abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153782399
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Australië is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met de EU of Nederland natuurlijk.
Tuurlijk wel. Australië is een welvarend, westers land dat een grote aantrekkingskracht heeft op kansloze migranten, die 9 van de 10 keer hun schijtreligie meenemen. Australië zit daar (terecht) niet op te wachten.

Een belangrijk verschil tussen Australië en Nederland is de bevolkingsdichtheid. Nederland behoort tot de dichtstbevolkte landen van de EU. We hebben hier al veel te veel moslims en grote integratieproblemen, we hebben hier al een schrijnend tekort aan huurwoningen. Des te meer redenen om aan de poorten veel strenger te selecteren.
pi_153782425
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh, nu moet je eerst fysiek bewijs hebben?
Wat is dit nou weer voor reactie. Dit gaat over het filmpje in de OP toch? Ik zie het niet. Zie jij het?
pi_153782454
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor reactie. Dit gaat over het filmpje in de OP toch? Ik zie het niet. Zie jij het?
Wanneer is er in jouw ogen sprake van intimidatie door moslims dan? Hoe ver wil je die definitie oprekken voordat je er tegen gaat ageren? Moet hij eerst doodgeknuppeld worden ofzo?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 18:51:15 ]
pi_153782493
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wanneer is er in jouw ogen sprake van intimidatie door moslims dan? Hoe ver wil je die definitie oprekken voordat je er tegen gaat ageren?
Als echt duidelijk is dat deze man wordt geïntimideerd omdat hij geen moslim is. Maar ik zie dat niet. Hij loopt langs een ruimte waar ze gezamenlijk bidden. Gebeurd verder niks. Hij filmt die 2 in de gang tijdens het bidden, gebeurd ook niks. Enige echt irritante is die kamer genoot.
pi_153782519
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als echt duidelijk is dat deze man wordt geïntimideerd omdat hij geen moslim is. Maar ik zie dat niet. Hij loopt langs een ruimte waar ze gezamenlijk bidden. Gebeurd verder niks. Hij filmt die 2 in de gang tijdens het bidden, gebeurd ook niks. Enige echt irritante is die kamer genoot.
Dus nogmaals de vraag, jij wil eerst zien dat ze hem gaan meppen ofzo?
pi_153782527
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus nogmaals de vraag, jij wil eerst zien dat ze hem gaan meppen ofzo?
Ben je nou serieus?
pi_153782684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging. De Pakistaanse niet-moslim wordt in zijn rechten aangetast door agressieve, radicale moslims. Kortom: mensen die Nederland nog niet in zijn of zich al misdragen. Zulke mensen - ook als het om andere vormen van wangedrag zou gaan - kunnen wat mij betreft linea recta worden teruggestuurd.
Om teruggestuurd te worden moet je wel wat meer flikken dan je nogal irritant gedragen.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:01:09 #158
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_153782754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik doe dit niet af als een incident, maar als een logisch gevolg van mensen op elkaar stapelen in een AZC.
Ik zie het als een logisch gevolg van de woestijngodsdienst die zij aanhangen.
pi_153782779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus?
Ja. Waar ligt voor jou de grens? Humor us.
pi_153782842
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zodra we hier de sharia gaan invoeren omdat een meerderheid van de bevolking moslim is gaat dat gebeuren ja. Maar hey, dan is het sowieso al te laat.
Reëel scenario wel, ja. Man man man.
pi_153782854
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Waar ligt voor jou de grens? Humor us.
Beetje vreemd, titel is Christelijke asielzoeker vlucht azc uit angst voor moslims. Met een filmpje wat dit moet zou moeten laten zien.

Behalve irritante mensen zie ik het niet.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:05:36 #162
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153782897
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Om teruggestuurd te worden moet je wel wat meer flikken dan je nogal irritant gedragen.
Bedreigingen en discriminatie valt onder irritant gedrag tegenwoordig?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153782978
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Behalve irritante mensen zie ik het niet.
Dan kan ik alleen maar concluderen dat je stelselmatig discriminatie en racisme negeert.
pi_153782995
Nou, degenen die zich met zulke praktijken bezig houden diskwalificeren zich natuurlijk wel in alle opzichten als vluchteling.

