIETS aan de discussie toe en had hij dus beter achterwege gelaten. Zoals het er nu stond, leek het alsof hij het op z'n minst aan het bagatelliseren en wellicht aan het goedpraten was. Dat daar een niet begrijpende reactie op komt, moet gewoon kunnen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon leren lezen.

En in hoeverre voegt de reactie 'het land met die malloten' wat toe aan de discussie? Want ik vermoed dat je met een dergelijke stellingname een stuk minder moeite hebt.

Maar ja, nuance is natuurlijk ook een beetje eng.
pi_153779946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat is iets wat al vele landen doen behalve de EU.....
Dat de EU dat niet doet is onzin.
pi_153780177
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de EU dat niet doet is onzin.
Misschien dat de EU het ernaast doet, maar die bootvluchtelingen die worden opgepikt zijn echt niet van te voren gescreend.
pi_153781016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Misschien dat de EU het ernaast doet, maar die bootvluchtelingen die worden opgepikt zijn echt niet van te voren gescreend.
D'oh. Daarvan wordt uitgezocht of ze recht hebben op een verblijfsvergunning omdat het in eigen land te gevaarlijk is.
pi_153781449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:31 schreef gelly het volgende:

[..]

Net zoals de daders, alles terugsturen. Hele AZC. En de ambtenaren ontslaan.
pi_153781520
Het is bijzonder dringend nodig om een volledige stop te zetten op migratie vanuit moslimlanden.
pi_153781576
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het is bijzonder dringend nodig om een volledige stop te zetten op migratie vanuit moslimlanden.
Moslimlanden zoals Pakistan? Dan hadden we ook geen last gehad van het gezuer van deze Paki :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153781636
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Moslimlanden zoals Pakistan? Dan hadden we ook geen last gehad van het gezuer van deze Paki :D
Voor niet-moslims, die in dergelijke landen sowieso hun leven niet zeker zijn, valt een uitzondering te maken.

Ik voel echt met de dag meer voor een volstrekte scheiding van twee werelden. Een beschaafde, christelijk-joods-humanistische westerse wereld en een moslimwereld waarbinnen mensen zelf hun boontjes doppen.

Hoe dan ook komen hier veel te veel moslims binnen; meer dan gezond is, meer dan we redelijkerwijs aan kunnen. En dat terwijl we al grote, onopgeloste integratieproblemen hebben. Het is gewoon een recept voor nog veel meer problemen in de toekomst. Die problemen voorkom ik liever door de grenzen te sluiten.
pi_153781731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor niet-moslims, die in dergelijke landen sowieso hun leven niet zeker zijn, valt een uitzondering te maken.

Ik voel echt met de dag meer voor een volstrekte scheiding van twee werelden. Een beschaafde, christelijk-joods-humanistische westerse wereld en een moslimwereld waarbinnen mensen zelf hun boontjes doppen.

Hoe dan ook komen hier veel te veel moslims binnen; meer dan gezond is, meer dan we redelijkerwijs aan kunnen. En dat terwijl we al grote, onopgeloste integratieproblemen hebben. Het is gewoon een recept voor nog veel meer problemen in de toekomst. Die problemen voorkom ik liever door de grenzen te sluiten.
Gelukkig gaat geen enkel serieus orgaan akkoord met dat soort discriminatoire maatregelen.
pi_153781822
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ach, nodig.. Het is vooral wenselijk.
Conscience do cost.
pi_153781839
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gelukkig gaat geen enkel serieus orgaan akkoord met dat soort discriminatoire maatregelen.
En dan zeker wél voor lief nemen dat moslims anderen discrimineren en het leven zuur maken?
pi_153781860
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En dan zeker wél voor lief nemen dat moslims anderen discrimineren en het leven zuur maken?
Dat is hun cultuur, dat moet je respecteren.
pi_153781875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Ach, nodig.. Het is vooral wenselijk.
Het is niet wenselijk, het is hard nodig. We hebben hier veel te veel moslims en we hebben hier veel te grote integratieproblemen.
pi_153781891
-Kap hier eens mee-

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 23-06-2015 18:30:50 ]
  dinsdag 23 juni 2015 @ 18:31:38 #117
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153781937
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij met je details altijd. Als we weer gewoon douaniers met doorgeladen geweer aan de rijksgrenzen zetten is er niemand die ons tegenhoudt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_153781944
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

-
We hebben het hier over de toestroom van mensen naar Nederland. Wat betreft de mensen die hier nu al zijn, hebben we ook te veel moslims. En het pijnpunt zit dan vooral bij de groep radicalen. Die wil ik zo snel mogelijk dit land uit hebben.

Verder los je problemen niet op door te dweilen met de kraan open. Daarom moet er een volledige migratiestop komen voor migranten uit moslimlanden. Hooguit religieuze minderheden kun je daar van uitzonderen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Specularium op 23-06-2015 18:33:41 ]
pi_153781963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Neuh, mensen die zich strafbaar gedragen kun je gewoon vervolgen.
pi_153781984
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij met je details altijd. Als we weer gewoon douaniers met doorgeladen geweer aan de rijksgrenzen zetten is er niemand die ons tegenhoudt.
Het is de gebruikelijke selectieve verontwaardiging. Wél oog hebben voor het "discriminatoire" karakter van bepaalde maatregelen, maar niet onder ogen zien hoe problematisch het discriminerende gedrag van moslims in Nederland is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')