Wat doen zulke idioten dan nog hier, als ze de pest hebben aan christenen?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_153783025
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan kan ik alleen maar concluderen dat je stelselmatig discriminatie en racisme negeert.
We hebben het toch over het filmpje in de OP? Is het jezelf toe eigenen van een tafel discriminatie of racisme? Of het bidden in de kamer? Of het muziekje wat word afgespeeld op de telefoon? Of het langs lopen zonder dat ze je aandacht schenken?
pi_153783039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bedreigingen en discriminatie valt onder irritant gedrag tegenwoordig?
Je vlees niet in de koelkast mogen leggen en 's nachts wakker gemaakt worden valt wat mij betreft onder irritant gedrag ja. Een beetje overdreven om daarvoor mensen het land uit te zetten.
pi_153783079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
En dat moeten we juist veranderen! Het eenvoudige feit dat je moslim bent moet daarvoor al genoeg zijn.
Mens, je hebt geen idee wat we binnen hebben gehaald met die Islam. Hou toch op met dit soort 'we zullen eerlijk zijn voor iedereen' gelul.

Islam is gewoon NIET gelijk aan andere religies, want een schurkenreligie, punt.
pi_153783101
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jawel.

[..]

Met een uitzondering voor de niet-moslims. Hoe lief.
Nou, als we jou ermee blij maken is een totale asielstop ook wel bespreekbaar hoor.

Het lijkt me alleen nogal jammer van de ECHTE vluchteling.

Maar als jij daar wel mee kan leven...
pi_153783113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:11 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Mens, je hebt geen idee wat we binnen hebben gehaald met die Islam. Hou toch op met dit soort 'we zullen eerlijk zijn voor iedereen' gelul.

Islam is gewoon NIET gelijk aan andere religies, want een schurkenreligie, punt.
Goed argument wel. "HET IS GEWOON ZO, PUNT!"

:')
pi_153783142
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou, als we jou ermee blij maken is een totale asielstop ook wel bespreekbaar hoor.

Echte vluchtelingen kunnen hier net zo goed tussen zitten natuurlijk.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:13:57 #171
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153783151
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Er bestaan ook echte vluchtelingen uit moslimlanden. Die niet van plan zijn om het AZC op stelten te zetten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_153783155
Buiten dat snap ik dat die man niet met deze man op 1 kamer wilde. Fucking irritant figuur is het.
pi_153783192
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
Goed argument wel. "HET IS GEWOON ZO, PUNT!"

Oh ik kan het anders zeer goed onderbouwen hoor. Maar is dat nog nodig? Zouden we het allemaal zo ondertussen niet moeten weten? En nee, deze vraag is niet voor jou. Ik weet dat je zelf moslim bent.
pi_153783203
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Echte vluchtelingen kunnen hier net zo goed tussen zitten natuurlijk.
ECHTE vluchtelingen die zich zo contraproductief opstellen verscheuren zelf hun toegangskaartje.
pi_153783227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

Oh ik kan het anders zeer goed onderbouwen hoor. Maar is dat nog nodig? Zouden we het allemaal zo ondertussen niet moeten weten? En nee, deze vraag is niet voor jou. Ik weet dat je zelf moslim bent.
Je gelooft maar wat je wil geloven.
pi_153783228
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Kanjer het volgende:

[..]

ECHTE vluchtelingen die zich zo contraproductief opstellen verscheuren zelf hun toegangskaartje.
Jeetje, ik ben het gewoon met je eens :o
pi_153783248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er bestaan ook echte vluchtelingen uit moslimlanden. Die niet van plan zijn om het AZC op stelten te zetten.
Dat is het hele punt juist, jij en consorten stellen dat het echt waar allmaal zielige vluchtelingen met gevaar voor eigen leven zijn.

Ik en consorten stellen dat inmiddels 98% geluksdobberaars zijn,
pi_153783254
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:15 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dan moet je wel iets meer doen dan je alleen irritant gedragen.
pi_153783256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We hebben het toch over het filmpje in de OP? Is het jezelf toe eigenen van een tafel discriminatie of racisme?
Als je meent daar recht op te hebben omdat je een ander geloof aanhangt dan de 'minderwaardige' wel ja Hoe wou je het anders noemen?

quote:
Of het bidden in de kamer?
Denk je dat de Christen in dit geval redelijkerwijs toegestaan is te mogen bidden op dezelfde kamer denk je? Nee zeg je? Hoe denk je dat dat komt?

quote:
Of het muziekje wat word afgespeeld op de telefoon?
Stelselmatig treiteren en intimideren door religeuze liederen af te spelen is volgens jou geen vorm van discriminatie of racistische uitingen jegens andersdenkenden? Wat moet er gebeuren voordat ze dat in jouw boekje wel doen? Een formulier met bekentenis ondertekend retour sturen aan jou ofzo?

quote:
Of het langs lopen zonder dat ze je aandacht schenken?
Oh, het stelselmatig negeren van andersdenkenden is ook al geen discriminatie of racisme. Right.
pi_153783279
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Laten we die mensen toch ook gewoon negeren in de AZC's. Das alleen maar 'irritant gedrag'.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:17:52 #181
155616 Proximo
For god, king & country
pi_153783290
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vlees niet in de koelkast mogen leggen en 's nachts wakker gemaakt worden valt wat mij betreft onder irritant gedrag ja. Een beetje overdreven om daarvoor mensen het land uit te zetten.
Ik vind het bovenal symbolisch voor de manier waarop men dus nu al te werk gaat in een AZC, vluchten uit een ander land want ellende, sektarisch geweld en religieuze ellende.
En vervolgens in je nieuwe thuishaven dezelfde shit weer starten. Die voorbeelden zijn klein bier, maar ze staan symbool voor de grotere problemen die we europa breed zien.

En dan hebben we het over complete islamitische ghetto's in iedere Europese stad, shariarechtbanken in de UK, homegrown jihadisme wat over broeit, vernielingen van christelijke objecten in Italië en ga zo maar door.

Door steeds in te zoomen op 1 minimaal probleem zie je inderdaad nooit het grote plaatje.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_153783291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jeetje, ik ben het gewoon met je eens :o
NIET!!

Kan niet!
pi_153783294
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je meent daar recht op te hebben omdat je een ander geloof aanhangt dan de 'minderwaardige' wel ja Hoe wou je het anders noemen?

[..]

Denk je dat de Christen in dit geval redelijkerwijs toegestaan is te mogen bidden op dezelfde kamer denk je? Nee zeg je? Hoe denk je dat dat komt?

[..]

Stelselmatig treiteren en intimideren door religeuze liederen af te spelen is volgens jou geen vorm van discriminatie of racistische uitingen jegens andersdenkenden? Wat moet er gebeuren voordat ze dat in jouw boekje wel doen? Een formulier met bekentenis ondertekend retour sturen aan jou ofzo?

[..]

Oh, het stelselmatig negeren van andersdenkenden is ook al geen discriminatie of racisme. Right.
Ja doei, jij probeert het zo te draaien dat je denkt gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:18:14 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153783302
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Gewoon irritant gedrag dat. Niets meer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2015 @ 19:18:23 #185
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_153783306
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.

In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.

Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_153783310
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:17 schreef Kanjer het volgende:

[..]

NIET!!

Kan niet!
Ja alleen met dit dan. Maar we doen gewoon alsof het nooit gebeurd is.
pi_153783322
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geef me even je huisadres, kom ik ook even 'irrtant gedrag' vertonen. Kijken hoe snel je klaar bent met het goedpraten van dit gedrag.
pi_153783325
Dus stelselmatig Psalmen zingen is een racistische uiting. Oké dan.
pi_153783340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Er is genoeg mis in AZC's, maar om dit nou weer op een sensationele titel te gooien dat het een probleem is tussen religies is een beetje overdreven. Die vent is gevlucht in zijn land omdat hij in zijn eigen land als minderheid onderdrukt werd. Omdat hij nu in dit AZC weer dezelfde Arabische kreten te horen krijgt voelt hij zich waarschijnlijk aangevallen.

In dit filmpje zie ik daar weinig van terug, op die irritante kamergenoot van hem na dan. Maar die zal waarschijnlijk sowieso wel een lul zijn, moslim of niet. Daarbij als ik het goed heb gehoord was zijn andere kamergenoot een Iraniër die bekeerd was van de islam tot het christendom? Die zou als afvallige toch echt de hele lading over zich heen krijgen als het echt zo erg was geweest.

Maar voor nu zie ik een sensatiebericht van iemand die de oorzaak legt bij de religie en niet bij het persoon.
Hear hear.
pi_153783352
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja doei, jij probeert het zo te draaien dat je denkt gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
Oh, nu is het 'draaien'. Natuurlijk, het komt je niet zo goed uit.

Laten we het even omdraaien en het gedrag op jouw situatie projecteren. Stel dat je dag in dag uit zo zou worden behandeld, denk je dan dat mensen gewoon irritant zijn of dat mensen een dubbele agenda zullen hebben, hm?
pi_153783363
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij ziet het als "irritant" gedrag.

Het is natuurlijk machtmisbruik uit naam van een verderfelijke ideologie, grenzen aftasten en kijken hoe ver je kan gaan.
Vandaar een van mijn eerste opmerkingen hier, laat ze zien wie er de baas is
pi_153783364
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geef me even je huisadres, kom ik ook even 'irrtant gedrag' vertonen. Kijken hoe snel je klaar bent met het goedpraten van dit gedrag.
Jij wel natuurlijk.
pi_153783370
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laten we het even omdraaien en het gedrag op jouw situatie projecteren. Stel dat je dag in dag uit zo zou worden behandeld, denk je dan dat mensen gewoon irritant zijn of dat mensen een dubbele agenda zullen hebben, hm?
Mij zelf kennende denk dat ik zou denken dat die man irritant is.Serieus.
pi_153783383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
Dus stelselmatig Psalmen zingen is een racistische uiting. Oké dan.
Als ik dat middenin de Sharia driehoek zou doen zou ik natuurlijk met open armen worden ontvangen. Koekoek.
pi_153783428
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij wel natuurlijk.
Jij meent te weten en te besluiten wat voor impact sommige acties op andermans leven zou hebben, ik wil je met liefde het aan den lijve doen ondervinden hoor. Ik ben de kwaadste niet. Maar ik begrijp dat je er niet zoveel trek in hebt om datgene wat je bagatelliseert zelf te ondervinden?
  dinsdag 23 juni 2015 @ 19:22:20 #196
155616 Proximo
For god, king & country
pi_153783435
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik dat middenin de Sharia driehoek zou doen zou ik natuurlijk met open armen worden ontvangen. Koekoek.
Dan komen ze om je heen staan om het multiculturele loflied der verbroedering te zingen :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_153783444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mij zelf kennende denk dat ik zou denken dat die man irritant is.Serieus.
Ja hoor schat, slaap lekker.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2015 @ 19:22:32 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_153783449
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wist je dat mensen ook gewoon schijtirritant kunnen zijn zonder dat dat van een religie afhankelijk is?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_153783473
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet geloof ik, ik trek alleen jouw vreemde bewering even door.
pi_153783477
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja hoor schat, slaap lekker.
Er is geen enkel bewijs in dat filmpje dat deze man wordt geterroriseerd omdat hij christelijk is. Hij zit gewoon met een paardenlul op een kamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')